Dahlia pov*
Čia yra tiek daug žmonių. Aplink daug žibintų, kurie mane svaigina.
"Harry mes net nepažįstame šių žmonių" sakau dairydamasi aplink.
"Tai vadinama susirasti draugų" Harry sako glostydamas mano galvą.
Aš pažvelgiu į jo akis ir tada suprantu, kad mes palikome Luke automobilyje, Oh well.
"Ei! Tas vaikinas man atrodo pažįstamas" sako vienas vaikinas iš minios.
"Oh, mes ne iš čia, bet aš esu Dahlia ir tai Harry" paaiškinu.
"Malonu su jumis susipažinti, aš Evan" sako jis šypsodamasis.
"Norit aprodysiu jums viską aplink?" jis klausia ir aš linkteliu.
Harry suraukia antakius, bet aš patrūkčioju pečiais.
Evanas aprodo mums viską ir sustojame prie burelio paauglių."Gerai, tai yra Gabe, Aleksas, Cassidy, Alicia Calum, Meg ir Chrisas" sako jis parodydamas į kiekvieną.
"Sveiki, aš esu Dahlia ir tai Harry" sakau su šypsena, Harry pavarto akis.
Jie visi tiesiog nusišypsojo mums.
"Evanai, kur yra vonia?" Harry paklausia ir Evanas parodo kelią.
Harry tik linkteli tarsi pasakytų ačiū, ir pradeda mane temptis.
"Žiūrėk, aš tik norėjau būti draugiška ir..." nutraukia mane Harry stipriai priglausdamas savo lūpas prie manųjų.
Jam atsitraukus Harry sako: "Tu esi mano, suprantati?"
Linkteliu sukasdama savo lūpą ir jis išsitraukia mane atgal iš vonios.
Mano telefonas pradeda ima skambėti kišenėje ir aš atsiprašiusi, atsiliepiu."Taip?" Aš klausiu.
"Dahlia! Kur po velnių tu esi!? Aš skambinau tau apie 500 kartų! Jūsų ieško žmonės!" pasigirsta Zayn neramus balsas.
"Oh, labas Zayn, gerai uhm HarryLukeirašišvykomeįFloridą" greitai išberiu paskutinę dalį be jokių tarpų.
"Ką?!" jis sako.
"Deja, aš negaliu tau to pasakyti.
"Kokioje Floridos dalyje apsistosi su savo kvailu vaikinu?" klausia jis.
"Skaidrus vanduo, paplūdimys, ten bus taip malonu, radau jį internete ir-" Norėčiau jam pasakyti daugiau
apie tai, bet jis nutraukia mane baigdamas pokalbį."Na gerai, tada" sakau sau.
Nusprendžiu grįžti atgal. Harry jau laukia manęs.
"Eime iš čia, mažute" sako jis ir patraukiame prie Harry automobilio.
Tas vakarėlis netraukia mūsų, todėl neverta ten pasilikti.
"Jaučiuosi pavargęs, todėl galime praleisti naktį viešbutyje"sako jis nusižiovaudamas.
Aš apsisuku ir pamatau vis dar miegantį Luke. Aš prisiekiu, kad šis vaikinas gali miegoti amžinai.
"Ar mes galėsime gauti maisto? Aš alkana" Sakau bandydama surasti savo telefoną.
"Taip, aš irgi taip jaučiuosi"pritaria jis.
"Ooh eikime į Panera" sakau susijaudindama. "Aš myliu tą vietą."
Harry atsudūsta, bet sutikdamas linkteli.
YOU ARE READING
Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTA
Fanfiction-Harry ar tau viskas gerai? Ką tu darai mano kambaryje?-aš paklausiau Harry. Buvau suglumusi. Gal jis vaikšto per miegus? -Noriu pasikalbėti,- jis atsakė ir atsisėdo ant mano lovos krašto. -Gerai, apie ką?-susierzinusi paklausiau, nors man trūko m...