31 Dalis

2K 108 3
                                    

Kelionė buvo ilga, bet viskas dabar tik prisiminimas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kelionė buvo ilga, bet viskas dabar tik prisiminimas. Visą kelią miegojau. Kai pabudau
Harry mane nustebino parodydamas mūsų namus. Tai gražus, patogus paplūdimio namas ir atrodo kaip jis lyg iš filmo.

Mes visi imamės išpakuokuoti savo daiktus. Pradėsiu mokyklą lankyti ankščiau. Sunku sutelkti dėmesį į savo darbą, todėl aš pasiėmiau pertrauką.
Mano gyvenimas pamažu grįžta į vėžes. Dabar viskas gerėja.

"Taigi, ką manai?" Harry klausia mane apkabindamas iš nugaros.

"Jis gražus Harry" sakau ir jis atsuka mane į save. Jis palieka bučinį ant mano nosies ir aš nusišypsau.

"Eww šlykštu" Luke sako įeidamas į kambarį ir nustadymas kvailą veido išraišką.

"Oh užsičiaupk" sukikenu ir pavartau akis.

"Eime patikrinti miegamąjį" Harry pasišaipo ir pakelia antakį, o aš trenkiau jam į petį."Ei", sako jis sudejuodamas ir aš trinkteliu jam dar kartą, nes kodėl gi ne?

Kažkas pasibeldė į namo duris.

"Gal tai namo prižiūrėjas ar šiaip kažkas" sakau, nes aš nežinau, kaip jie vadinami.

Atidarau namo durų ir aikteliu.
Prie slenksčio stovi suprakaitavęs Zayn.

"A-aš turėjau tave surasti ir atkeliauti mylių mylias-" gaudydamas orą taria.

Suprantu, kad jis yra geros formos, atletiškas tipas, bet nuo rūkymo jam sunku atsikvėpti.

"Kas ten?" Girdžiu Harry sušunkant.

"Niekas" sakau ir neriu į lauką uždarydama duris už savęs.

"Ką tu čia veiki?" sušabždu garsiai.

"Tikrasis klausimas yra tai, ką tu čia darai?"

"Na atrodo kad gyvenu"atsidūstu ir noriu dingti, bet Harry suima mano ranką ir nelieidžai išeiti.

"Dahlia klausyk, jis nėra geras žmogus ir tu jam nepatinki. Harry ketina padaryti, kad tu jį įsimylėtum, jaustumeis laiminga, bet po to jis paliks tave purve. Ir tu sau sakysi, aš myliu jį, jis turėjo mane mylėti, ir kai tu verkisi, tu visada prisiminsi visus prisiminimus su juo. Gal tu net prisiminsi mane ir sakysi, ei, kodėl aš nesuteikiau jam galimybės. Kadangi Dahlia, vienintelis dalykas blogiausia yra prarasti kažką žinant, kad jis dingo, prarasti kažką, ir suprasti, jog jis yra ten kur galėtum jį sutikti"

Tyliu. Nežinau, ką pasakyti.

"Zayn tai tikrai išėjo iš niekur" atgavus savo balsą.

"Aš žinau, aš žinau, aš pasakiau tai iš niekur. Bet aš taip pat, aš turėjau priežastį tau pasakyti tai"sako jis desperatiškai.

"Kur taip ilgai?" Harry klausia ir praveria duris. O ne.

Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTAWhere stories live. Discover now