Grace's pov*
Žiūriu į veidrodį ir suprantu, kad atrodau netvarkingai.
Kai išėjau iš vonios apsivilkau trumpą, juodą suknelę. Tada savo šviesius plaukus sugarbanojau plaukų žnyplėmis ir pasidariau sau makiažą. Mano akių kontūras išeina puikiai ir aš atrodau velniškai karšta.
Įlipusi į automobilį nuvažiavau iki artimiausio baro. Nukaukšėjusi iki stalelio, atsisėdau.
-Atsiprašau panele? Ar galiu jums kuo nors padėti?-išgirdusi atsisukau į gražų barmeną.
Jis buvo tobulas.
-Ak, taip, ką galite pasiūlyti?-paklausiau jo.
Pažiūrėkime, kur tai viską nuves.
Harry's pov*
Pabudau nuo garsaus žadintuvo ir tai yra kiek keista.
Išjūngęs jį bandžiau nepažadinti Dahlia.Hm, juk šiandien jai reikia į mokyklą ir aš apie tai visai pamiršau.
Spėju, kad dabar turėsiu rūpintis Dahlia, kol mes viską įšsiaiškinsime ir nuvyksime apsipirkti.
-Atsiprašau, bet man reikėjo nusistatyti žadintuvą vakar. Aš nenorėjau pažadinti tavęs,-apsimiegojusi sumurma Dahlia.
-Nesijaudink! Kaip tik, kai tu pasiruoši aš paruošiu pusryčius, o kai grįši iš mokyklos tada mes galėsime apsipirkti,-tariau ir tikėjausi kad ji sutiks, nes tai skamba puikiai.
-Gerai, bet aš turiu nusiprausti po dušu?-taria klausimai.
-Taip tiesiai šioje spintoje, turėtų būti švarus rankšluostis,tariau.
-Ačiū už visa tai,-pralemena ji ir apkabina mane.
Aš negaliu nustoti šypsotis, nes dabar viskas pasikeitė.
Dahlia's pov*
Nutipenau iki vonios kambario nuraudau, nes Harry yra toks malonus su manimi. Jis per daug man padėjo. Žmonės nemėgsta jo tik todėl, kad jis turi tatuiruočių, bet tai nieko nereiškia. Jie mažai apie jį žino, nes jis yra mieliausias žmogus, kurį kada nors esu sutikus.
Nusipraususi po dušu supratau, kad mano turimi rūbai yra tik tie kuriuos vilkėjau vakar. Aš apsiviniojau rankšluoščiu ir išėjau iš vonios.
-Harry aš neturiu drabužių,-tariau jam ir jis atsisuko.
-Aš duosiu tau treningines kelnias ir švarką, nes lauke yra šaltoka, o po pamokų važiuosime tau pirkti drabužių,-nusišypsojo jis ir nusisuko toliau rūšiuoti kažkokių popierių.
-Harry aš negaliu tau to leisti. Aš jaučiuosi blogai, kad tu manimi rūpiniesi ir perki man drabužius.,-sakau nedrąsiai.
Man tiesiog nepatinka, kai žmonės perka man daiktus, nes aš nemaloniai jaučiuosi.
-Man malonu tavimi rūpintis Dahlia,-sako Harry ir ateina per arti manęs.
-Dabar aš duosiu tai, ko tau reikia ir mes galėsime eiti.,-nusišypsojo jis ir trumpam suglaudė mūsų lūpas.
-Gerai, ačiū tau už viską. Aš tau skolinga.
Jis tiesiog papurtė galvą ir į rankas paduoda man drabužius. Aš linkteliu ir vonioje persirengiu į sportines kelnes ir švarką, kuris man yra per didelis, bet aš dėl to neprieštarauju. Man patiko juos dėvėti.
-Na tu išties su jais atrodai mielai,-Harry taria, kai aš atgal grįžau į jo kambarį.
-Ačiū.
-Keliaukime,-sako jis ir išėjo pro kambario duris.
DU LIEST GERADE
Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTA
Fanfiction-Harry ar tau viskas gerai? Ką tu darai mano kambaryje?-aš paklausiau Harry. Buvau suglumusi. Gal jis vaikšto per miegus? -Noriu pasikalbėti,- jis atsakė ir atsisėdo ant mano lovos krašto. -Gerai, apie ką?-susierzinusi paklausiau, nors man trūko m...