Dahlia pov*
Nors ir koks asilas buvo Harry šį vakarą, aš vos išlaikiau šypseną, kai jis mane pavadino princese. Ahhhh. Tai buvo žavinga.
Tačiau po to, ką jis man pasakė, aš manau, galiu suteikti jam dar vieną galimybę. Manau nepasigailėsiu jog taip pasielgsiu, todėl rizikuoju.
Nemanykit, kad aš jam suteikiu šansą, jog neturėčiau kur eiti gyventi. Aš galėčiau kraustytis pas Zayn, nors žinau jog jo nepažįstu, bet taip pat nelabai dar pažįstu ir Harry.
Pažinau Harry per savo seserį, na todėl jį pažįstu labiau. Bet kokiu atveju, persirengiau savo pižamą, nes toji kuri buvo duota Zayn buvo man per šalta. Bandau užmigti, bet man nepavyksta.
Aš taip pat pasiilgau Harry apkabinimo, o be jo aš tikrai neužmigsiu. Ugh išlipusi iš lovos patraukiu prie Harry ir jį pajudinu.
"Harry?" klausiu imu jį judinti.
"Ką-!" jis pašoka išsigandęs ir nurimsta tik tada, kai pamato mane.
"Ar gali ateiti į lovą miegoti su manimi?" Žinau, kad tai skamba lyg aš ant jo nebepykstu, bet aš noriu užmigti. Santykiai yra tokie sudėtingi.
"Žinoma, mažute" nusišypsojęs tarė.
Atrodo, kad jis šiek tiek prasiblaivė.
Mes atsigulame į lovą ir Harry prissislinkęs arčiau apkibina mano liemenį.
"Žinai, tai nereiškia, kad aš vis dar nepykstu ant tavęs" pareiškiu jog jis žinotų.
"Gerai mažute, tiesiog eime miegoti", sako jis ir aš užmerkusi akis paneriu į miegą.
Luke pov*
Aš parašau žinutę Dahlia "Linksmų Kalėdų". Paskutinį kartą aš ją mačiau praėjusią savaitę mokykloje.
Kalėdos visada man buvo lyg paprasta diena. Mano mama visada per Kalėdas dirba, todėl aš paprastai sėdžiu namuose.
Mano telefonas suskamaba ir tai buvo žinutė nuo Dahlia. Ji manęs paklausė, "Ką veiksi per Kalėdas?". Aš atsakiau "Nieko."
Ant mano veido atsiranda šypsena, kai ji manęs paprašo, jog Kalėdas praleisčiau su ja.
Man net nereikia vargintis pasakyti tai savo mamai, tad pasiėmęs piniginę ir apsivilkęs striukę išėjau iš namų.
Dahlia pov*
Aš pabudau tusčioje lovoje užuodusi kiaušinių ir kumpio kvapą. Harry gamina pusryčius..
"Labas ryt-" Aš pradedu sakyti, bet tada ir suprantu, jog šiandien Kalėdos! "Aš turiu galvoje Linksmų Kalėdų!" sakau linksmai.
"Linksmų Kalėdų, pamiršk viską apie vakar ir tiesiog džiaukis Kalėdomis" Harry
sako padėdamas dvi lėkštes ant stalo."Tai skamba, kaip gera įdėja" aš atsakau įdedama į burną kumpio gabalėlį ir patikrinu telefoną.
"Aš galiu paruošti skanią Kalėdų vakarienę!" sakau susijaudinus. Kadangi mano mama niekada nebuvo namuose padariusi vakarienės, aš paprastai ją padarydavau pati. Taigi aš tapau gana gera virėja.
"Tai puiku" Harry sako ir atsigeria kavos.
Po pusryčių Harry ir aš patraukiame skirtyngais keliais. Aš išėjau iki parduotuvės, nes vis dar neturiu mašinos teisių. Harry turėjo baigti kažkokius darbo reikalus, todėl negalėjo manęs nuvežti.
Aš nuspręndžiu pagaminti kumpio, bulvių košės, kukurūzų, ir salotas.Tai skamba kaip Kalėdų patiekalas, tiesa?
Kai grįžtu, Harry yra duše, todėl aš pradedu gaminti.
Aš beveik buvau pamiršus apie Luke, kurį kviečiau vakarinė, kai jis man parašė žinutę "Ei Dahlia! Kelintą valandą pas tave atvažiuoti?-Luke" Aš parašiau "Būtų gerai apie 16 valandą, nes turu paruošti patiekalus."
Harry išeina iš vonios tik su rankšluosčiu ant jo juosmens.
"Kvepia nuostabiai" sako jis ir apkabina mane per juosmenį.
"Netrukdyk man Harry, atsiprašau. Aš ruošiuosi eiti nusiprausti po dušu" Sakau jam ir nueinu į vonios kambarį.
Aš neketinu mylėtis su juo iš karto po to, kai praeitą naktį toji mergina sėdėjo jam ant kelių. Apsirengiu šiltą megztuką ir džincus.
Man nerūpi, kaip aš atrodau, todėl nes čia nebus daug žmonių. Aš pasidarau greitą makiažą ir grįžtu į virtuvę prie vištienos.
Kažkas pasibeldžia į duris ir jas atidarau.
"Luke!" sakau traukdama jį vidun ir šiltai apkabindama.
"Kodėl jis čia?" Girdžiu klausiant Harry.
"Nes aš jį pakviečiau" sakau ir suteikiu jam žvilgsnį jog jis elgtūsį gražiai. Jaučiuosi lyg mama kalbėtūsi su savo vaiku.
Mes visi susėdame kambaryje ant sofos, įsijungiame trumpam televizorių ir klausomės Kalėdinių dainų. Tai laikas keistis dovanomis ir aš bijau.
Ką darysiu, jei Harry nepatiks mano dovana?"Štai, atidaryk ją!" Luke sako, ir paduoda man maža dėžutę apvyniota kalėdiniu popieriumi.
Aš nuplėšiau popierių ir atidarau ją. Tai dovanų kortelės į Panerą.
"Tu man sakei, kad tau patinka ta vieta ir kad ten nesi buvusi, todėl sugalvojau tau tai padovanoti" sako šiek tiek sutrikęs Luke.
"Aš myliu tave! Ačiū tau labai!" Sakau šypsodamasi. Jaučiuosi nuostabiai, nes atrodo, turiu žmones, kurie rūpinasi manimi.
"Ir Harry tu sakei jog nenori nieko" Luke sako ir Harry suteikia jam šaltą žvilgsnį.
Man vis dar reikia išsiaiškinti, kas tarp jų atsitiko.Aš paduodu Luke savo dovaną jam. Jis atidaro dėžutę ir jo akys sužiba, kai jis pamato, kas tai yra.
"O Dieve! Dahlia Aš tave myliu!" Jis šaukia ir stipriai mane apkabina.
Harry, atsikrenkščia ir Luke sumurma "atsiprašau" tada atsitraukia nuo manęs.
"Prisimenu, tu pasakojai jog groji gitara ir norėjai imtis pamokų, todėl sugalvojau tau jas užsakyti." Jis tiesiog suteikia man šypseną ir tada Harry pasisuka į mane ir suteikia man dėžutę.
Aš ją atidariau ir tiesiog netenku amo.
"Hari-Harry, kaip tu sužinojai?" tylai paklausiau susižavėdama.
"Aš tiesiog prisiminiau" sako jis su didžiule šypseną. Tai, ta nuostabi šypseną, kai ant jo skruostų atsiranda mielos duobutės ir jo akys pradeda švytėti.
Tai nuostabi apyrankė. Mano tėvas buvo ją padovanojęs, kai buvau labai jauna. Aš nešiojau ją kasdien ir maždaug prieš metus, kažkas ją pavogė iš manęs. Tai buvo mano slaptoje spintelėje, todėl žinau, kad ją išties kažkas pavogė. Buvau išsigandusi po to įvykio ir visai ją pamiršusi.
Aš jaučiasi keistai, kai pabučiavau Harry priešais Luke, bet aš turėjau jį pabučiuoti.
"Nežinojau, kad tokios apyrankės dar parduodamos, todėl labai tau ačiū" sakau ir mano skruostu nuteka ašara.
Mano dovana nublanko prieš jo.
"Čia, niekis palygint su tavąją dovana" Sakau atiduodama dėžutę Harry.
Jis vis dar šypsosi ta žavinga šypsena ir atidaro dėžutę.
Jis išsitraukia laikrodį ir tiesiog žiūri jį.
"Žinai, man reikėjo naujo, tai puiki dovana, ačiū man iš ties patinka" Harry sako ir dabar atėjo laikas vakarienei.
"Aš pasirūpinsiu vakariene, tad lik čia mieloji" Harry sako pabučiuodamas man į skruostą ir nueidamas į virtuvę.
Žiūriu į Luke ir žinau, kad atėjo laikas jo paklausti apie juodu.
"Luke, pasakyk man, kas atsitiko tarp jūsų su Harry.
YOU ARE READING
Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTA
Fanfiction-Harry ar tau viskas gerai? Ką tu darai mano kambaryje?-aš paklausiau Harry. Buvau suglumusi. Gal jis vaikšto per miegus? -Noriu pasikalbėti,- jis atsakė ir atsisėdo ant mano lovos krašto. -Gerai, apie ką?-susierzinusi paklausiau, nors man trūko m...