2 Dalis

6.3K 244 0
                                    

Dahlia pov*

Kai baigiau savo mamai padėti paruošti vakarienę, suskambėjo durų skambutis. Aš nuėjau prie durų ir, kai jas atidariau mano sesuo mane nuo jų nustūmė. Parkritau ant grindų, buvau šokiruota. Kiek ji yra nesubrendusi, kad jai rūpėtų tos kvailos durys ir tai kas yra už jų?

-Harry!-sušuko ji ir įtempusi jį į vidų apkabino.

Jis atrodo nustebęs pamatęs mane ant grindų ir ištiesęs savo ranką padėjo atsistoti.

-Ei Dahlia, šį vakarą atrodai nuostabiai,- nusišypsojo jis.

-Ačiū,-atsakiau nedrąsiai ir užlipau laiptais į savo kambarį pasitvarkyti savo susivėlusių plaukų.

Išgirdusi žingsnius suklusau ir supratau, kad jie yra sesers kambaryje. Prie durų prispaudžiau ausį, nes išgirdau jų kambario užraktą ir man tai buvo kiek įtartina.

-Linksmų vienerių metų mažuti,- išgirdau Grace flirtuojantį balsą ir man tai buvo apgailėtina.

-Taip,- tiesiog atsakė Harry.

Išgirdusi sesers aimaną pasišlykštėjusi nusileidau žemyn laiptais į valgomąjį. Stengiausi apsimesti, kad iš tiesų nieko negirdėjau.

Atsisėdau prie pietų stalo ir tada iš viršaus nusileido Grace ir Harry susikibe rankomis, tad nukreipiau nuo jų žvilgsnį. Aš negaliu žiūrėti į juos, kai žinau kas įvyko Graces kambaryje, tiesiog man sunku apsimesti.

Mano mama suteikė Harry didelį apkabinimą ir nusišypsoję visi ėmė šnekėtis, o aš kibau į maistą.

Man vakarienė buvo nepatogi, tad nepratariau nė žodžio.

-Harry, mes parengėme tau svečių kambarį,- saldžiai tarė mano mama.

Atsistojusi patraukiau į kambarį, bet kažkas sulaikęs mano ranką atsuko į save.

-Ar šį vakarą tau viskas gerai?-manęs paklausė Harry.
-Taip,- tiesiog atsakiau ir pasileidau į kambarį.

Gerai gal aš ir ne geriausias nuotaikos, bet aš tiesiog noriu pamiegoti. Aš nieko negaliu pakeisti. Aš tiesiog pavargusi tad griuvusi į lovą užmigau.

Harry pov*

Kažkas yra blogai su Dahlia. Aš pažįstu, ją labai gerai, ir nežinau kas su jai darosi.

Vaikščiojau svečių kambaryje ir galvojau apie tai, kaip man pasisekė, kad neturiu miegoti su savo mergina. Hm, tai skamba keistai. Išgirdęs kažkieno žingsnius ir atsisukęs pamačiau Grace vilkinčią tik liemenėlę ir apatiniais.

-Harry?- jos balsas pertraukė mane mąstantį, įdomu kaip atrodytų Dahlia tai vilkėdama.

-Taip,-atsakiau aiškiai susierzinęs.

-Kas negerai mažuti? Tu šį vakarą esi nesavimi. Nori tave nuraminsiu?-tarė artėdama prie manęs.

-Aš tiesiog pavargęs, pasimatysime ryte,-pakštelėjau į lūpas ir išjungiau šviesą.

Išgirdęs kai ji išeina, atgal įjungiau šviesą ir patraukiau į Dahlio's kambarį.

Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang