26 Dalis

2.2K 115 1
                                    

Dahlia pov*

Kartu su Harry nuvažiavome į jaukią kavinę.

"Užsakyk mums cococolos" Harry sako ir patraukia į tualetą.

"Sveika, mane vadinki Shelly, ar galiu jums užsakyti kažko atsigerti?-klausia ji tarsi to nenorėdama.

"Tik 2 coco colos" sakau ir ji išeina.

Haris grįžta ir atsisėda šalia manęs.

"Aš jau užsakiau" tariau šypteldama.

"Ačiū, mes turime pasikalbėti", jis sako rimtai ir aš sunerimstu.

Ar jis nori mane palikti? Ką man daryti?

"Gerai" sakau susipainiojus, nes nesuprantu kas vyksta.

"Turėtume palikti..."sako jis ir aš nustembu.

"Ką?" sakau, nes nesuprantu ką jus turi omeny. Ar mes tikrai išsiskirsime?

"Palikime šį miestą. Bėgime kartu mažute, mums bus taip žymiai geriau" jis sako lyg užsidegęs ir manau, kad jis kalba rimtai.

"Harry, bet kaip? Iš kur pinigai, ir kur mes eisime?" klausiu.

"Mes galime išsiaiškinti tai visi drauge" sako jis.

"Taip!" Sakau šypsodamasi. Aš nekenčiu šio miesto. Jis slegia ir čia šalta, bei nuobodu. Man reikia naujos pradžios.

"Tiesiog važiuojame pakuotis visų mūsų daiktų ir išvažiuokime, mažute. Mes galime tai padaryti", sako jis suimdamas mano ranką, numesdamas šiek tiek pinigų ant stalo ir pradėjo temtis mane prie automobilio.

"Kur mes turėtume vykti?" paklausiau jo, kai jis pasilenkęs prisegė mane su saugos diržu.

"Ten kur tau patiktų", sako jis užvezdamas variklį.

"Kažkur kur šiltą, į Floridą! Aš visada ten norėjau!" Aš tokia susijaudinusi. Tai tarsi sapnas. Kelionė bus nuostabi, nes būsiu kartu su Harry.

"Tada mes galėsime ten vykti. Turime greičiau grįžti, todėl nes iki ten mūsų lauks ilga kelionė. Pirmiausia, turime susipakuoti savo daiktus", sako jis.

"Palauk" prisiminus kai ką svarbaus.

"Ką?" klausia Harry.

"Kaip bus su Luke? Harry aš negaliu jo palikti čia, nes į jį taip pat keistai žiūri.

Jis atsidūsta ir iš jo akių suprantu, jog jis žinojo, kad aš tai pasakysiu.

"Ugh gerai. Aš tik visada sakysiu tau" taip ", nes aš tave myliu" sudejuoja jis.

"Valio!" sušunku ir pakšteliu jam į skruostą.

Atsisukusi į langą žvelgiu į parduotuves, namus ir restoranus, su kuriais aš atsisveikinu.

Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTAWhere stories live. Discover now