28 Dalis

2.2K 120 1
                                    

Jei norite pamatyti istorijos sukurtą trailerį, tai galite padaryti nueinant į istorijos promo ir ten jau yra video :) Gero žiūrėjimo ir mėgaukitės dalimi :))

Dahlia pov*

Pabudusi prisiminiau vakar dienos įvykius. Harry vis dar miega. Jis atrodo toks mielas, jo plaukai yra labai susitaršę ir kelios sruogos dengė jo veidą. Jo kūnas spaudė mane, todėl teko jį nepažadinus nustumti.

Man reikia išgerti puodelį kavos. Išlipusi iš lovos užsimečiau Harry marškinius ir ėmiau daryti du puodelius kavos. Taip, šiame kambaryje buvo kavinukas.

"Man patinka, tai ką dėvi,- pasigirsta Harry duslus balsas, kuris mane šiek tiek išgąsdina.

Atsisukusi išvystų Harry visiškai nuogą.

"Užsidenk,- sakau ir užsidengiu rankomis akis, o jis tik nusijuokia.

"Tu žinai, kad myliu tave,-taria jis ir ėmė kutenti mane. Aš nukritau ant grindų ir imu garsiai juoktis.

"Stop-Har ... Harry ... Aš negaliu kvėpuoti ..." šaukiu juokdamasi.

"Koks stebuklingas žodis?" jis klausia manęs ir toliau kutena.

"Prašau?" sakau klausiamai ir jis nustoja tai daręs.

Staiga kažkas ėmė smarkiai belsti į duris. Aš greitai apsimoviau kelnes, o Harry prisidengia savo kūną. Lėtai priėjusi prie durų jas pravėriau.

"Labas rytas, panele. Mums buvo gauta nusiskundimų, kad neseniai čia buvo girdėti šauksmai iš šio kambario"-tarė kokių 28-erių metų vaikinas.

"Aš atsiprašau, pone tai daugiau nepasikartos" tariau ir išspaudžiau netikrą šypseną.

"Dėkoju, geros dienos", sako jis ir aš uždarau duris.

"Aš atsiprašau, pone tai daugiau nepasikartos"  Harry mane atkartojo ir bandė pamėgdžioti mano balsą.

"Užsičiaupk,-  sakau.

"Esu nustebęs, keista jog negavome skundų dėl praeitos nakties, mažute,-taria jis ir apsikabina mano liemenį, mano skruostai nurausta.

"Aš noriu nusiprausti po dušu, kol mes vėl nesame kelyje" tariau.

"Gerai, aš turiu paskambint ir po to atnešiu mums pusryčius,-tarė jis.

Aš tiesiog linkteliu ir tada nueinu į vonią. Jaučiuosi tarsi pasakoje. Dušas yra didžiulis, tad sunaudojusi karštą vandenį apsivaliau kūną ir apsirengiau.
Tai buvo džinsai ir miela palaidinė.

Išėjusi iš vonios mane pasitiko nuostabus kumpio, bei kiaušinių kvapas. Nuėjusi į mažą svetainę klestelėjau šalia Harry.

"Greičiau pavalgyk ir galėsime važiuoti,-jis tarė ir atsigėrė apelsinų sulčių.

Harry palieka mane vieną kambarį, nesupratusią. Ėmiau mąstyti. Tai nuvedė mane prie galvojimo apie savo šeimą.

Ar jie žino, kur aš esu? Ar mano tėtis manęs pasigęstų? Ar js rūpintųsi jei aš dingčiau? Uhh...

Nuvijusi mintis šalin nusišypsojau. Esu laiminga ką turiu ir su kuo esu. Aš nieko nesigailiu ir esu pasiruošusi eiti į priekį su šypsena ir iškelta galva.

Sex Lessons From My Sisters Boyfriend( Verčiama) BAIGTAWhere stories live. Discover now