Mete o mesajdan sonra bir sure uzaklasmak icin istanbula gitti ceylin'e gercekten asik olmustu. Ama ona soyleyemedigi bir sey vardi.Mete'nin eski sevgilisi Dilhan surekli Mete'yi rahatsiz ediyordu.Mete kiminle sevgili olacak olsa hemen kizin aklini çeliyordu.Mete bir cafe kurdu.İsmi Hayal Cafe olmustu.Ne zmn yaziyi okusa aklina Ceylin gelecekti.Ceylin Mete'yi bulmak için yola cikti.İstanbul'a geldi.Mete'yi buldu ve o an ki yuz ifadesini gorunce ondan birsey sakladigini anlamisti.Ceylin kendi kendine dusundu;Herkes kendinegire haklidir.Belki soyleyemeyecek kdr özel.Onu asla zorlamayacagim. Mete'de kendi kendine dusunur;Ona bunu soylemezsem bana kirilir.Tam o anda ikiside birbirine el sallar.Ceylin Mete'nin yanina bir doktorluk is yeri kurar.Bir gun Ceylin is cikisi Mete'nin yanina ugrar.Mete'yi yaklasik 60 yasinda bir kadinla gorur.Yanlarina gider.Mete Ceylin'i gorunce sasirir.O arada kadin Ceylin diye seslenir.Mete icinden;Öğrenirse bir daha asla benimle konusmaz. Der.Ceylin şaskinlikla bakar.Kadin Ceylin'e sarilir.Ceylin tuhaf hisseder ama yine de sarilir.Kadin;Beni taniyacaksin ama daha zamanin var guzelim.Ona ne kadar da cok benziyorsun. Ceylin;Kime benziyorum?? Kadin;Annecigine. Der Ceylin sasirir. Ceylin;siz benim annemi nerden taniyorsunuz? Der Kadin cevap vermeden gider.Ceylin Mete'ye kadinin kim oldugunu sorar. Mete;Semra Hanim cok iyi biridir.Babamin tanidigi der. Ceylin evine gider.Kafasini kurcalayan sey onu ve annesini nereden tanidigidir...