Aslında çok iyi biriydim sonra canım yandı duygularımı kaybetti .
Gece oldu ben yine o parktayım Rüzgar kokunu getirdi anlayacağın bu gecede canım burnumda.
Yanıma birileri oturdu gelen abim ve Melekti sakinleşeceğimi düşündüler galiba.
"Belkide böyle olması gerekiyordu" abime baktım:
Haklı belkide ama ben yoluma benim yüzüme bakınca nefret eden bir adamla olamam.
Abi ben gidicem böyle birşey olmayacak o adamda başkasına aşık bende biz olamayız.
Nefretle başlayan birsey istemiyorum. Ben kendimden nefret ediyorum.
Sakın bir daha böyle bir şey söyleme
Bu ses Emirin sesi:
Emir de burda
Sen kimsin ki niye karışıyorsum seni istemiyorum bunu bil benim kalbim ölü sana eş olamam ben 6 yıl önce kalbimide duygularımı da gömdüm o toprağa.
Benim de hayatıma ait bir geçmiş defterim vardı ben o defteri kapatmadım.
Komple yaktım anladın mı?
Ben yeni bir defter yazmaya hazırım. Ama senin gibi ilk aşkını unutmayan biri ile olamam.
Ben sanada kendimede bu acıyı yaşatmam.
Çünkü benim istediğim kadın her engelde ağlayan değil,bir tek benim yanımda ağlayan biri olmalı.
Ağrıdı bu sözleri fazla ağır.
Ben onun sandığından daha fazla güçlü biriydim.
Yanıldın Emir bey:
Bıktım utangaç olmaktan sinirlendigim üzüldüm zaman gözlerimin dolmasindan haklı iken haksız olmaktan takıntılı biri olmaktan.
Bir anda bana sarıldı.
Ben daha ne olduğunu anlamadım. Abim ve melek de benim gibi şaşkındı.
Şşş sana söz veriyorum bir daha kimsenin içinde ağlamayacaksın.
Ne diyordu bu evlenmeyeceğinm demedi mi?
Bu adam az önce.
Deneyegiz birbirimize iyi gelirsek evlenecegiz bana söz ver şimdi.
Ben be diyeceğim mi bilmiyorum ama o sarılınca kendimi güvende hissettim.
Uzun zamandan sonra ilk defa güvende.
Evimdeymiş gibi bir huzur vardı. Başımı kaldırıp etrafıma baktım. Abimler yoktu.
Benim kararım:
ya bu adamla bir yola girecektim
yada çekip gidecektim.
Tek başına yaşayacaktım.
Bana ne demişti;sen güçsüz bit kadınsın ona burada kalıp ne kadar güçlü olduğumu göstecegim. Savaşı kabul ediyorum yani kolay kolay pes etmeyeceğim.
Deneyecegim
Yüzün de hafif bir gülümseme oldu. Ama aynı anda kayboldu. "Deneyecegiz Gamze sen ve ben"Ne kadar çabaladım bilmiyorum ama kalbim mi toparlayamıyorum.
Beraber toparlayalım de hadi niye bakıyorsun öyle...
O adam seni hiç öptü mü?
Cevabını bile beklemeden dudaklarıma yapıştı.
Ben ne diyeceğim ilkti bu Berk için sakladığım ilkim.
Aşk var mı yoksa yaşanılan şeyler aşk değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomancePapatyaları hep çok sevmiştim. Hâlâ severim. Emire baktığımda elimi tutmuştu. Ben bu bahçedeki tüm papatyalara senin adını vermiştim. Ve ne zaman gelsem buraya onlara hep senden bahsetmiştim. Kirpik uçlarından öpeceğimi söylemiştim onlara. Öpüp saçl...