9.

3.8K 149 0
                                    

Emire bakıp düşüncelere daldım.
Daha önce onu hiç incelememiştim. Belki onun hakkında hiçbir şey bilmiyorum.
Ona sorsam acaba ne der anlatır mı kendini bana.
Bu düşüncelerimi sesli bir şekilde dile getirmek istiyordum.
ve soracağım da o da anlasın oyun oynamıyorum.
Sana birşey sorabilir miyim? Bana bakıp kafasını aşağı yukarı salladı.
Bu evet demekti.
Bana kendini anlat birbirimizi tanıyalım.
Kimsin sen neden burasın?
Neden bu şehir?
Neden bizim hayatlarımız birleşsin istiyor ailem ve senin ailen açıkla bunu bana?
Gamze bak nasıl başlasam bilmiyorum bilmeye en çok senin hakkın var.
Yutkundum benim neyi bilmeye hakkım var..
Devam etti ifadesiz bir şekilde
Ben Emir Kara 24 yaşındayım neden burdayım bilmiyorum ama tek bildiğim birsey var ben bu şehire sevdiğim kadın için geldim ailenin bir suçu yok ve abininde yengeninde yengen Melek ablam dedi.
Benzerlik vardı ama ben yine şok oldum.
Daha önemli bir konu daha var sevdiği kadın? için burda ve belki yakında aaa ben ne saçmalıyorum.
ya adam burda sevdiğim kadın dedi.
Sevdiğin Kadın? Dedim
Bunu daha sonra açıklayacağınm ama daha çok var şimdi hiç kimseyi suçlama sana hayatını sormayaçağım. Herşeyin i biliyorum ben senin.
Ne dedi o her şeyini biliyorum mu? Nerden biliyor beni mi araştırdı bu adam tuaf bence.
Tamam birsey daha soracağım neden diğer kadınlara farklı davranıyorsun benim bildiğim patronlar sekreterler ile işi pişiriyor deyip sırıttım.
Ben onlar gibi değilim becermek için kimseyi aramam onlar beni bulur dedi.
ve o da sırıttı bu defa bu kadar güzel gülmek zorunda değilsin.
Nedensizce sinirlenip yerimden kalktım.
Aç misin? Diye sordum.
Belki biraz olabilir dışarıdan söylerim dedi.
Hayır olmaz ben yaparım.
Benim için mi dediğinde gözlerimi devirdim.
Bu halime yüzünü buruşturdu gıcık olduğu her halinden belli.
Helinin gelmesine 3 saat vardı doyduktan sonra gider her halde.
Yavaşça tezgaha yaklaşıp yemek için köfte yapmaya karar verdim ve Makarna olabilir mesela yaptığıma şükretsin.
Gizem bu halimi görse beni keserdi. İnu özledim geleli 3 gün olmasına rağmen deli kız.
Gitti bide nişanlandı.
Pratik bir şekilde herşeyi hazırladım. tam Arkami döndüm onu gördüm. tezgahtaki bardak yere düşüp parçalara ayrıldı.
Gözlerim doldu bulanıklaştı her yer. Ne zaman bardak kırsam başıma birsey geliyor.
Yere egilmek için bir adim attım ve aynı anda çığlık attım.
Emir yanıma gelip bana baktı artık gözyaşlarim serbest kaldı.
Beni kucağına aldı salona götürdü ayağıma dokunduğu an bastım çığlığı.
Gamze kes sesini bir daha bagirma si...
Benim burda canm yanıyor keyfimden değil beyefendi demeyi ne çok istedim.
Emir keyfimden çığlık atmıyorum canım acıdı.
Bir daha bana küfür etme.
Başlatma kızım kalk hastaneye gidelim ayağın iyi değil.
İnat değilmi kafamı iki yana salladim Gözleri koyulaştı bu hareketim hiç hoşuna gitmedi sanırım.
Gamze daha çok yakarım canını kalk.
Birde beni tehdit ediyordu.
Benim evimde bana posta.
Hayır defol ya evimden.
Beni kucağına aldığı gibi kapıyı açtı
Sen istedin keçi dedi.
Çok yakındı Yüzlerimiz çok çok fazla gözlerim dudaklarına kaydı sebebsizce.
ilk öpücüğü mü çalan dudaklara baktım.
Benim baktığımi fark edince dudakları yukarı kıvrıldı ya ben naptım öyle.

.......
Sonunda eve geldik.
Helin gelmiş kapıda beni bekliyordu. Gözleri beni bulunca sırttı.
Arkadaşlarım da bir değişikti.
çünkü şuan Emirin kucağında boylu boyunca yatiyordum.
Heline anahtarı verdim.
Kapıyı açtı.
Fırtına öncesi sessizlik gibi.
Helin beni seyrediyordu.
Emir beni koltuğa bıraktı ve bildiginiz koltuğa yayıldı

Gitmiyor musun sen?
Bana alayla bakıp:
Hayır gitmiyorum burada kalıcam. deyince gözlerim mi açıp ona baktım. Helin da bana bakıyordu şaşırdıgımı anlayınca yanıma geldi.
Normal canım bunlar o senin nişanlın sayılır utanma dedi çok normal ya zaten demeyeceğiz nişan falan yok diyemezdim.
Emir iyice yayılıp güldü ya bi bu eksik ne kadar sinir bozucu.
Gözlerimin içine baktı bakma n'olur bayılacağım.

Bizim Bebeğimiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin