---skip time ( dzień zapoznawczy, wybranie drużyn)-----------------------------------------------
Obudziłaś się całkiem wcześnie, i to sama z siebie. Lekko cię to zdziwiło ponieważ położyłaś się dosyć późno. Było około 6:45 więc nie miałaś zamiaru się śpieszyć. Leniwie wyczołgałaś się z łóżka i podeszłaś do szafy. Ubrałaś swoją czarno-(ulubiony kolor) bluzę, przepasałaś się bandażem i założyłaś czarne zakolanówki. Gdy przechodziłaś obok nocnej szafki coś błysnęło Ci w oczy, spojrzałaś w miejsce z którego wychodziło drażniące światło i przypomniałaś sobie że jesteś już Ninją! Złapałaś za ochraniacz i zaczęłaś go szczęśliwie przymierzać. W końcu zostawiłaś go na ( czole, szyi, biodrach, w innym miejscu ) i już mniej energicznie ruszyłaś do kuchni. Zdecydowałaś się na naleśniki! Szybko przygotowałaś śniadanie i zabrałaś się do jedzenia. Trochę ich narobiłaś więc zostawiłaś resztę w lodówce. Jeszcze chwilę poleżałaś na łóżku i o 7:35 wyszłaś z domu. W drodze do Akademii myślałaś o nowych drużynach o tych wszystkich osobach które przeszły..... w tamtym momencie posmutniałaś. przypomniało ci się ze przecież Naruto nie zdał.....
Usiadłaś spokojnie obok okna, zaraz przysiadł się do ciebie Sasuke z grobową miną i rękoma założonymi na nos. Nie minęło pięć minut gdy widząc wasze towarzystwo, obok Sasuke, usiadł Naruto. Zdziwiłaś się, ale gdy zobaczyłaś ochraniacz na jego czole ucieszyłaś się wiedząc że on też został Ninją. Usłyszałaś hałas i zwróciłaś wzrok w kierunku drzwi. Do klasy wpadły dwie kłócące się dziewczyny, blondynka i różowo włosa. Naruto gdy zobaczył jedną z nich zarumienił się lekko, a później odwrócił wzrok. Ta podbiegła, myślałaś że przywita się z Naruto, a ona tylko zepchnęła go z miejsca i zaczęła mówić do Sasuke:
-Ohayo!Sasuke....mogę usiąść obok ciebie?
Zaraz po tym pytaniu zebrały się w tamtym miejscu wszystkie dziewczyny (oprócz ciebie oczywiście) i kłóciły się która to będzie obok niego siedzieć.Zaraz jednak wszedł Iruka i kazał zająć swoje miejsca.
-Za chwilę podzielę was na trzyosobowe grupy. I będziecie pod okiem Jounina wykonywać zadania. Stworzyliśmy grupy tak, by umiejętności były równo rozmieszczone - powiedział Iruka.
---------Time skip (wyliczanie grup)-----------------------------------------------------
-Następna, grupa siódma......
- Uzumaki Naruto, Haruno Sakura, Uchiha Sasuke oraz.....
W tym momencie wszyscy zaczęli uważnie słuchać zdziwieni ilością osób w grupie.
- ( Twoje Imię )
Gdy Sensei skończył mówić, Naruto wybuchł:
- Iruka-sensei ! Dlaczego tak zdolny uczeń jak ja ma być w grupie z nim?! *pokazał na Sasuke*
- Sasuke zdał z najwyższym wynikiem,A ty Naruto z najgorszym. Jest tak dlatego że chcieliśmy równomiernie rozłożyć umiejętności na każdą z grup - wytłumaczył Iruka
- tylko nie wchodź mi w drogę......... Młotku - chrząkną Sasuke.
- jak mnie nazwałeś?!- krzykną Naruto
- Głupi młotek.....
- Przestań mnie tak nazywać !!!
- Ogarnij się Naruto- wtrąciła Sakura - A tak właściwie, czemu ta dziewczyna jest z nami w grupie?- zapytała złowrogo, nadal chyba pamiętając o twoim pocałunku z Sasuke.
- Tylko wasza grupa była nie pełna, a bez ( Twoje Imię ) nie moglibyśmy tego załatać. Bez niej wasza grupa miała by tylko 93% a nie równe 100.
CZYTASZ
Naruto: Love story
RomanceJesteś zwykłą dziewczyną z kraju Ognia. Mieszkałaś w małej wiosce głęboko w lesie. Zostałaś porwana gdy byłaś jeszcze dzieckiem. Była to sprawka bandziorów którzy zajmowali się najpewniej handlem ludzi, jednak ty jakimś cudem uciekłaś jeszcze w cza...