*Ráno*
Včera jsme se na After party fakt bavili. Nejvíc jsem se bavila jak jinak, než s Teri, Marwem a Nerem. Když už jsem přestala vzpomínat na včerejšek, vzala jsem si mobil. 1 zpráva od Teri, 1 od Marwa (Budu už psát Marek :D), pak ještě 1 zpráva od mámy a to bylo všechno. Nejdřív jsem musela otevřít tu od mamky, nebylo tam nic důležitého, jen, že se o den zdrží.(Je na služební cestě.) Pak jsem otevřela tu od Teri. Teri mi psala jen jestli už jsem doma a jak mi je. Odepsala jsem, že jo jsem doma a že je všechno ok. Pak mi ještě napsal Marek.
M: Ahoj Kačí, doufám, že jsi těch několik metrů, co jsi šla sama, došla v pořádku :) :D (Včera mě odvedl domů, ale asi 10m od baráku jsem mu řekla, že to dojdu sama) Jo a .. ještě jsem se chtěl zeptat, jestli se mnou dneska nechceš jít do kina.
K: Neboj se, jsem v poho :D Jo ráda půjdu :)
M: Tak ve 14:00 v *Vymysli si místo*
K: Tak jo .. Budu tam :)
Byla jsem nejvíc happy! Sice bylo celkem brzy ale šla jsem si vybrat hadry. ,,Já nemám co na sebe!" zjistila jsem, když jsem vyházela ze skříně úplně všechno. Asi po půl hodině jsem něco našla. Bylo to sice obyčejné, ale co.. mám celkem basic styl.
,,Tak, oblečení už mám připravené" Byla jsem strašně šťastná. Šla jsem do koupelny se trochu zkulturnit. Když jsem vyšla z koupelny bylo 11:27. Vzala jsem si černé legíny a bílé tričko s jednorožcem. Šla jsem do kuchyně, najíst se. Jedla jsem rychle, protože jsem musela udělat ještě spoustu věcí. V pokoji jsem se nalíčila, udělala jsem si bílé nehty, vyžehlila jsem si vlasy, pak jsem si vzala to připravené oblečení, vybrala doplňky a byla jsem připravena. Už bylo 13:03. Stihla jsem to úplně na pohodku. Vzala jsem si bundu, tašku, udělala jsem si selfie a šla jsem na autobus. Autobus mi jede ve 13:32, snad nepříjdu pozdě. Byla jsem ráda když konečně přijel. Sedla jsem si úplně dozádu a poslouchala jsem písničky. Přijela jsem ve 14:08. Když jsem vystoupila z autobusu, hned jsem se za ním rozběhla. ,,Ahoj! Moc se omlouvám, že jdu pozdě" ,,V pohodě, přišel jsem asi před minutou" objal mě. ,,Jdeme?" zeptal se. ,,No jasně". Šly jsme koupit lístky. ,,Tak já to jdu koupit" řekl Marek. ,,Já to koupím" ,,Kačí? Já tě pozvu do kina a ještě to budeš platit ty .. to určitě" ,,Ale mně to nevadí" ,,Ale mně jo" prostě jsme se hádali kdo to koupí. Nakonec to samozdřejmě koupil Marek. Řekla jsem, že aspoň koupím jídlo, ale to jsem taky nemohla koupit. Když jsem řekla, že koupím jídlo: ,,Kačko.. dneska prostě nic platit nebudeš!" ,,Tak fajn, ale příště všechno platím já!" ,,Tak přístě jo? To už plánuješ i svatbu ne?" zasmál se. ,,Si nějak věříš" no prostě jsme se tam smáli jak idioti. Když jsme přišli do sálu. sedli jsme si na svoje místa. Seděli jsme úplně vzadu. Byli jsme tam sami. Celou dobu jsem na něj nenápadně koukala. Byl strašně cute. Ty jeho oči. V polovině filmu jsem se k němu přitulila a on mě objal kolem ramen. V této pozici jsme vydrželi až do konce. Když to zkončilo zašli jsme si ještě do Starbucksu, kde mi opět bylo zakázáno platit. Na chvilku jsme si tam sedli a povídali si. Když jsme byli na odchodu, potkali jsme Nera s Týnkou. ,,Ahoj!" řekli jsme všichni najednou a zasmáli jsme se. Chvíli jsme pokecali a pak k nám přišli děti s mobilama. Nejprv jsem to nechápala ale pak mi to došlo - Nero! MarweX! Já už je ani neberu jako nějak slavný, pro mě jsou to obyčejní kluci, kteří jen mají své koníčky. Sice už je beru spíš jako kamarády, ale jejich videa miluju pořád. Když děti odešly, rozloučili jsme se s Nerem a Týnkou a šli jsme na autobusovou zastávku. ,,Tak pa Kačenko. Fakt nechceš doprovodit až domů?" ,,Ahoj. Ne, to je dobrý" ,,Dobře, jak chceš. Ale prosím nezapomeň mi napsat." ,,Neboj." Naposled jsme se objali a já jsem jela domů. Cestou jsem si psala s Teri. Když jsem přišla domů odložila jsem si věci a šla jsem na chvíli od pokoje. Docela jsem se nudila, tak jsem se rozhodla, že si půjdu na chvilku zaběhat. Před barákem jsem si vzala sluchátka a byla jsem all ready. Běhala jsem asi 25 minut. Když jsem se vracela, viděla jsme Gabču jak se s někým hádá. Myslím, že to byl její kluk ale nějak jsem se do toho nechtěla plést. Nenápadně jsem se proplížila do mého baráku. Když už jsem byla doma, v mém pokoji vzpomněla jsem si, že jsem zapomněla napsat Markovi. Samozřejmě jsem měla asi 4 zprávy a 2 zmeškané hovory. Hned jsem mu zavolala. Omluvila jsem se mu a on mi jen řekl, že jo dobrý ale, že se o mě bál. Docela mě to potěšilo. Jako ne, že bych byla ráda, že měl strach ale potěšilo mě, že mu na mně aspoň trochu záleží. Když jsme spolu konečně domluvili, napsala jsem Janě, že zítra přijedu. Byla docela ráda. Ještě chvíli jsme pokecali a pak jsem si šla balit. U toho jsme ještě skypovali s Nel. Když už jsem měla dobaleno byl večer, tak jsem se s Nel rozloučili a já jsem se šla vykoupat. Pak jsem ještě koukla na MarweXovi videa a šla jsem spát.
900 slov :D Děkuju moc za přečtení :) Mám vás ráda <3
ČTEŠ
MarweX FF
Fiksi PenggemarDěkuju, že právě ty jsi se rozhodl/a číst mojí Fan fikci ! :) Rozhodla jsem se psát o MarweXovi, protože patří mezi mé nejoblíbenější YouTubery a na Wattpadu má jen pár Fan fikcí. Snad se vám to bude aspoň trochu líbit, dala jsem si na tom celkem zá...