10. Víkend s Janou, Markem a Gábi

760 48 10
                                    

Po víkendu jsem znovu musela na to hrozné místo. Myslím do školy. Jelikož to moje video sdílel i Marek, tak to bude vědět celá škola. Nejraději bych už přestoupila na jinou školu ale není to zase tak jednoduché, a navíc bych stejně ty lidi vídala denně. Po tom, co jsem dospěla k tomu, že to nemá řešení, tak jsem se šla připravit. Ve škole to ale bylo jiné. Nikdo se mi nesmál ani neměli blbé narážky. Dokonce pár lidí říkalo, že se jim to video líbí. Přišlo mi to divné ale nějak mi to nevadilo. Když jsem byla ve třídě, připravila jsem si na hodinu a pak si ke mně sedlo pár lidí. To se mockrát nestává ale nejvíc jsem se divila, že se se mnou normálně bavila i Adéla. Nikdy jsme se neměly moc v lásce, ale zjistila jsem, že je ve skutečnosti docela v pohodě. Po škole jsme chtěly s Gábi jít ven. Nakonec se k nám přidalo ještě pár lidí že školy. Večer, když jsem přišla domů, tak jsme ještě volaly s Gabčou a domlouvaly jsme se, že o víkendu se mnou pojede k tátovi, protože stejně tam zase nebude a já jsem jí chtěla představit Janu.
*Víkend*
Celý týden proběhl celkem dobře. Nic zajímavého se nedělo ale aspoň už jsem měla klid. Včera mi táta předal klíče, když jel okolo našeho baráku. Musím tam jet autobusem, takže to bude trvat trochu déle, ale moc mi to nevadí. Nakonec s námi jel i Marek. Byla jsem ráda ale bála jsem se, že bych se třeba míň bavila s Gábi. Když jsme tam byli, ukázala jsem jim můj pokoj, kde budeme spát a pak jsem napsala Janče. Domluvili jsme se, že za hodinu se sejdeme na našem místě v parku u fontány. Bylo to kousek, takže jsme se na chvíli museli zabavit. Gábi dělala snapy a já jsem pomáhala Markovi odepisovat na YouTube a Facebooku. Uteklo to hrozně rychle a už jsme museli jít. Na místě jsme se přivítali s Janou a já jsem jí představila Gabču a Marka. Pak jsme se šli projít a ukázali jsme jim to tu.





Ahoj.. omlouvám se, že dlouhou nebyla část a navíc tahle je krátká a o ničem. Prostě teď nemám moc času a můj volný čas se pokouším trávit venku.. ale pokusím se vám napsat ten speciál i když nevím no :D a mooooc vám děkuju za 1k přečtení :) já vás vážně MI LU JU <3 a myslíte, že bych měla udělat nějakou zápletku Jana a Marek ?

MarweX FFKde žijí příběhy. Začni objevovat