1. YouTube akce

1.4K 64 3
                                    

,,Gábino pohni !!!" zařvala jsem na ní, když jsem k ní přišla. Byla jsem strašně vystresovaná a zároveň natěšená. ,,Jooo! už jdu"

*** 

Když už se Gabča konečně vypravila, rychlým krokem jsme šly na autobus, no teda já jsem skoro běžela .. No, i tak nám autobus ujel. ,,Nevadí, máme ještě čas. Jede to za 5 minut." uklidňovala mě Gabi. Neodpovídala jsem jí, jen jsem vyhlížela další autobus. Hned jak jsem ho viděla, běžela jsem k obrubníku. Když už jsme byly v autobuse, aspoň trochu jsem se uklidnila. Naštěstí to místo nebylo daleko, takže jsme byly na zastávce, kde máme vystupovat během 10ti minut. Pak jsme asi 2 minuty šly pěšky. Čím víc jsme se blížily k místu, tím víc jsem měla motýlky v břiše. Přišly jsme na místo. U vchodu už moc lidí nebylo, všichni už byli vevnitř. ,,Tak, za kým půjdeme nejdřív?" zeptala jsem se. ,,Já bych šla za Fallenkou" odpověděla mi Gabča. ,,Víš, že já jí moc nesleduju" ,,No tak já za ní půjdu a ty zatím můžeš jít za Teri nebo na koho koukáš" navrhla mi. Chvíli jsem váhala ale nakonec jsem souhlasila. ,,No dobře. Tak za hodinu se sejdeme u informací" ona jen přikývla a rozběhla se za Fall. ,,No tak já půjdu za tou Teri (Teri Blitzen jestli jste nepochopili :D)" řekla jsem si pro sebe potichu. Šla jsem pomalým krokem a najednou mě zastavil nějaký kluk. Byl docela hezký, a vím, že jsem ho někde viděla .. ale nemůžu si vzpomenout.

Rozhovor : (M = MarweX, K = Kačí)

M: Ahoj, můžu tě na chvíli zastavit ?

K: Ahoj. Jo, jasně.

M: Když jsi tady, tak předpokládám, že koukáš na YouTube. Odebíráš kanál MarweX?

Když to dořekl, došlo mi to. On je MarweX !!

K: Ano, odebírám tvůj kanál.

To tvůj jsem schválně zdůraznila. Zasmáli jsme se a on pokračoval.

M: A můžu mít pár otázek ?

K: Jojo, ptej se.

Prostě se ptal na otázky ohledně YouTube a jeho kanálu ... Nakonec mě jen požádal o číslo a upozornil mě, že tu někde je ještě Nero, Norby, Rider, Porty .. (Prostě míň známí YTbeři, co natáčí Minecraft). ,,Třeba se tu ještě uvidíme. To by byl osud." naposledy mi řekl. Rozloučili jsme se objetím a já jsme konečně šla za tou Teri. Zrovna tam ve frontě stály asi 3 holky, tak jsem kousek popoběhla aby mi nikdo nezabral místo. Když jsem přišla nařadu, trošku jsem měla strach, že se ztrapním. Když jsem odcházela, zjistila jsem, že je Teri strašně super. Nebyla jsem tam moc dlouho, ale Teri mi řekla ať jí napíšu na fanpage, a že by mě ráda viděla ještě na nějaké akci, kde by jsme mohly déle pokecat. Měla jsem sice ještě asi 20 minut ale pomalu jsem šla. Může se stát cokoliv. A jak jsem si myslela, tak se stalo. Zastavil mě Nero. Rozhovor jsme měli podobný jako s Marwem, takže to nemusím dopodrobna popisovat. Oba byli strašně super, myslím že si docela rozumíme a s obouma jsme se nasmáli. Když jsem se rozloučila s Nerem, měla jsem asi 5 minut, tak už jsem šla za Gabi. Když už jsem jí viděla, nemohla jsem tomu uvěřit. Ona tam mluvila s Marwem. ,,Ahoj!" řekla jsem trochu udýchaně, přeci jen jsem nestíhala. ,,Říkal jsem ti, že to je osud" ,,Prosim těě. To je náhoda" ,,Nene, osud" no prostě jsme se asi 5 minut hádali, jestli to je osud nebo náhoda. Gábi se mezitím jen smála. Nakonec jsem teda přiznala, že to je osud no .. Gabča musela domů už ve 4, i když ta akce byla do 8. Její mamka někam jela, no a ona musela hlídat sourozence. Já samozdřejmě jako správná "kamarádka" jsem s ní nešla a zůstala jsem tady s Marwem. (:D). On mi řekl, že když jsem tu zůstala kvůli němu, tak že kašle na ty otázky a bude tu se mnou. Nera a Norbyho to zase přestalo bavit, tak se k nám přidali. Seděli jsme v rohu a povídali jsme si. Když už to mělo končit, a měli tam zůstat jen YouTubeři a lidi co mají kartičku do backstage, přiběhla za mnou Teri, že mám jít s ní a ostatní taky. Se všema jsem byla v backstagi a docela tam byla sranda. Všichni jsou mnohem lepší než ve videích. Jednou mi volala Gabča, tak jsme jí vyprankovali. Zvedla to Teri. Gábinka si myslela, že jsem to já a nevěřila nám to. Nakonec jsme jí teda dokázali, že to fakt je Teri, začala křičet radostí. Všichni jsme se začali smát. Pak si ten mobil vzal Vadim a zařval ,,It's a PRANK!!" Gabča už byla chudák zmatená, tak jsme jí to s Teri vysvětlily. Pak jsme to teda zavěsili a všichni jsme šli na after party.







Rozhodla jsem se, že část přidám dneska :D snad se líbí :) a nezapomeňte na kom., vote ...  :D

Mám vás ráda <3 

MarweX FFKde žijí příběhy. Začni objevovat