Merhaba canım okuyucularım...
Sizi çok ama çok beklentisini biliyorum ve özür diliyorum ama hiçbirinizde dememişki bu yazar öldü mü kaldı mı diye?
Neyse işin şakası dediğim tarihte bölüm gelmediği için size iyi bir bölüm yazmaya çalıştım. Umarım başarılı olmuşumdur!
Bölüm Şarkısı:
Gripin- Aşk Nereden Nereye
Medya:
Ceylin😄
İyi okumalar...
"Kerem anlatacak misin?"
"Neyi anlatacak miyim?" dediği şeyle bi süphanallah çektikten sonra ters bir bakış attım.
"Annenin seni nasıl doğurduğunu?" dedim imalı imalı sırıtarak.
"Normal doğum. O yüzden bu kadar normalim" Yüzünü buruşturduğumda yanağına gülerek bir öpücük kondurdu.
"Süpriz" deyip göz kırptığında gözlerimi kıstım.
"Klişe"
"Beğenmediysen suprize diyeyim"
'hıh' deyip suratımı çevirdiğimde güldü. Vapur adaya yaklaşmıştı. Ben evlilik teklifi bekliyorken bu ada gezme derdindeydi.
Tabi Ceylin'in ne düşündüğü önemli değil ki. Ceylin kim ki?
Elimden tutmasıyla yürümeye başladık. En azından İki-üç günlük tatile getirdiği için minnettardım. Öküz işle ilgilenmekten beni unutmuştu. Ah unutmuş değilim dedektif olduğumu.
Bu öküz beyefendi için kendimi ne hallere sormuştum öyle. Ben... Ben yılların Ceylin'i, Kerem Bey için ne hallere düşmüştüm.
En azından bu kadar tatlı bir varlığa sahip olduğum için kendimi şanslı hissediyordum. Sonuç olarak benim gibi kahve dökmeyi seven bir manyakla kim evlenmek isterdi?
Otele geldiğimizde aklıma fesat şeyler gelsede aklıma evlilik teklifini kazıdım. Evlilik teklifi olmadan çocuğu unutsun beyefendi.
Şuan içimden o kadar başından aşağıya kahve dökesim geldi ki size anlatamam. Canımda sıkılmıştı Can olsaydı keşke en azından güldürürdü.
Telefonumun titremesiyle elimi cebime attım o sıradada Kerem otelde ilgileniyordu. Arayanı tahmin etmekte zor değildi.
"İti an çomağı hazırla" diye telefonu açmakla hamuru sesi geldi karşıdan.
"Canımdan itemi geçtik. Şimdi öyle mi olduk. Peki yenge unut sen sana pizza ısmarladığım günleri, unut sen sana yemek yaptığım günleri evini temizlediğim günle-"
"Sen bana hiçbir zaman pizza ısmarlamadın pis cimri. Ayrıca evinde temizlemedin yemekte yapmadın bi kahvaltı hazırladım oda kendin ayı gibi acıkmıştın. Ağzımı açtırma benim"
"Aa nankör ya bu. Yenge dedik bağrımıza bastık sen nankör çıktın. Pis. Ben o kadar kontörümü yiyip seni aramışım sen ne diyorsun. Öyle olsun. Kapat"
"Ca-" telefonu kapatmasıyla ofladım ve telefonu cebime soktum. Valizleri birine verdikten sonra otelden çıktık.
"Nereye gidiyoruz?" dedim oflayarak.
"Bisiklete binelim mi?" diye sormasıyla gülümsedim.
"Olabilir"
Bisikletlerin kiralandığı yere gittikten sonra iki bisiklet kiraladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Öğretmenim - (Askıda)
Humor"Yakında benim olacaksın desem çok mu klasik olur? " deyip güldüğünde hoca gülüşünün güzelliğine takılmayı çok isterdim ama beynim çoktan sinyal vermeye başlamıştı. Bu adam ne diyordu ya. Bileğimi hocanın ellerinden kurtarırken bir adım geriledim. A...