Öğretmenim - 2 (Düzenlendi)

28.9K 940 134
                                    

-Düzenlenmiştir-

Medya'da Seda...

Diğer kitabım olan 'MAFYA'ya bakmayı unutmayın!

Yukarıya yani odama hızla çıkmamla ve yatağa kendimi atmam bir oldu. İnanamıyordum, kafam bir türlü almıyordu. Hangi kız babasının zoruyla evlendirilirdi? Neden benim başıma gelmişti ki? Bir de bana mantıklı bir seçenek sunmadılar, sunmadıkları gibi bir de üzerine 'senin iyiliğin için, açıklayamayız' gibisinden saçma sapan bahaneler sunmuşlardı. Çünkü böyle bir şeyin mantıklı bir açıklaması yok.

Arama motoruna şu evleneceğimi düşündükleri adamın adını yazmak istemiştim ama adamın adını unutmuştum açıkçası. Neydi ki adı? Ne demişlerdi? Çalıştır kafayı Ceylin, şu durumda adamın adını unutman kadar saçma bir şey yok. Eğer adamı ve adresini bulursam onu vazgeçirmeyi düşünüyorum. Babamı tanıyordum sonuçta. Bana olan davranışları hep tutarsızdı. Bir iyiyken birden dünyanın en soğuk babasına dönüşebiliyordu. Ki çoğunlukla dünyanın en soğuk babasıydı bana karşı. Bu hep canımı sıkmıştı ama annem genellikle yanımda olmaya çalışıyor ve babamın davranışlarının üzerini örtmeye çalışıyordu. Zaten bu hayatta en büyük fedakarlıkları yapan kişiler annelerimiz değil miydi? Fedakarlığı bizi karınlarında 9 ay taşımaya başladıklarında yapmaya başlamışlardı. Hala da devam ediyorlardı. Annelerimizin kıymetini bilmemiz gerekiyor. Annelerinizin kıymetini bilin, onlar iyi ki varlar!

Bunlar kafamda dolanırken adamın adı birden aklıma geldi. Gelmeseydi zaten tuvalete gitmeyi deneyecektim. Fikirler genelde aklıma tuvalette geliyordu. Kerem... Kerem Artan. Arama motoruna hızla yazdığımda önüme sadece Artan Holding'in tarihi geçmişi çıkmasıyla gözlerimi devirdim. İçimdeki bütün heves yok olmuştu. Öyle ki laptopu fırlatıp kendimi yataktan atasım gelmişti. Saçmalayın sadece yataktan atarım kendimi. Canım kıymetli benim.

Oflayıp görsellere girdim. Orada çıkardı sonuçta. Yani en azından öyle umuyorum, umut fakirin ekmeğidir sonuçta. Görsellerde yavaş yavaş aşağıya inerken hep Artan holding'in fotoğrafının çıkması sinirlerimi iyice bozmuştu. Hayır yani neden adamın resmini koymuyorsunuz ki? Sinirlerim bozuldu. Daha sonra aşağıya inmeye devam ettiğimde karşıma çıkan fotoğrafla gözlerimi kıstım. Laptopa iyice yaklaştım. Evet yaklaştım çünkü fotoğraf tost makinesiyle çekilmiş gibiydi. Arabanın içinde bir adamın olduğu belliydi. Evet sadece bu belliydi. Çünkü adamın ağzı burnuna, kafası dalağına karışmış gibi duruyordu. Daha sonra fotoğrafın kenarında çıkan keremartan0 instagram kullanıcı adı kendime salak demem için yeterli olmuştu. Harbi salaktım. Bir insan neden sosyal medyaya bakmayı denemez. Niye arama motorunda kendimi parçalıyordum ki?

Gördüğü fotoğraf bu fotoğrafın daha kalitesiz hali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gördüğü fotoğraf bu fotoğrafın daha kalitesiz hali.


Hızla telefonumu elime alıp instagramıma girdim. Arama yerine keremartan0 yazmamla çıkan profille ağzım o şeklinde açılmıştı. Yok canım, bu kadar da olamaz. Ben de diyorum bu isim bana nereden tanıdık geliyor.

- Öğretmenim - (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin