Medya: Seda
İyi okumalar...
-
Bir insanda inat olur da bu kadar mı olur arkadaş ya! Kime çekti bu Kerem ben anlamıyorum ki?
"Bak emin misin aşermediğine?" dediğinde Kerem ofladım.
"Kaç bininci kez soruyorsun bilmiyorum ama hayır aşermiyorum. Canım şu an hiçbir şey istemiyor"
"Çekinmene gerek yok Ceylin" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Emin ol çekinmem. Ama canım benim artık yetmez mi ya? Bak söz canım bir şey çektiği zaman sana söyleyeceğim" dediğimde kafasıyla onayladı.
"İyisin dimi?" dediğinde yumruk yapıp suratının ortasına çakasım vardı. Tamam belki haklıydı ama bu kadar da olmazdı. Hamile olduğumu öğrendiği günden beri sürekli başımdaydı.
"Kerem senin işin yok mu? Şirket noldu?" dediğimde eliyle saçlarını karıştırdı.
"Önce doktora gidelim sonra geçerim ben şirkete"
"Ne doktoru ya?" dediğimde gülümsedi.
"Dalak doktoru. Sence ne doktoru? Kadın doğum doktoruna" dediğinde mide bulantımı belli etmemeye çalışarak gülümsedim.
"Pekala öyle olsun"
"Hissediyorum kızımız olacak" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Cinsiyetini öğrenmen için erken daha" dediğimde kafasını salladı.
"Bir düşünsene kızımız olucak, sana benzeyecek"
"Aman sana benzemesinde" dedim gülerek.
O da güldüğünde saatine baktı.
"Hadi randevuya geç kalacağız" dediğinde kafamı salladım.
Arabaya bindiğimizde kemerimi taktım ve arkama yaslandım. Doktordan iyi şeyler duysak iyi olurdu. Çünkü bu adam beni cidden yormuştu. Gerçekten. Hamile olduğumu öğrendiğinden beri sürekli başımdaydı. Aşermediğim için peşimde dolanıp duruyordu. Ya ben aşersem neden ona söylemeyeyim ki? Az mantık lütfen.
Doktora geldiğimizde arabadan ineceğim sırada koşarak geldi ve kapımı açtı. "Kerem yeter abartma artık. Hasta değilim ben hamileyim" diye bağırmamla dudağını büzdü ve geri çekildi.
Gerçekten sabrım taşmıştı !
Doktorun odasının önüne geldiğimizde kapıyı çalarak içeriye girdik. Doktor gülümseyerek "Hoşgeldiniz Ceylin hanım, siz de hoşgeldiniz Kerem Bey." dediğinde bende gülümseyerek 'hoşbulduk ' dedim.
"Evet şöyle geçin lütfen, bebek nasılmış bir görelim." dediğinde sedyeye uzandım. Karnımı açtığımda gülümseyerek karnıma bakmaya başladı doktor.
Ekrana bende bakmaya çalışıyordum ama tersimde kaldığı için bakamıyordum. Kerem'e çevirdiğimde kafamı dikkatle ekrana baktığını görmem bir olmuştu. Sanki anlayacak, doktorun bir hatasını yakalayacak gibi bakıyordu.
"Bebeğiniz gayet sağlıklı Ceylin hanım." dedi doktor bana peçete uzatırken. Karnımı temizlemeye başladım ve doğruldum.
"Hiç aşermiyor bu. Kızar mısınız " dediğinde Kerem ağzım açık bir şekilde ona bakıyordum. Beni doktora mı şikayet ediyordu?
"Kerem Bey daha yeni bebeğiniz. Ceylin hanımın aşermemesi normal. Ben size vitamin yazacağım, bir de yediklerinize dikkat ederseniz gayet rahat bir hamilelik geçirirsiniz. Kusma durumunuz nasıl?" dediğinde doktor tam cevap verecekken, Kerem "günde iki kez falan. Sizce normal mi?" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Öğretmenim - (Askıda)
Humor"Yakında benim olacaksın desem çok mu klasik olur? " deyip güldüğünde hoca gülüşünün güzelliğine takılmayı çok isterdim ama beynim çoktan sinyal vermeye başlamıştı. Bu adam ne diyordu ya. Bileğimi hocanın ellerinden kurtarırken bir adım geriledim. A...