Öğretmenim - 33

2.9K 111 12
                                    

Medya; Can

İyi okumalar...

"Şimdi Ceylin biliyorsun bu işleri iyi bilen benim" diyen İrem'e baktım. İrem'i ben çağırmıştım. İlk defa karşılaşacağım bir şey olacaktı ve yanımda tecrübeli birisi olması lazım diye düşünmüştüm.

Gerçi Fisün teyze vardı. Kadın iki çocuk doğurmuştu. Ecet iki çocuk. Kerem'in bir de kardeşi vardı ama şu ana kadar o varlığı görememiştim.

"Evet biliyorum"

"Şöyle ki her zaman bu testler doğru çıkmayabiliyor. O yüzden bir kaç tane yapalım" dediğinde kafamı salladım.

Dört test yaptığımda beklemeye başladık. Lan çok heyecanlıydım.

"Tek çizgiyse üzgünüm ama hamile değilsin ama çiftse hayırlı olsun" dediğinde kafamı salladım.

Beklemeye devam ettim ama çıkan eden yoktu. Galiba değildim.

"İrem galiba değilim" dedim yüzüne bakarak.

"Şey galiba" dedi o da.

Demek ki midemi üşütmüştüm.

Fisun teyze heyecanla bekliyordu.

"Noldu kızım? Hamile misin?"

Kafamı olumsuz anlamda salladım. Üzgündüm. Kerem'i mutlı edemeyecektim.

"Olsun kızım. Bu işler aceleye gelmez"

Kafamı salladığımda saate baktım. 7'ye geliyordu. Kerem ve Can gelirdi. İkisi birlikte işe gitmişti. Selin de gelirdi birazdan.

"Merhaba herkese" diye Selin'in sesi duyulmasıyla gülümsedim. Testleri çöpe atmıştım. Test yanlış desem hepsi mi yanlış?

"Hoşgeldin tatlım" dedim gülümseyerek.

"Ben hoşbuldum da siz pek hoş değilsiniz galiba" dediğinde kafamızı olumsuz anlamda salladık.

"İyiyiz. Hadi yürü masayı hazırlamaya gidelim. Eniştenler gelir birazdan"

"Can acıkmıştır" dedi İrem gülerek.

Hep beraber masayı kurmaya başladık. Masayı hazırladığımızda Keremler gelmişti.

"Karnım çok aç benim" diyerek masaya oturan ve salataya dalan Can'ın eline Fisun teyze vurdu.

"Dur evladım herkes bir otursun"

"Açım ben Fisun teyze" dedi Can masayı da yemek istermiş gibi.

"Çocular oturun da yemekleri servis edelim" dedi Fisun teyze. Hepimiz masaya oturduk ve yemek yemeye başladık.

Cidden hamile değil miydim? Ya ben neden hamile değildim? Tövbe böyle de deyince günaha giriyorum. Ama ben Kerem'i mutlu etmek istiyordum.

Ya bari biri pozitif çıksaydı ya biri. Dört testin biri bile mi pozitif çıkmaz.

Belli etmemeye çalışarak yemek yemeye başladım. Benim için uzun bir yemek olsa da diğerleri için öyle değildi galiba.

"Ellerinize sağlık bayanlar" dedi Kerem gülümseyerek.

"Lan Can, gel de bir tavla da boyunun ölçüsünü alayım" dedi Kerem gülerek.

"Niye öyle diyosun ki şimdi? Sen beni hiç mi sevmiyorsun?" deyip duygu sömürüsü yapmaya başlamıştı. Can bile yüzümü güldüremiyordu ya.

"Hiç" dedi Kerem gülerek.

"Tavla da seni yenersem bana 8 büyük boy pizza ısmarlayacaksan oynarım"

- Öğretmenim - (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin