*Survivor (Özel)

320 40 18
                                    

Survivor izlediğim şu dakikalarda merhaba.

Duke Dumont- Ocean Drive


###

Kamp-ı Eğlence Survivorda:



Acun ılıcalı: Evet bir başka ada konseyinde birlikteyiz. Kaybeden gönüllüler takımından bir kişi adaya veda edecek. Ama bir kaçınıza söz hakkı vermek istiyorum. Evet Bediz.

Bediz:Geçen sıçan saldırısına uğradık Acun Bey.Gözümü kemirmiş,burnumu kemirmiş...
Yani kemirmiş diyorum çünkü uyuyordum.Bi kalktım burnum yok.Bir dahaki ödül oyununda kedi verirseniz hiç fena olmaz.

Deren:Bence yemek ödülleri daha makul acun bey.

Bediz:Adada satanist olduğunu düşündüğüm insanlar var.Onu yerler.

Acun ılıcalı:Peki.Ekin söz istiyor. Evet Ekin.

Ekin: Vallaha Acun bey, ben adadaki bazı insanların gitmesini sabırsızlıkla bekliyorum.Yarardan çok zararları var!

Başak: Bende katılıyorum Acun bey.Tamam anladık hindistan cevizini yiyorsun!Ağacı yemeye çalışmak nedir ya!?

Eto: Kimi kastettiklerini bilmiyorum ama ben ağaç kemirmedim!

Ekin :Hıı!Yemedin yemedin!Oğlum ağacın beli inceledi. Yakında barakanın üstüne devrilirse şaşma!

Acun ılıcalı: Evet bu kez Mine söz istiyor. Mine.

Mine:Acun bey, biliyorsunuz Yılmaz beyin gözlükleri gayet şeker gayet tatlı ama burada tek efsane gözlüklü benim!

Bediz:Zaten önünü zor görüyo

Acun ılıcalı:Tam duymadık Bediz

Bediz:Diyorum ki performans bakımından bayağı iyiyim. Geçen üçte üç yaptım.Iıııı... Atakanı yendim,daha doğrusu Atakanı yedim.

Acun ılıcalı:Peki.Gönüllüler adasının genel gidişatı ne?

Deren: Acun bey herşey iyi hoşta. Ödül oyununda ödülü açarken en az yüz kez açıyorum demeyi keşke dozunda bıraksanız...Bide gözümüzün önümde götürüyorsunuz yiyecekleri,löp löp...

Acun ılıcalı:Efendim Deren?

Deren:Diyorum ki ben uykuma düşkün biriyim kuş tüyü yastık istiyom.

Başak:Acun bey burda herkes ilk okul çocuğu muhabetti yapıyor. Allahtan ben mal diyince sensin o demiyorum.Ayrıca kaç aydır banyo yapmıyoruz,saçlarıdaki yağ ile kokonat kızartıyoz.

Bediz: leş gibi kokuyoz.İyi yönden bakarsak ada da kokumuzu alan yırtıcı hayvanlar kaçıyo.

Acun ılıcalı:Anladım. Eto söz istiyor. Eto.

Eto: Ben buraya kilo almak için geldim.Buradan kilo alıp giden ilk yarışmacı olmak hedefim.

Ekin: Gece kolumuzu bacağımızı kemiriyon.Gel bide ben kilo alıyım.

Eto:Sesli şöyle sesli!Ya Acun bey sabahları yemek yiyemiyorum çünkü yemek yok!Öğlenleri yemek yiyemiyorum çünkü yemek yok!Geceleri uyuyamıyorum çünkü açım!Aç!

Acun ılıcalı:Anlaşıldığı üzere herkes aç. Peki herkes düşüncelerini söylediyse oylamaya geçelim. Mineyle başlıyoruz.

Mine kalkar ve etrafı aydınlatan meşaleleri geçerek kameranın karşısına geçer.

Mine:Senin gitmeni istiyorum,çünkü seni çok seviyorum. Sürekli açım diyorsun çık git evine ye yemeğini

Mine yerine oturur ve bu kez onun yanındaki Ekin ayağa kalkar ve kameraya doğru gidip Bediz yazıp kaldırır.

Ekin: Burdan gönderecegimiz çok kişi var kardeşim. Senin sms'inin yüksek olduğunu düşünüyorum o yüzden gitmezsin diye senin adını veriyorum.

Bu kez ayağa Başak kalkar.Bediz yazıp gösterir.

Başak: Senin adını veriyorum çünkü abazasın.Karşı adanın kızlarına bakıyon.Artık nasıl bir yokluktaysan Nagihana bile baktını gördüm.Ekini de kendine benzettin

Başak yerine oturunca Deren yavaşça kalkıp kuul bir şekilde yürür.

Deren:Seni yazıyorum çünkü, beyinsizsin.Asaletsiz ve sevimsiz de!Gelen vurmuş giden vurmuş ama yüzüne. Tipe bak,sana oy verenin vizyonuna!

Eto yazıp gösterir.Bu kez Eto kalkıp gelir.Deren yazıp gösterir

Eto:Senin gitmeni isterdim. Uzun bacakların ve gövden göz zevkimi yeterince bozuyor.Ama-yırtıp atar- seni yazıyorum Bediz.-yazar- çünkü bi türlü sıçarken kazdığımız çukuru tutturamadın.Bi öl ya.

Eto yerine geçince son kalan Bediz kalkıp gelir ve Eto yazar ve gösterir.

Bediz:Hayat enerjimi sömürdün!Açım açım diye!Geçen gün türünü çözemediğimiz bi böcek yedin.Kum yiyorsun sahilde hatta oyun oynarken platformu bile kemirirsin sen!Eto,sana git diyemem ama kal demekte gelmiyor içimden.

Dönüp gidecekken tekrar kameraya döner.

Bediz:Çekemeyen antek taksın çekebilen uydu,buda bana uydu. Yılmaz Mörgül yapayım dedim.Bide Turabi repliği söyleyim.Hayatta iki şeye dikkat edeceksin bir yolda giderken kavşaklara iki yüzüne gülüp arkadan konuşak yavşaklara!!!

Sonra arkasını dönüp gider.

Acun ılıcalı: Evet oylama yapıldı.En çok adı çıkan iki kişi SMS oylamasına kalacak

İpi çeker ve oyların gelmesini bekler.Sonunda gelince,kapağı açıp eline gelen kağıdı alır

'Bediz' sonra ikinci kağıdı alır ve açar 'Bediz.Evet iki Bediz.' Üçüncü kağıdı açar 'Eto.İki Bediz bir Eto' dördüncü kağıdı açar 'Bediz' beşinci kağıdı alır ve açar 'Eto.Üç Bediz iki Eto. Eğer bu oy Eto çıkarsa oylamaya gidecek kişiler belli oluyor' alır ve açar 'Eto...'

Bediz:Eğer ben gidersem insanları örgütleyip sizi protesto edeceğim. Kardeşlerim yazmış beni ya!

Eto:Acun bey ben gidersem yemek yedikten sonra tekrar yemek yiycem

Bediz:Acun bey o gitmek istiyormuş gitsin!

Eto:Hayır. Burda yeni lezzetler keşvediyorum burda.Hem nasıl korktu Bediz benimle oylamaya çıkmaya.

Bediz:Sus sevimsiz şey!Acun bey anneme sesleniyorum bütün mahalleyi toplayıp bana mesaj atsınlar.

Deren: oyunlarda Bediz daha iyi.Onu yazanın kafasından istiyorum.

Ekin: Bence kardeşim elenmiycek.Eto da çok iyi ama eğilmeli yerlerde sığmıyor.

Bediz: Kaslarıma bakarak oy versinler lütfen -eliyle kaslarını gösterir-

Acun ılıcalı: Peki.Şimdi eleneni açıklayacağım. SMS oylamalarına göre elenen kişi...

Uzun bir sessizlik olur,kıkırdama sesi gelince herkes Bediz'e döner

Bediz: Ciddi ortamlarda gülmeden duramıyorum da...

Acun ılıcalı: Peki.Eleneni açıklıyorum...Survivor adasına veda eden yarışmacı -cırcır sesleri-
Elenen yarışmacı... O sırada reklam girer izleyici şok!Acun para babası biz mi?Bizde wefat.





###

Yb. Yarın sizinle.

Gitmeden tek bi şey; Bediz dönüyor...

Kamp-ı EğlenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin