•Bölüm 2•
★Düzenlendi★
Bölüm şarkısı: Lady Gaga- Perceft İllusion
Multimedya da Ediz.
İyi eğlenceler.
###
Şuan yatağım da mis gibi uyuyor olmam gerekirken,ahşer mahşer yerini andıran uçaktaki garip insanlara garip bakışlar atıyordum. Keşke ben uyurken polisler evi basıp 'yat yat yat!' deseydide tekrar yatsaydım.Tekrar yazılmaya erinilince 'den dan' konulmuş cümle gibiydim.
Gözlerimi kısıp hararetle bir şeyler tartışan kız ve erkeğe baktım. Bu uçak ne biçim biyerdi ya? Girişteki hostesler yaşlıydı. Yaşlı. Asılamamıştım bile! Hayır belkide bazıları sırf hostesler için geliyor uçağa. Niye yolcu sayınızı aşşağı çekiyorsunuz ki? Tamam,belki biraz mantıksız ama olsun. Her türden insan vardı. Şalvarlı köylülerden tut, FBI ajanlarına benzeyen zencilere kadar.
Bide içindeki insanlar bize garip bakışlar atıyorlardı. Yüzümde bok mu var diye düşünmeden edemedim. Şimdi ise tartışan çifti kesiyordum. Kız,çocuğun kolunu tutup sinirle sıkınca kaşlarımı şaşkınlıkla havaya kalktı. Çocuk sevgilisinden dayak yiyordu. Gülsem mi ağlaşam mı bilemedim.Erkeğe şiddete hayır,mı desem acaba?
"Ben cam kenarı istiyordum ama yaa" diye cırladı arkamdan gelen Deren.
"Sus kız!"ortamın vermiş olduğu gerginlikle ona döndüm. "Paşa hazretleri misin sen?Biletinde nere yazıyorsa orada otur" dedim ve onu gerimde bırakıp koltuğuma ilerledim.Neyseki benim ki cam kenarıydı.Havalı bir şekilde (Yada benim öyle sandığım )yerime oturdum.Yanımdaki koltuk boştu.İnşallah şöyle taş bir rus manken otururdu sonra ben ona Türkçe öğretirken bana aşık olurdu ve evlenirdik.Ben böyle hayal kurmaya dalmışken kafama düşen çantayla acı içinde inledim.
"Ahh dikkat etsene ya.Kafamı yardın!" diye bağırdım yanıma dikilen sarışın kıza. Kaslarını çattı "Kusura bak!" Oha lan! Sinirle çantasını uzattım. "Hem suçlu hem güçlü. Kıza bak ya!"
"Bilerek olmadı.Pardon dedikya!" sinir olmuştum kıza. "Yoo. Hiçte pardon demedin." dedim atarlıya.Birşey demedi ve yanıma oturdu sonra mırıldandığı şeyle şaşkınca ona döndüm "Demek ki gerek görmedim!" Ohh! Sen hem başıma çantanı at,hemde artislik çek. "Bide koltuk arkadaşım" diye söylendim.Duymuş olmalı ki sinirle soludu.
"Sanki ben sana çok meraklıyım!" onu duymamazlıktan gelip koltuğa yayıldım.Karşıdan bize doğru gelen Rus kıza ağzım açık baktım. "Oha! Şu Rus bize doğru mu geliyor yoksa bana mı öyle ge-haa tamam bana öyle geliyormuş arkama oturdu." Sarışın kahkaha attı. "Murtazaya gül!"
"Ne?"
"Dört numaralı baklavam."dedim tişörtümün ucunu tutup kaldırırken. Gözleri baklavalarımı görünce bir an Bülent Ersoyun farları gibi parlamıştı. "Kapat şunu biri görecek! İnsanların göz zevkini bozmak istemeyiz demi?" İstifimi bozmadan cama çevirdim kafamı.
Antalyaya gidiyorduk ve orada şehre uzak Alanya kumsallarından birinde kamp yapacaktık.Pek gönüllü olduğum söylenemezdi ama yine abime karşı direnememiştim.En azından ne kaybederdim ki? Umarım tatilde de yanımdaki cenabet tipli kız gibi insanlarla tanışmazdım.Tamam kız cenabet tipli olmaya bilirdi ama yinede sinirime gitmişti.Onu unutmaya çalışıp kulaklıklarımı taktım ve dışarıyı izlemeye başladım.
Deren'in Ağzından:
"Ediz abii" dedim önümde oturan Ediz abiyi dürtüp.
"Yine ne var Deren!" bana döndü. Oda haklı beş dakikada birşey istiyordum. "Yaa ben pencere kenarı istiyorum yer değiselim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamp-ı Eğlence
Humor#Mizah 37 #Eğlence 12 Kamp-ı Eğlence başlığı altında toplanan bu hikaye size: ▶Mavi gözleri ile bir şaheser olduğunu düşünen ve iç sesine diss atan "Her ne kadar ergen değilim desende sivilcelerin bir yerden sonra patlak veriyor." Bediz'in; "Kızım b...