•Bölüm 33:Yaşadığım Ölünce Anlaşılır•

186 32 25
                                    


Bölüm 33•

Selamın aleyküm arkadaşlar.

Öncelikle ikinci yazar gibi olan canım arkadaşım gulsersaylan a çok teşekkür ediyorum. Biliyorum o olmazsa olmazdı.

Ben kitabın patentini alacağım diyerek ondan aldığım espiriler sayesinde kitaba daha da eğlence katmamı sağlayan mertcancettin e teşekkür ediyorum. O olmazsa da olmazdı.

Ve Ahmetzci ye de çok teşekkür ediyorum.

İyi ki varlar.

Devam bölümü gibi düşünün bu bölümü. Sık sık bölüm gelecek kitabın en güzel yerinin bu bölümler de olduğunu düşünüyorum. Beğenmeniz dileğiyle.

Bölüm şarkısı: Dua Lipa-New Rules

(Başak)

İyi eğlenceler.

###

"Ah! Adamlar bizi dinlene dinlene dövdüler lan. Part part dövdüler. Part biri asla unutamıyorum. Yüzleri gözümün önünden gitmiyor azrail'in beden bulmuş hali gibiydiler." Gözlerimi kırpmadan duvara bakarken Deren kafama yastık attı. "Ulan," dedi sinirle "Bizi yine rezil ettin! Hayvanat bahçesi mi bar mı daha onu ayırt edemiyorsun!"

"Senin sorunlarına da başlayım depresyonuna da! Şuan herkes senin rezilliğini konuşuyor!" Omuz silktim ve daha da çok yayılıp ağrıyan başımı ovdum. "Ya arabanın döşemelerinin altına kusacak ne yaşadın Bediz? İki kere yıkattım halen kusmuk kokuyor. Arabaya sıçmış bide sıvamışsınız. Geri dönerken arkamdan fırlayıp ayaklarınla arabayı sürmeye. Kendini nerde sanıyodun ya,matrix supernatural setinde filan mı?" Ekininde iyiki arabasına sıçıp sıvamıştık ha! Biri benim arabama -olmayan- bişey yapsa- lan Ağzına sıçardım!

"Dı amazing bedizman setinde sanıyordum ehehe." Tam Ekin üzerime atlayacaktı ki Başak onu tuttu. Deren bana ayağını uzatıp iki üç kez vurunca inleyip ayağını ittirdim. "Kanki biz sence de bişeyi kutlamayı unutmadık mı?" Dudaklarımı büzdüm, "Eto'nun ölüm yılıda değil."

"Lan!" diye bağırdı "Göztepe süper ligde! Hayallerimiz gerçek oldu oğlum." Derenin dediği şeyle başım dönsede ayağa fırladım. Oda kalkıp kollarını omzuma koydu ve zıplamaya başladık. "Göz göz Göztepe! Göz göz göz göz Göztepe!" Kendi kendimize sevinirken Başak ve Ekin bizi çekiştirdi. "Oturun be! Gözlerim kanıyor. Sizi duyan kulaklar sağır oldu!" Derenle sırıtarak birbirimize baktık "Kıskanıyorlar."

"Bir Karşıyakalı olarak tebrik ediyorum." dedi Ekin somurtkan bir şekilde. Deren ona eyvallah diyip bana döndü "Eee biz Beşiktaşla maçlarında kimi tutacak?" Dudaklarımı büzdüm. Sahi kimi tutacaktık? "Ben Göztepe sen BJK." Kafasını salladı. Biz yine maymun dansı yaparak sevinirken "Ben acıktım." dedi Ertuğrul. Iyk böyle diyince bir garip oldu.

Kamp-ı EğlenceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin