"Masal sen ne yaptın?!" Rüya kulağımın zarını patlatacak bir desibelde bağırdı ve bütün sınıfın dikkatini bize çekti. Neyseki Hoca sınıfta değildi ve en azından onun karşısında rezil olmamışdık. Rüya sınıfa mahçup ve utanmış bir şekilde gülümsedikten sonra sessiz bir şekilde konuşmaya devam etti "Ya kızım sen mal mısın? Sen niye gidip okulun bad boyuyla iddiaya giriyorsun?!"
Gözlerimi devirip "Bad boy?" diye sordum.
Rüya "Evet bad boy, hani şu kitaplarda ve filimlerde her okulda havalı, yakışıklı, karizmatik çocuklar olur ya işte bizim okulun bad boy'u da Emre" dedi ve kahvesinden bir yudum aldı.
Ona "Ne bad boy'u yaa? Sen bu aralar şu yeni keşfettiğin sayfada çok fazla takılmaya başladın. O kitaplar senin psikolojini bozuyor Rüya" dedim ve arkama yaslandım.
Bana gözlerini kısarak baktı ve "Hiçte bile bozmuyor. Ayrıca o sayfanın adı Wattpad, çok güzel bir sayfa ve ..." daha lafını bitiremeden Hoca sınıfa girdi ve böylelikle o da susmak zorunda kaldı.
---Emre Kaya---
"Neden böyle birşey yaptım, neden onunla iddiaya girdim hiç bilmiyorum. İddiayı kaybetmekten korkmuyorum, sonuçta o bir kız ve aşık olmak kızların doğasında var ama o bir garip. Diğer kızlar gibi değil, çok başka. Sanırım bu yüzden de benim ilgimi çekti"
Kaan, Ozan ve ben dersi dinleyeceğimize yine her zamanki gibi sohbet ediyor ve arada kızları kesiyorduk. Bir sınıfta bu kadar çok çekici kızın bir arada olması bizim dersi dinlemememiz için kurulmuş bir komplo olmalıydı. Ve şunu diyebilirim ki, işe yarıyordu.
"Peki iddiayı kazanmak için ne yapmayı düşünüyorsun?" Ozan bir yandan kızlarla flörtleşirken bir yandan da benimle konuşuyordu.
"Bilmem, bulurum birşeyler"
Kaan araya girip "Lan boşver birsey yapma, zaten dediğin gibi aşık olmak kızların doğasında var. 1-2 haftaya kalmaz o da birine aşık olur" dedi, ve haklıydı.
"Aynen, bende öyle düşünmüştüm"
Ozan avuçlarını birbirine sürterek "Millet bugün dışarıya çıkıyormuyuz?" diye sordu. Kaan ile kısa bir süre bakıştıkdan sonra aynı anda "Tabiki!" dedik ve sırıtmaya başladık.
Bizden beklediği cevabı aldıktan sonra "Peki bu sefer hangi mekân?" diye sordu ve tabiki bunu sorarken kızları kesmeyi de ihmal etmedi.
Kaan, Ozan'ın derdini anlamış olmalı ki ona döndü ve "Bizim her zamanki mekânın yakınında bugün yeni bir bar açılıyor, oraya gideriz. Kese, kese 245 parçaya ayırdığın kızlara iletebilirsin" dedi ve gülmeye başladı. Hemen ardından ben ve Ozan'da ona eşlik ettik.
Belli olmuştu, bu gece yine çok eğlenecektik.
---Masal Toprak---
Dersten çıktıktan sonra bir kaç abur cubur almak için hep birlikte kantine gittik. Yağmur ve Azra bugün dışarıya çıkma planları yaparken, Simay ve Nisa da çoktan nerelere gidebileceğimizi konuşuyorlardı. Aralarında konuşmayan tek kişi Rüya'dı. O da aynı benim gibi sessiz kalmayı tercih etmişti sanırım. Kantinden bir kaç şey aldıktan sonra bir masaya oturduk ve sohbete hep birlikte devam ettik.
Yağmur "Bence Anonymous bar'a gidelim" diyerek bir öneride bulundu. Simay ve Azra başını sallayarak ona katılırken. Nisa "Oraya gitmeyelim, zaten nerdeyse her gün oraya gidiyoruz. Bence şu yeni açılan yere gidelim" diyerek başka bir öneride bulundu.
Kısa bir süre düşündükten sonra yeni açılacak bar'a gitmeye karar verdik ve detayları konuşmaya başladık.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Masallarda Olur
Novela JuvenilAşka inanmayan bir kıza aşkı inandırmak ne kadar zor olabilir ki? Eğer o kız gerçek bir inatçıysa bu sandığınızdan da zor olabilir. Küçük bir iddia ile başlayan bu savaşta kim kazanacak? "Aşk diye bir şey yok" diyen kız mı? Yoksa "Sana aşkın varlığı...