Chapter 13

951 56 4
                                    

2 tahun kemudian ..

"Yoona cepat !!!!" jerit Jessica.

"Kejap ! Kasut mana ?!" jerit Yoona kalut.

"Ni ! Kau ni letak merata-rata." balas Taeyeon geram.

"Dah-dah cepat, pengantin lelaki dah tunggu lama tu." balas Jessica.

Yoona cepat-cepat bergerak ke arah majlisnya. Bibirnya tidak lekang dengan senyuman bahagia.

"Yoona sedia?" tanya bapanya. Yoona memegang tangan bapanya erat.

"Yaa." balas Yoona yakin walaupun dalam kegugupan.

Bapanya membuka pintu bilik yang penuh dengan tetamu dan juga tak lain tak bukan pengantin lelaki aka V. Surprise !!

Yoona bergerak seiring dengan bapanya mendekati V yang segak di dalam tuksedo hitamnya.

Kemudian, Yoona mencapai tangan yang dihulur V.

" Kim Tae Hyung , adakah awak sudi berkahwin dengan Im Yoona.. Dan akan menggalas semua tanggung jawab sebagai seorang suami ?" tanya orang yang akan kahwinkan mereka .

" Ya . " V memandangYoona yang cantik di dalam gaun putihnya itu .

" Dan Im Yoona adakah awak menerima lamaran Kim Tae Hyung dan menggalas semua tanggung jawab sebagai isteri? "

" Yes . I do ! " jerit Yoona .

" Baiklah pengantin lelaki boleh sarungkan cincin ke tangan pengantin perempuan . "

V melutut , dia memandang Yoona yang menghulurkan tangannya . V menyarungkan cincin ke tangan Yoona .

" Baiklah , pengantin bolehlah bercium seka ... " belum habis diucap .

Chup ! Im Yoona terlebih dahulu mencium V . V yang tergamam pada mulanya tersenyum sambil membalas kembali kucupan Yoona .

" I LOVE YOU , MY PRINCE CHARMING ! "

THE END !!!

Prince Charming {Malay}Where stories live. Discover now