Spokojená a šťastná Marinette - dokonce její rodiče si toho všimli, když každé ráno scházela ze svého pokoje dolů na snídani ten den, ale pak se objevila akuma v centru města a tak musela být hned po ránu černovláska v pohotovosti. Nebylo překvapením, že boj zabral téměř celý den - musela dvakrát použít Lucky Charm a hlavně byl pro ní problém se pořádně soustředit, jelikož v její blízkosti byl pořád Chat Noir, kvůli čemuž se jí kolena skoro podlamovala. Pocit, že jí je na blízku; že mu nemůže říct nějakou krásnou frázi plnou její lásky; že ho nemůže ani obejmout, jí skoro ničil a rozdíral duši. Začala tak přemýšlet o tom, že by Chatovi pověděla, kdo je doopravdy, ale hned tuto myšlenku zahnala - Chata teprve před několika týdny jako Ladybug odmítla, takže by ho tím jen naštvala. Bylo by to jako sypat sůl na ránu a to nechtěla.
Ladybug zrušila svojí transformaci, když přistala na podlaze svého pokoje a malá kwami jí brzy spočinula na rukou, úplně vysílená a unavená, což se dalo pochopit, vzhledem k tomu, že celý den byla v akci. Dívka se dívala po stole, jestli jí náhodou rodiče nenechali vzkaz nebo něco v tom stylu. Ráno rychle odběhla s výmluvou, že musí pomoct Alix s domácíma úkolama co dostali přes letní prázdniny. Kdyby to totiž svedla na schůzku s Alyou, mohli by se její nejlepší kamarádky pak vyptávat, kde byli a kolik úkolů udělaly. Teď, když byla doma, věděla, že její rodiče už spí,i když bylo teprve osm večer - její rodiče vstávají hodně brzy, aby s osmi ráno už měli to nejčerstvější pečivo a proto samosebou byl jejich obchůdek v Paříži tak oblíbený. Ještě jí ale před hodinou volali, kde je a to zrovna byla Marinette ve své civilní formě, takže jim byla schopná povědět, že ještě chvilku posedí s Alix kvůli tomu, že nemůžou vyřešit jednu úlohu.
,,Dneska to bylo perný, Marinette!" řekla Tikki, když seděla na stole a spokojeně jedla svojí máslovou sušenku s kousky čokolády, které tak měla ráda. Marinette si neustále protahovala záda, protože jí v celku dost bolela - v bitvě byla totiž hozena o stožár a už si myslela, že by jí ten náraz nějak mohl poškodit páteř společně s míchou, ale její kostým Ladybug to zachránil. No, hodně jí vlastně pomohl - s ním byla o hodně ohebnější, silnější, lehčí a zároveň zranění nebyla tak vážná, jak by byla v normálním případě, ovšem, Tikki pak byla o to víc unavenější. Přebírala všechnu bolest na sebe.
,,Máš pravdu, Tikki. Myslela jsem si, že už je po mně," zasmála se Marinette a dala ruce v bok, zatímco sledovala svojí malou kamarádku jak labužně okusuje sušenku. Na chvíli ale dívka dostala pocit, že je někdo sleduje, ale pak to jen svedla na to, že se jí to jen zdá, protože je unavená a nejen to - Chat to být nemohl. Určitě upaloval domů, aby se pořádně prospal a zítra jí mohl navštívit. Dneska se opravdu hodně snažil Ladybug pomoct a zase to Marinette přivedlo na myšlenku, že nemohla projevit své pocity a vůbec - zase s ní trošku flirtoval a to jsou spolu! Je tohle možné? Marinette ale zavrtěla hlavou - vždyť žárlí sama na sebe, no není to směšné?
,,Hm? Neslyšela jsi něco?" dívku vytrhl ze zamyšlení hlas její malé kamarádky a trošku svráštila obočí, zatímco se snažila zaposlouchat do ticha svého pokoje, ale nic neslyšela. Podívala se směrem k padacím dvířkům, kam se dívala i malá červená ochránkyně jejího talismanu, ale nic tam neviděla.
,,Ne, myslím, že se ti to jen zdálo," uklidnila Marinette Tikki a pohlédla znovu na svojí malou společnici. Byly obě unavené po náročném dni, tak se jim zdají různý divný věci. Prostě se jen potřebují prospat. Kdo ví - možná i zítra akuma napadne na někoho z obyvatel Paříže, kdo ví? Nebo by se třeba zjeví sám Hawk Moth - všechno se přece může stát a jak se občas stává, člověk nechá svojí mysl dumat nad jedním tématem a tak si Marinette vzpomněla na den, kdy se Ivan stal prvním posedlým v Paříži a jakožto Stone Heart předal zprávu Hawk Motha v podobě černých akum, které pak očistila. A že těch motýlů bylo fakt hodně!
,,Hej, Tikki, pořád nechápu, kde Hawk Moth bere tolik bílých motýlů. To si je snad pěstuje?" znovu se pokojem rozezněl smích černovlásky a i malá kwami se tiše zasmála nad jejími slovy. No, kdo by se nezasmál, že?
,,No, je to jedna ze sil Nurru - dokáže prostě k sobě motýli přilákat, takhle to vždycky bylo," černovláska věděla, že Nurru je kwami Hawk Motha a když na toho tvorečka myslela, přišlo jí ho líto, že musí plnit příkazy svého majitele a plnit je zrovna takhle negativně. Kdyby mohla, už dávno by Nurru zachránila, jenže ona nevěděla, kde malou kwami hledat. Ostatně stejně tak nevěděla, kde je Hawk Moth. Rozhodla se ale už takovými vážnými věcmi pro teď nezabývat a prostě se jen tak bavit s Tikki.
,,Doufám, že ty svojí přítomností k sobě nepřivoláváš berušky," zavtipkovala dívka a Tikki se teď zařehtala o něco hlasitěji, zatímco dojídala poslední kousky své sušenky, že měla Marinette strach, aby se kwami nezakuckala, i když - jde to vůbec?
,,Hihi, ne to vážně ne, vždyť ty je k ničemu nepotřebuješ," poslední kousek sušenky zmizel v ústech Tikki a tak se na ní černovláska obrátila s prosbou.
,,Můžeš se prosím podívat na moje záda? Mám pocit, že mám na nich další modřinu po té bitvě s Rubberem," záda totiž Marinette dost bolela a taky chtěla vědět, jak moc velká by modřina byla, aby v případě, že bude například spát u Alyi, tak aby se převlékala v koupelně a vymyslela si nějakou výmluvu, proč by jí kamarádka z nějakého důvodu neměla sahat na záda (nejčastěji ji s podporou po nich bila a že Alya měla opravdu ránu). Nebo taky aby jí Chat svojí rukou s drápy nelezl pod triko. Pár krát se stalo, že to Chat udělal a bylo to pro Marinette něco neuvěřitelného, až se jí z toho točila hlava, ale nakonec unaveně usnula v náručí svého vlastního hrdiny. Tyto myšlenky ale dala stranou, když dostala pocit, že se na ní někdo dívá a tím nemyslela svojí malou levitující kamarádku, co jí zrovna prohlížela záda. Marinette měla chuť se otočit a podívat se na otevřená dvířka nad její postelí. Pak je musí zavřít.
,,Ne, vypadá to, že nemáš.. Ale i tak, je mi to líto, Marinette," oslovená se jen mírně pousmála a rozhodla se rovnou převlíknout do pyžama, aby pak mohla jít spát. Akorát, po celou tu dobu měla opravdu pocit, že se na ní někdo dívá, že jí doslova propaluje pohledem záda a už už se chtěla otočit, když v tom uslyšela známý hlas: ,,Ladybug," černovláska se překvapeně a prudce otočila, zatímco se Tikki schovala za ní a Marinette tak hleděla do naštvaných očí svého přítele. ,,Nemusíš se už schovávat, malá kwami, já už vím, že Marinette je Ladybug!" Chat Noir seskočil z postele a nacházel se nyní pár kroků před Marinette, která se na něj dívala se smíšenými pocity. Měla najednou strach... Ne, ona panikařila - Chat všechno ví! Ví, že ho odmítla jako Ladybug - to ho teď štve nejvíc, ale ona měla přece rozumný důvod, proč to udělala! I když nevěděla, jestli je Chat přímo kvůli tomu naštvaný, i když odhadovala, že to tak je. ,,Celou tu dobu jsi mi lhala! Hrála sis s mými pocity! Odmítla jsi mě na té střeše a pak najednou mě miluješ! Jak ti sakra můžu věřit!" Marinette na ta slova sice byla překvapená, ale bylo to o hodně horší, než jen předpokládat, co Chat Noir řekne - tohle bolelo víc, tyhle lži, že se s ním hraje. Ta slova byla ostrá jako nůž, jakoby snad prožívala znovu odmítnutí Adrienem. Jen bezděčně mohla lapat po dechu, její oči jasně prozrazovaly, jak moc se jí jeho slova dotkla a když jí dvě slzy sklouzly po tvářích, nastala její řada se naštvat, protože zrovna ona měla na to z nich dvou to největší právo. ,,Miloval jsi Ladybug, ne mě! A-a já chtěla, aby jsi miloval mě - proto jsem tě musela odmítnout! K tomu - já jsem ta, co si má stěžovat - vždyť ani nevím kdo sakra jsi! Chodíš sem každý večer, o svém osobním životě se snažíš nemluvit a já.. já se přeci jen do tebe zamilovala! To já mám být ta, co má říkat, že si hraješ s cizími poci - !" ke konci už Marinette jen vzlykala, protože tohle bolelo víc, než když jí Adrien odmítl.
Říká se, že nejhorší pocit je, když si myslíte, že vás druhý člověk doopravdy miluje, ale opak je pak pravdou. A to tvrzení bylo pravdivé, protože si Marinette uvědomila, že její srdce se teď rozpadá znovu a znovu - dokola.
-------------------------------------------------------------------------
Pozn.autorky: Drazí milí, zítra vyjde poslední kapitola. Proč ne dnes? Protože mi totálně odpadává ruka ._. hold přiskpříplý nerv chce klid a nic nedělání, plus za 10 minut i tam mám večerku, takže se máte zítra na co těšit c:
ČTEŠ
Hvězdy v očích [Miraculous Ladybug]
FanfictionTales of Miraculous Ladybug and Chat Noir (Kouzelná Beruška a Černý kocour) MariChat fanfikce Adrien řekl strašnou blbost a tím na vždy zlomil srdce Marinette. Kvůli svým výčitkám svědomí si to proto každý večer jako Char Noir míří přímo k dívce...