,,Musím uznať, že ti to ide," ozval sa spoza pultu Dylan.
,,Prosím ťa! Komu by nešlo čistenie drezu a pohárov?" prekrížila som si ruky na prsiach.
,,By si sa divila," uchechtol sa a postavila sa vedľa mňa, ,,už môžeš ísť domov."
,,Dobre. Tak potom nezabudni Lune povedať, že mi to išlo skvelo!" zakričala som mu už pri východe. Keď som skončila tak už bolo trištvrte na osem. Miernym tempom som sa vybrala na miesto stretnutia. La Vista bola proste naša reštaurácia. Veľmi radi tam chodíme. Pri spomienke na všetky tie chvíle, čo sme sa tam spolu zabávali som sa pousmiala. Ron bol vždy také moje slniečko.
Ani neviem ako, stála som pred dverami spomínanej reštaurácie. Cez okno som zahliadla nejakú tú ryšavú šticu. S úsmevom na perách som otvorila dvere, a do nosa mi ihneď vleteli všelijaké vône. Hlavne vône jedla. Až sa mi slinky zbiehali. Sadla som si za stôl kde už sedel Ron.
,,Ahoj, láska!" pozdravila som ho s úsmevom na perách. Chcela som sa nakloniť pre bozk na pozdrav, ale jeho pohľad ma ihneď presvedčil, že to nie je dobrý nápad.
,,Čau," mala som pocit, že to povedal len pre seba. Úsmev nikde. Ani len nejaký náznak radosti sa nenašiel.
,,Stalo sa niečo láska?" rukou som zablúdila k tej jeho, ale on sa prudko uhol. Prebodol ma pohľadom. Jeho reakcia mi prišla fakt divná.
,,Dobre. Prejdeme rovno k veci. Nechcem toto stretnutie naťahovať. Hermiona, ja-ja, je proste koniec!" vzdychol. Toto mi vyrazilo dych. Musela som sa oprieť. To nemyslí vážne. Určite si robí srandu. Veď Ron, by mi také niečo nespravil. Na myšlienke toho, že to spravil som sa zasmiala. Ron ma miluje tak si určite len robí nejaký žart! Alebo...
,,R-Ron. T-to... určite si zo mňa iba strieľaš," nervózne som sa zasmiala. Jeho kamenná tvár, ma ale presvedčila o opaku. Ron si nerobí srandu.
,,Hermiona je mi to ľúto, ale ja už k tebe nič necítim," znel tak chladne. Každá slabika mi odtrhla kúsok duše. Nie srdca. To už sa celé rozbilo pri jeho prvých slovách.
,,P-prečo? Ron! Povedz mi prečo?! Čo som ti sakra spravila?! To ti už nie som dobrá, alebo čo sa stalo?!" slzy si tiekli potokom po lícach, ktoré mi horeli od zmiešaných pocitov. Ľudia okolo nás si začali všímať, že sa tu niečo deje, ale ja som si ich nevšímala. Ron sa iba na mňa povzbudivo usmial. To gesto bolo tak falošné ako odraz v zrkadle z Erisedu! Ten chlad a bezcitnosť z neho vyžarovala natoľko až to zasiahlo aj mňa.
Prudko som sa odsunula od stolu, Ron na mňa len pozeral. Schmatla som ho za rukáv a so všetkými silami som ho odtiahla von z reštaurácie. Zatiahla som ho do prázdnej uličky.
,,Čo teraz chceš spraviť?" prekrížil si ruky na hrudi. Začal ma rozčuľovať až do nepríčetnosti.
,,Kto to je?! Kým si ma nahradil?!" vyštekla som na neho. Iba sa posmešne uškrnul. Rukou som si siahla do kabelky.
,,To zistíš aj tak," začal sa ku mne približovať. Znovu som sa rozplakala. ,,Ale no tak. Mia neplač."
,,Nechaj ma na pokoji!" vztýčila som prst. On sa znovu iba zasmial a približoval sa ku mne.
,,Prečo?" fakt je taký sprostý?
Namierila som na neho s prútikom. Konečne zastal, ale ten slizký úškrn sa z jeho tváre ešte nezmyl. Klobúk sa pomýlil! Tento idiot mal byť v slizoline.
,,Ja viem, že niečoho takého nie si schopná."
,,Ty odporný, sprostý hajzel,"sykla som a následne aj zložila prútik. Aj keď vo mne vrie toľko hnevu, odporu, chladu... nedokážem to. Obrátim sa na odchod a kráčam čo najďalej od neho. Nevšímam si už nič, len idem rovno. Poriadne ani neviem kde. Ale to mi je jedno. Objala som sa rukami, aby som si dodala trošku viacej tepla. Po pár minútach som sa ocitla na pomerne známom mieste. Stála som pred domom Ginny a Harryho. Vyšla som pár schodov ktoré ma delili od dverí, a zazvonila som.
,,Hermiona, ahoj!" otvoril mi Harry. Keď som ho uvidela slzy sa mi znovu roztiekli po tvári.
,,Mia! Čo sa stalo?" spoza Harryho na mňa vyskočila Ginny, ktorá ma už hnala dovnútra. Posadila ma na gauč a ja som spustila vodopády sĺz.
,,Ginny. Ty si o tom vedela, že?" zdvihla som na ňu môj zničený pohľad. Videla som ako jej v očiach preblysla neistota.
,,Hermiona, je mi to naozaj ľúto, ale ja som ti to nemohla povedať. McLaggen sa mi vyhrážal!" v očiach sa jej leskli slzy.
,,A čo s tým má sakra McLaggen?!" nechápala som.
,,Ja toho Rona zabijem!" ozval sa Harry. Takže o tom vedel aj on? Prišla som si tak sprostá...
,,Ron ti nepovedal prečo, no, to ukončil?" spýtala sa Ginny.
,,Nie-" ani som vetu nedokončila.
,,Ron ťa podvádzal s McLaggenom!" Harry mi skočildo reči a následne si aj kopol do kresla. Och, môj bože!
,,O-on je gay? Celý ten čas? Prečo si so mnou teda začal? Aby ma mohol takto zničiť?! O čo mu, do riti, šlo?!"
,,Buzerant jeden odporný," zasyčal Harry.
,,Harry! Za prvé hovoríš o mojom bratovi, a o svojom najlepšom kamarátovi!" Ginny sa na neho naštvane pozrela.
,,Za brata sa ospravedlňujem, ale on už dávno nie je môj kamarát! Nieto najlepší! Za to čo spravil Hermione si to pokazil u mňa maximálne ako sa len dalo!" znovu kopol do kresla. Chudák to kreslo. V mysli mi prebehla myšlienka, že to je Slughorn. Nad týmsom sa pousmiala, ale keď som si spomenula, že Harry doň stále kope, som sa zamračila.
,Nekop do toho kresla! Nič ti nespravilo," ani neviem prečo som ho zahriakla.
,,Tak mám radšej kopnúť do Rona?" sadol si vedľa mňa.
,,Harry!" Ginny ho okrikla, ale šklblo jej kútikmi úst.
,,Nie. To zas nie," rukávom som si utrela zmočenú tvár.
Tak 😂 nová kapitolla 😂 veľmi sa ospravedlňunem milovníkom Rona, že som z neho spravila takého hajzla 😅 a aj homosexuála 😁 ale tak prišlo mi to také originálne a ... Divné 😂😁😄 Tak, ale dúfam.že sa časť páčila 😂 A áno viem... Ten rozchod som straaaašne urýchlila, ale tak čo už 😁
S láskou Platypus...
YOU ARE READING
Okay! It's okay... {DRAMIONE}
Fanfiction,,Ty si sa už dočista zbláznil!" začala som na neho kričať. Ani len som sa nepozdravila. Vidím ho znovu po troch rokoch a prvé čo spravím je, že na neho tak nakričím. ,,Nielen, že si išiel rýchlejšie než sa môže, ale skoro si zrazil to nevinné dieťa...