O týždeň neskôr...
HERMIONA
Konečne som doma! Nechápem načo ma tam mali tak dlho. Veď mi dali asi iba uspávadlo. No nechám to tak...
Svoje veci, ktoré mi ku Mungovi doniesla Ginny, som si hodila na gauč. Bolo tu ticho. A prečo? Krivolab je u rodičov. Moja chlpatá, dakedy protivná, láska je preč. Som tu sama. Čo budem robiť? Už sa nudím...
Rozhodla som si niečo spraviť pod zub. Dostala som ohromnú chuť na niečo sladké. Mlieko, vajcia, múka... Kontrolovala som stav mojich zásob. No jasné! Palacinky si spravím! Oblízla som si pery. Ide sa kuchtiť!
• • • • • • • • •
Cesto mám hotové. Panvica rozohriatá. Postupne som rozlievala cesto na panvicu a tvarovala všelijaké vzorce. Trošku som si pomohla kúzlom. Priznávam sa. Ale chutia fantasticky! No proste dobre varím. Aspoň palacinky...
Popri dojedaní, mi na okno začala klopať zobákom sova. Položila som príbor, podišla k oknu a otvorila ho. Bielo-hnedá majestátna sova sa presunula na môj stôl. Odviazala som jej list z nožičky.
Milá Hermiona,
Dopočula som sa, že ťa konečne pustili! Prosím ťa, dojdi za mnou do baru. Chcem ti dačo oznámiť! A inač, čo povieš na moju novú sovu? Volá sa Twist.S láskou Luna...
Zrak som premiestnila na Twista. Skúmal ma jeho sovýmí očami. Napísala som rýchlo odpoveď typu:"Dojdem". Priviazala som ju Twistovi na nôžku, a ten so zahúkaním odletel.Šla som sa nachystať. Predsa len idem do baru, ktorý patrí medzi najluxusnejšie čarodejnícke bary. Obliekla som si tmavo modré sako s bielou košeľou, a k tomu čierne nohavice. Topánky na hrubom opätku, a mohla som vyraziť.
Prešla som sa peši, cez celé mesto až do čarodejníckej štvrte. Vysoký mrakodrap sa týčilk oblakom. Vstúpila som do budovy, vliezla do výťahu, zadala určité poschodie, vystúpila na žiadanom poschodí a vydala sa do baru. Ovial ma mierny cigaretový dym pretínajúcisa s drahými voňavkami. Sadla som si za bar, a odkašlala som si, aby som upútala pozornosť barmanky Luny. So zasneným pohľadom sa na mňa pozrela.
,,Mia! Už si tu!" usmiala sa na mňa žiarivo.
,,Nemala som čo robiť, tak som došla rovno," úsmev som jej opätovala.
,,Mám skvelú novinku! Ja a Rolf..." spravila dramatickú pauzu.
,,Čo ty a Rolf?" nahla somsa cez bar, aby som jej dala dosť najavo nech pokračuje.
,,My..." zakusla si do spodnej pery, ,,my, čakáme dieťa!"
,,Č-čo?!" vypúlila som oči.
,,No s-som tehotná!" celá žiarila. Môj prekvapený výraz sa rázom zmenil na šťastný. S výskom som prebehla za bar a stiahla Lunu do medvedieho objatia.
,,Luna! T-to je úžasné! Tak veľmi ti to prajem," usmiala som sa na ňu. Bola som nesmierne šťastná.
,,Ale je tu taká vec, že už mám stálu prácu a to je tu. Som barmanka. A keďže som tehotná, idem na materskú. A ty moja milá to tu za mňa prevezmeš. Budeš ma tu zastupovať a dostameš za to plat. Platí?" prosebne sa na mňa pozerala. Nemohla som ju odmietnúť. Už som šla odpovedať, že to berem, ale spomenula som si, že majiteľom je Malfoy. Ale to prežijem! A aj kolegov, no poznám zatiaľ len jedného, sú fajn.
,,Platí! Pre teba všetko. Ale niečo za niečo," zachichotala som sa.
,,Áno Hermiona? Čo to bude?"
,,Prosím, že môžem byť krstná mama?" oči mi museli až svietiť nad myšlienkou, že budem krstná.
,,S tým som rátala," zasmiala sa Luna. Uzavrela som ju v objatí.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Okay! It's okay... {DRAMIONE}
Фанфик,,Ty si sa už dočista zbláznil!" začala som na neho kričať. Ani len som sa nepozdravila. Vidím ho znovu po troch rokoch a prvé čo spravím je, že na neho tak nakričím. ,,Nielen, že si išiel rýchlejšie než sa môže, ale skoro si zrazil to nevinné dieťa...