Co jsme to včera dělali? Jak nás to mohlo vůbec napadnout? Nikdy jsem tohle nezažil s klukem. Určitě to nic neznamená. Ale když se zamyslím, bylo to dokonalé. Líbilo se mi jak jsme se navzájem přitahovali a dotýkali se. Ale v hlavě jsem měl pořád ten opačný pocit. Ten s vinou. Co by na to řekla máma? Ta by spokojená nebyla. Buď by se chovala jako psycholog a nebo by mě seřvala jako nikdy předtím. Ale na to jsem nějak nemyslel.
Pomalu jsem otevíral oči a podíval se na hodiny, které byly přímo přede mnou. Konečně se mi nemlžilo v očích a já mohl vidět, že je teprve osm hodin ráno. Máma a táta, kterého jsem zase včera nestihl, byli v práci. Tentokrát se brzo nevrátí ani máma, protože dneska měla noční. Dělá v nemocnici sestru. Oddechl jsem si a pak jsem si uvědomil, že kolem mě je omotaná Mikova ruka. Zarazil jsem se a pomalu jsem se otočil tak abych viděl Mikovi do obličeje. Tak krásně spal, že jsem se neudržel a usmál jsem se. Ale najednou se začal vrtět. Probouzel se. To mě znervóznilo a tak jsem zavřel oči a dělal jsem, že spím. Cítil jsem jak se na mě dívá a mě to přišlo blbé, že to předstírám a sám jsem otevřel oči. Měl jsem pravdu, on se na mě opravdu díval. Po chvilce ticha mě jeho ruka něžně pohladila po tváři. On je na tom snad závislý. Samozřejmě mi to nevadilo a oba jsme se na sebe mile tvářili. Otočil jsem se čelem ke stropu a pomalu si sedal. Potom to udělal i on.
,,Máš tady hygienu?" Musel jsem se zeptat i když bylo jasné, že ji má. Taky se zasmál. Já se na něj koukl vražedným pohledem, ale nakonec jsem se zasmál taky. Vstal z postele a udělal tak tři kroky ke svým věcím. Vyndal si taštičku s hygienou. ,,Nechceš se nejdřív nasnídat?" Zeptal jsem se ho. ,,Fajn, klidně." Odložil si na postel tašku a rucňík a pořád byl v dobré náladě. Pak jsme oba dva vyšli z pokoje jenom v trenkách. Prostě tak jak jsme spali. Vešli jsme do kuchyně a já zapnul sporák. Chtěl jsem udělat míchaná vajíčka. Mike si mezitím sedl v kuchyni ke stolu a hleděl na mě. Chvilkami mi to vadilo, ale ne zas tak moc. Už jsem měl před sebou pánev s olejem a vajíčka. Stál jsem před sporákem a jen hlídal vajíčka na pánvi. Potom jsem slyšel odsunutí židle a kroky. On ke mně snad jde? Otáčet se nebudu to je moc divné. A opravdu. On ke mně šel. Postavil se přímo za mě. Hlavu si položil na moje rameno a díval se přes něj na sporák. Přitom všem mě objímal. Neviděl jsem na něj když byl za mnou, ale bylo mi to příjemný. On byl prostě dokonalý. A to jsme se neznali tak dlouho. Pak hlavu pootočil k mému krku. Myslel jsem, že mi chce něco zašeptat či říct, ale ten idiot mě něžně kousl do krku a protože jsem dost lechtivý tak i tohle mě malinko dráždělo.
Pak přišlo něco blbého. Hodně blbého. U dveří se ozvalo zakašlání, Mike rychle přestal a oba dva jsme se otočili k nim. Stál tam Connor. Jak mě mohlo napadnout, že ten kretén bude doma a ne někde venku jako vždy? Neměl jsem co říct a Connor se jen zachechtal. Stoupl si před stůl vzal si jablko a odcházel k východu. Díval se na nás tak podezřele až vtipně s těmi svými zářivými oči, jednou rukou si prohrábl svoje blonďaté vlasy a bez ze slova odešel ven. ,,Promiň Robbie... Fakt mě to mrzí, nevěděl jsem..." Omluvil se několikrát Mike, opřený o kredenc. Ani to nedořekl a já ho obejmul. Tentokrát zepředu. Zřejmě ho to překvapilo. Ani jsem se nedivil. To objímání co jsme prováděli v kuchyni mě nějak nepřekvapovalo. Vždyť jsme se včera líbali a tohle bylo o dost lehčí. Jen mě překvapovalo, že jsem cítil k Mikovi něco co se nedá popsat.
Nasnídali jsme se docela rychle. Domluvili jsme se, že do sprchy půjdu první já. Vzal jsem si ručník a odcházel jsem z kuchyně. Mezitím si šel Mike udělat kávu. V klidu jsem se osprchoval a vyčistil jsem si zuby. Pohleděl jsem do zrcadla a přemýšlel jsem o sobě a o tom co bude Connor dělat až se vrátí. Oblékl jsem se a vyšel z koupelny. Přede mnou už stál Mike připravený jít do koupelny po mně. Pustil jsem ho tam a já šel na mobil. Nic nového. Jen jsem projížděl Facebook. Rozesmálo mě pár vtipných videí a asi po čtvrt hodině Mike vyšel z koupelny. Na sobě měl kalhoty a tričko měl v ruce připravený na to, že si ho vezme na sebe. Musel jsem se na něj hned podívat, protože jsem cítil jeho vůni. Vždycky voněl úžasně, ale co teprve když vyšel z té koupelny? Byl naproti mě a pomalu se přibližoval. Pak byl přímo u mě a koukali jsme se každý tomu druhému do očí. Zase jsem se jako debil neudržel a věnoval mu pusu na tvář. Pro mě to bylo fakt divné tohle všechno. Ale dělalo mi to dobře. Teď je problém jen v Connorovi, který vždycky všechno řekne.
ČTEŠ
ONI si hráli
RomanceDva chlapci se seznámí v obchodě, když v tu se náhle na sebe usmějí a mezi nimi přeskočí jiskra. Oba pak následuje hned několik romantických chvilek. Tentokrát to nebude o holce a klukovi a jejich lásce, ale o lásce stejného pohlaví. V příběhu se vy...