Doteky

487 25 8
                                    

Bylo šest hodin a my jsme s Mikem jeli v metru i s jeho taškou s věcmi. Celou cestu v metru jsme se oba dva koukali do země. Pořád jsem si myslel, že to byl jen sen to co se stalo u něho doma. Ale nebyl a já nevěděl jestli být rád nebo být smutný. Nebyl jsem ani jedno, bylo mi to tak nějak jedno. Konečně zazněla naše zastávka a my jsme v pohodě vystoupili. Oba jsme nepromluvili ani slovo od té chvilky co se stalo to v tom baráku. Pak jsem se zamyslel a silně si povzdychl.

,,Takže u vás spát můžu?'' Věděl jsem, že se mě na něco zeptal, ale byl jsem tak moc zamyšlený, že jsem ani nereagoval. Pak se ale Mike zastavil a divně na mě civěl. ,, Eh... Promiň co, že si to říkal?'' Zeptal jsem se ho nervózně. On se jen zasmál a zeptal se mě ještě jednou. Souhlasil jsem. Máma se mohla včera zbláznit štěstím, když viděla to jídlo na celé dva týdny a možná i víc. Takže ta mi to dovolí raz dva. Pak se stalo něco co jsem si ''fakt moc přál''. Půlka cesty co jsme šli, byla posypaná malinkými kamínky a já bohužel špatně šlápl a zakopl. Zakopl jsem tak, že jsem přímo padal, ale co to? Cítil jsem jak mě někdo drží za ,,boky'' a díky tomu jsem nespadl. Samozřejmě, že to byl Mike kdo jiný. Zatvářil jsem se nervózně. Dokonce jsem byl skoro červený jak rajče. Tohle mi děláš bože naschvál, že ano? Říkal jsem si v hlavě. On se na mě tak mile a hezky usmál. Usmál jsem se na oplátku taky. Bylo to od něj milé a málokdo by to udělal. Stáli jsme už před barákem a on se mě zeptal. ,,Kdy už budeme u toho baráku?'' Zatvářil jsem se na něj jako bych něco vyhrál a ukázal před nás na náš barák. Zasmál jsem se a on se přidal. Už jsme byli v baráku před výtahem. Zmáčkl jsem od něj tlačítko a čekali jsme. Oba jsme byli zahledění do země a bylo ticho. Mě se chtělo strašně smát. Bylo to tak vtipné. Dokonce jsem si musel zakrýt rukou obličej abych se mohl aspoň trochu zasmát. Konečně výtah přijel. My si mohli nastoupit. Před námi bylo zrcadlo přes celou stěnu výtahu. No to si už děláš prdel ne? Řekl jsem si. Už jsme byli skoro u dveří, ale Mike se najednou zastavil. Otočil jsem se a zeptal se ho co se děje. ,,Já nevím, přijde mi to blbé když se známe skoro dva dny a hned už jdu k vám.'' Zakroutil jsem na něj očima, vzal ho za ruku a přitáhl jsem ho hezky ke dveřím. Nevím proč jsem to udělal, šlo to samo. 

,,Mami, jsme doma!'' Hlasitě jsem zavolal na mamku. Už jsem slyšel její kroky a cítil tu úžasnou vůni večeře. Mike jí taky čichal. Máma vyšla naštěstí normálně oblečená. Už jsem si myslel, že půjde jako na ples. Naštěstí ne a za to jsem děkoval bohu. Mamka se pořád jen usmívala, hlavně když viděla Mika. ,,Mike, těší mě.'' Představil se Mike a máma se mu pak taky představila. Mamka poznala, že tady bude spát a hned mu řekla ať si odloží věci ke mně do pokoje. Šlo to jako po másle. Odvedl jsem ho do pokoje a on si vedle postele hodil svoje věci. Pak jsme si oba sedli na postel a přemýšleli jsme co teď budeme dělat. Napadlo nás, že si pustíme něco na notebooku. Třeba youtube a koukat na různé kanály. Tak jsem notebook vzal na postel a hned šel hledat youtube. Pak někdo zaklepal na dveře. Byl to Connor a s překvapením klepal. Wow, to bylo asi po třetí v životě. Otevřel dveře a v ruce měl sluchátka co si půjčil od svého milovaného brášky. Šel je vrátil, ale když uviděl svými unavenými oči Mika zarazil se a vykulil je. Nevěděl jsem co se děje a koukl se na Mika jak na to reaguje. Taky byl překvapen. Mike po chvilce odvrátil zrak a koukal se pod sebe na postel jako kdyby se styděl. Connor ho po chvilce taky odvrátil a dával mi sluchátka na stůl. Beze slov odešel a ještě se nenápadně na Mika koukal. Jako kdyby se už znali. Ale i to je možné, bůh ví. 

,,Večeře, chlapci!'' Tenhle křik vyšel z kuchyně asi po třiceti minutách. Stihla to přesně. Máma vždycky dodrží slovo. Táta je zase v práci takže jsme doma byli jen čtyři. S Mikem jsme si sedli vedle sebe a naproti nám měla sedět máma s Connorem. To se taky po chvilce uskutečnilo a Connor nastoupil ke stolu a sedl si. Mike se ho snažil ignorovat. Já jen nechápavě civěl na ně. Máma pak došla se svou voňavou a šťavnatou večeří. Vonělo to krásně. Všichni jsme začali jíst a všem to určitě moc chutnalo. Stejně jako mě. Rychle jsme to dojedli, protože to bylo něco nepopsatelného. Fakt dobrý to bylo. Aspoň to není žádný trapas před Mikem. Mikovi to taky chutnalo. Po chvíli už jsem ho musel odvést do pokoje. Pořád děkoval mámě a já už to jeho třetí ,,děkuju'' nevydržel. Zavřel jsem dveře. A teď nastává otázka co budeme dělat teď. Sedl si na postel a já si sedl vedle něho. Oba jsme byli zamyšlení. On určitě taky přemýšlel a povídal si v hlavě. Stejně jako já, tohle dělám nonstop. Pak jsem se ho už musel zeptat. ,,Hele proč jste se na sebe s bratrem tak divně koukali? To se něco sta...'' Ani jsem to nedořekl a on se na mě tak krásně podíval. Přímo do očí. Chtěl to určitě nějak zamluvit či tak a taky se mu to podařilo. Jeho oči byly tak nádherné jak se na mě koukal. Pak udělal to samé co se odehrálo u něho doma. Pohladil mě po tváři a hezky si mě k sobě přitahoval. Nebránil jsem se. Možná to bylo tím, že jsem se cítil jako ten nejmladší. Přeci jenom je o dva roky starší než já a je starý jako můj bratr Connor. Jak si mě přitahoval tak jsme se i obličeji k sobě blížili čím dál tím blíž. Pak jsem cítil jeho sladké a měkké rty na těch mých. Jak se mě rty dotkl otevřel jsem oči a pak v klidu zavřel. Svoje ruce jsem měl na jeho tvářích, protože jsem si myslel, že ho zastavím, ale jak asi když se mi to taky líbilo. Otevíral pomalu ústa a to bylo znamení, že nechce jen polibek, ale že to chce klasické líbání. Mě to nevadilo, přitahovala mě ta jeho krásná vůně. Připojil jsem se a začali jsme se pomalu a hezky líbat. Líbal úplně božsky. Ruce mi jemně dával na boky. Pak jsem přestal. Poprvé jsem se líbal s klukem tak mi to přišlo divné. V duchu jsem si říkal, že je úžasný a ještě, že úžasně líbá. On se koukl zase do mých očí, otočil se a koukal na zem. Připojil jsem se a přemýšlel jsem o tom co se stalo. 

Byla už noc a my stále dělali to samé. Hleděli jsme jak dementi na zem někdy i na zeď a přemýšleli jsme. Nebo hlavně já. Co se to se mnou děje, proč mi to udělal a hlavně... Proč se mi to líbilo? Opakoval jsem si pořád dokola. Pak se ke mně otočil a v klidu mi řekl. ,,Omlouvám se.'' Ta věta mě zarazila. Překvapeně jsem se na něj koukl. ,,Ne, ne, ne... Za nic se neomlouvej. Nebylo to.... Nebylo to špatné.'' Odpověděl jsem a usmál se. On se na mě taky usmál s tím jasným úsměvem. Oba dva jsme byli unavený a zavíraly se nám oči. Řekli jsme si, že už bychom měli jít spát a tak jsem se přestěhoval ke skříni a on zas k jeho tašce. Převlíkli jsme se do trenek a lehli si na postel. Byli jsme otočený čelem k sobě. ,,Dobrou...'' zamumlal Mike a já mu řekl to samé. Přemýšlel jsem co se dneska stalo jako každý večer. Ale tohle bylo jiné, protože jsem cítil ten dojem. Ano, na mě to prostě udělalo dojem a líbilo se mi to. Stále jsem na to myslel s otevřenými oči. Pak už jsem je konečně zavíral, ale najednou jsem cítil jak se mi Mika ruce omotaly kolem těla. Jemně si mě k sobě přitáhl. Nevadilo mi to a usínalo se mi líp. Pak už jsem jen mrkl a usnul. 

Tak snad se vám tohle líbilo :D ... Byly drobné úpravy tak se nedivte, že je to trošku jiné :-)


ONI si hráliKde žijí příběhy. Začni objevovat