Je konec

140 9 0
                                    

Chytl mě za boky a začal mě líbat. Jeho doteky mě vzrušovaly a on pokračoval dál a dál. Líbal mě i na krku a já mu u toho sahal na jeho břišáky.

,,Debilní budík!'' zaječel jsem na celý pokoj. Vstal jsem jak kdyby mi vtrhl bratr do pokoje a mířil jsem ke koupelně kde jsem se hned osprchoval. Myslím, že jsem udělal dobře po tom erotickém snu. Zazvonil mi mobil. Nahý jsem popoběhl do pokoje a vzal si mobil do ruky. Přišla mi smska. Dobré ranko zlato, jak ses mi vyspinkal? Zčervenal jsem. Aww bylo to od něj mega moc sladké. Vytáhl jsem si z toho mého bordelu oblečení. Černé vytahané triko s krátkými rukávy a bílé upnuté džíny. Teď jestli mi někdo řekne, že jsem 100% heterák tak je asi debil. Seběhl jsem schody a mířil rovnou do kuchyně. Tam jsem si vzal jen jablko a mířil jsem ke školní tašce.

Cesta do školy byla velmi zajímavá. Kecám byla stejná jako ty ostatní. Přede mnou byl Edd a bavil se tam s tou největší smažkou školy. S Denisem. Denis je vyhulenec. Není den kdyby si nedal trávu atd. Nebyl ošklivý, ale i tak. Šel jsem za nimi. Ještě jsme měli 20 minut.

,,Ahoj...'' řekl jsem potichu. Edd se na mě otočil a potichu mě pozdravil. V tom jsme konečně šli společně do třídy. Sedl jsem si na svojí půlku a koukal jsem okolo. Edd si sedl na druhou půlku, opřel si hlavu o svojí ruku a koukal směrem ke mně. Byl jsem nervózní a cítil jsem se trapně. Konečně zazvonilo a on na mě přestal zírat. Přišla nám do třídy naše rašplička a třída dělala, že si něco zapisuje či dává pozor. Edd neměl ani jednu ruku na lavici a mě se to zdálo divné. Najednou jsem ucítil dotyk na mé noze na stehně. Otočil jsem se na Edda a ten se na mě jen mile pousmál. ,,Eddie!'' upozornil jsem ho šepotem. On mě však po té noze začal hladit. Zavřel jsem oči a netrpělivě jsem se kousal no rtu. Konečně!!! Zazvonilo a já se uvolnil.

,,David se hádá s Bárou jako o život!'' ozvalo se z chodby a celá třída tam šla a za sebou zabouchla dveře. Zbyl jsem tam jen já a... Edward. Dobrý sledoval knihu, jsem si říkal. Chtěl jsem projít, ale musel jsem nějak opatrně obejít jeho židli předem. Chtěl jsem se tam prorvat, ale jakoby mě tam Edd držel. Přitáhl si mě k sobě a já si na něj sedl. ,,Přestaň!'' Zaječel jsem. Objal mě zezadu jak jsme seděli a políbil mě na krk. Zčervenal jsem a vzdychl jsem. ,,Přestávka je ještě dlouhá.'' řekl mi. Snažil jsem se vstát ale on mě chytl za boky a nedovolil mě jít nikam. Svojí rukou mi vjel pod triko a líbal mě na krku. To už jsem vzdychl o něco víc. Pak jsem si vzpomněl co to vlastně dělá. Otočil jsem se a strčil jsem do něj. Div nespadl ze židle. Stále se na mě smál, ale trochu zlomyslně.

Konečně bylo po škole a já mohl v klidu jít. Byl jsem před školou a seděl jsem na lavičce u parku. Do toho parku chodil fakt málokdo, proto tam byl klid a já tam mohl v klidu odpočívat. Ale ne... Zase ten tupec Edd. Mrzelo mě, že se chová takhle, vždycky jsme byli dobří kámoši a nenabaloval mě tímhle způsobem. Sedl si vedle mě. ,,Edddie už se o nic nesnaž...'' Edd se na mě tak pronikavě podíval. Rukou si mě k sobě přitáhl a opřel se mi o rameno. ,,Proč, když to prostě takhle chci?'' zavřel oči a pousmál se. ,,Já vím o co ti jde!'' to už jsem vystartoval. Edd se na mě rychle otočil a začal se ptát. ,,O co hm? O co by tak šlo? Líbíš se mi!'' tvářil se vážně.Já jen kýval hlavou jako nesouhlas a začal jsem. ,,Nikdy ses takhle nechoval. Až do té doby než si zjistil s kým a kdo jsem!'' Edd se zarazil a sklesl. A to mě udivilo... ,,Ty žárlíš...'' řekl jsem. ,,Co? Já? Hahah... Fakt ne, díky.'' Začal jsem se trochu smát. ,,Ne vůbec ne...'' řekl jsem ironicky. Jeho ruka byla na mé bradě a stáhla mojí hlavu k té jeho. Naše rty se dotkly a on mě něžně políbil. ,,Jo... Žárlím, protože tě miluju...'' Vykulil jsem oči. Pak nás přerušilo bouchnutí bránou od parku a od ní odcházel nějaký kluk s kapucí. ,,Mike...'' znervózněl jsem a rozeběhl jsem se k bráně. Eddie jen seděl a zřejmě přemýšlel.

,,Miku! Miku!!!'' volal jsem na toho kluka. Věděl jsem, že je to on, jeho mikinu si dobře pamatuji. Ten kluk se otočil. Jistě, že to byl on. ,,Vypadni!'' zařval. Ihned jsem se zastavil. ,,Není to tak jak si myslíš!'' vymlouval jsem se. Je to nepříjemný pocit když za to nemůžete, ale on vám nevěří. Mike se otočil a šel dál. ,,Miku!'' rozslzely se mi oči. ,,Je konec!'' poslední věta, kterou jsem slyšel. Spadl jsem na kolena a začal jsem brečet. Za mnou se objevil Eddie... Objal mě zezadu. V tu jsem se otočil a silně ho objal. ,,Ztratil jsem všechno...'' Zavzlykal jsem. Eddie mě k sobě sevřel ještě víc.

Po několika minutách jsem šel od Edwarda a mířil domů. Začalo pršet. Fakt super. Ale ... najednou jsem uslyšel sanitku. Vlastně několik sanitek. Sledoval jsem kam jedou. Tak počkat... Oni jeli stejnou cestou kde je náš byt. Rozběhl jsem se za nimi. Sanitáři někoho nesli. Nějakou ženu. ,,Bože... Mami!''...

ONI si hráliKde žijí příběhy. Začni objevovat