Provokatér

299 12 5
                                    

VAROVÁNÍ! TAHLE ČÁST BUDE PERVERZNĚJŠÍ, PROTOŽE TO NEPÍŠU SAMA! :D

Šel jsem za matkou. Byl jsem strašně nervózní a bál jsem se, že už všechno zjistila anebo, že nás nedej bože viděla. Už jsem byl v kuchyni a viděl jsem mámu jak v ruce drží sklenice a na zemi se válí dva rozbité talíře. V hlavě jsem si už vymýšlel věty jak jí to vysvětlit. ,,Promiň, že jsem na tebe tak vyjela, ale nemůžeš mi pomoct s tím nádobím? Mám v tom zmatek a pospíchám do práce.'' V tom se mi sevřelo srdce a opřel jsem se o linku. Pomalu jsem vydechl a zase se nadechl. Vyčaroval se mi na tváři úsměv, ale zároveň jsem byl i nahněvaný kvůli zbytečnému a dost velkému stresu. ,,Jasně...'' Řekl jsem jí s úsměvem. Máma si šla pro boty a s kabelkou na rameni pomalu odcházela pryč. Střepy jsem vyhodil do koše, nádobí naskládal do myčky a utřel jsem linku. Mike by na mě měl být víc hrdý. Pomyslel jsem si a pak jsem se jen zasmál. Mohl jsem se smát v klidu, protože Connor nebyl doma. Dokonce ani máma nestihla udělat oběd. Zase to bylo na mě. Vykašlal jsem se na vaření a šel jsem si do města pro pizzu.

Hypnotizovaly mě ty zvuky v metru. Pořád jsem hleděl do okna a sledoval ty dráty, které přejíždí metro. Naštěstí jsem nezapomenul vystoupit. Přede mnou už stálo několik obchodů a z toho i trhy. Nesnášel jsem trhy. Přišlo mi to takové divné. Už jsem stál před pizzerií. Projížděl jsem očima ceny různých pizz a zastavil jsem se u šunkové. Taková normální pizza, kterou jsem si bral nonstop. Náhle jsem ucítil ruku na rameni a otřásl jsem se. Pootočil jsem hlavu k rameni.
,,Zase je chlapeček líný si udělat obídek?" Ten hlas mi zase hned řekl kdo to je. Byl to Edward. Zasmál jsem se a on se postavil do fronty se mnou. Aspoň jsem věděl, že nebude nuda. Edward si koupil zase sýrovou pizzu. Sedli jsme si naproti sobě ke stolu a bavili se.
,,Tak co nového Robbie?"
,,Co by? Nic zajímavého se nestalo."
,,A máma je v pohodě?"
,,Jo."
,,Connor tě pořád oxiduje?"
,,Jo."
,,Škola hrozná?"
,,Jo."
,,Nová láska?"
V tom jsem se zasekl.
,,No konečně Robbie! Jaká je? Blondýnka? Hezký zadek?"
Zamračil jsem se.
,,Ede já o tom nechci mluvit."
On kýval hlavou a soustředěně se na mě díval. Přeskočili jsme k jinému tématu. ,, Jde holčička s pedofilem do lesa a holčička říká: strejdo já se bojím! Pedofil zastaví: A co mám říkat já když se z lesa vracím sám." Dokončil Edward a začali jsme se strašně smát. Jako malé děti. Znali jsme se od dětství. Když jsme dojedli tak jsme se ještě procházeli po centru. Nemohl jsem si pomoct, ale Edward byl šíleně rozkošný. Měl i ďolíčky. Povídali jsme si a když se zasmál najednou jsem se na něj víc podíval. Prohlížel jsem si jeho úsměv. Jenom tak. Bavilo mě to. Jenže Edward si toho všiml a koukl se mi do očí. Usmál se na mě a docela dost mile. Ale co to? Za nim šel Mike. Neviděl mě, já ho viděl jen z dálky. ,,Do háje! Musím jít." Řekl jsem vyděšeně. Věděl jsem, že je to můj přítel, ale co by si myslel když jsem ještě dneska brečel kvůli tamté věci a teď jsem venku s nějakým klukem, který je ještě k tomu rozkošný. Odstoupil jsem asi dvacet kroků od Edwarda. Edward na mě tak divně zíral, že šel někam jinam. Koukal jsem se do země.

Viděl jsem Mika nohy. Šel ke mně. Nervózně jsem se na něj díval a oddaloval se. Toho si on všiml. On zrychlil krok a obejmul mě. Stále jsem se chtěl oddálit aby mě neviděl Edward.  Mikovi to přišlo divné a pak udělal jednu věc. Chytl mě za zadek a přitáhl si mě ke svému tělu. ,,Copak je?" Zašeptal mi do ucha. To mi přišlo sladké a tak jsem tu chvíli nechtěl pokazit a políbil jsem ho. Ruce jsem měl omotané kolem jeho krku a díval jsem se mu do očí. ,,Nemůžeš na chvíli k nám? Nikdo tam až do večera není." Zeptal se mě. Bylo teprve kolem dvou hodin a tak jsem souhlasil. Dal mi ruku a šli jsme. Edward nikde nebyl takže úplně super. Deset minut po tom už jsme stáli před jeho domem.

Otevřel dveře a nechal mě projít dovnitř. Byli jsme v jeho pokoji, seděli jsme na jeho obrovské posteli a hledali jsme filmy na notebooku. Dívali jsme se na ,,Stmívání". Staré, ale oba dva jsme ten film milovali. Najednou to v půlce filmu Mike stopl. Podíval jsem se na něj a myslel jsem si, že třeba potřebuje na záchod nebo tak něco. Ale ne. On mě svalil tak, že byl nade mnou a perverzně se na mě usmál. Úsměv jsem mu oplatil, ale mile. V tu chvíli mě políbil. Jenže z toho byla velká líbačka i s jazykem. Tušil jsem, že to nezůstane jen u tohohle. A to mi nějak nevadilo. Nohy jsem přikrčil a on byl přesně mezi nohami. To mě vzrušilo. Podíval se mi do očí a hned po tom mi do ucha pošeptal ,, miluju tě ". To už jsem se trochu rozjel a začal jsem mu sahat pod triko. On mi ho rovnou pomalu svlékl. Hlavu posunul níž a začal mě líbat po těle. Už byl u podbřišku a to už jsem trochu vzdychl. Použil i jazyk. Pak zkousl zubama můj zip od kalhot a pomalu ho rozepínal. Byl jsem hrozně nervózní. Kalhoty mi sundal a hodil na zem. Pak chytl moje trenky. ,,Můžu?" Zeptal se mě. ,,Bude se ti to líbit." To už jsem se pousmál a přikývl jsem hlavou. On to tedy uskutečnil. Trenky mi pomalu sundaval. Pak se dělo to co chtěl. Vzal si HO do pusy. To už jsem vzdychl o dost víc. Bál jsem se co se bude dít až se udělám. Používal i jazyk a to mě nejvíc vzrušovalo. ,,M-Mi..." Nedořekl jsem ani jeho jméno a stalo se to čeho jsem se bál. Udělal jsem se mu do pusy. On se jen oblízl a usmál se na mě. Položil jsem si hlavu na postel a vydechnul jsem.
.
Už je to půl hodina co Mike odešel někam do kuchyně a nechal mě v pokoji. Mezi tím jsem si prohlížel svoje zprávy na Facebooku. Edward byl aktivní jenže se mi zrovna nechtělo mu po tomhle psát. Slyšel jsem jak se matrace trošku prohla. Vedle mě si sedl Mike a přitulil se. ,,V pohodě?" Zeptal se a podíval se na mě. Kývl jsem, že ano a usmál se. On dal kolem mě ruku a jemně mě hladil po zádech. Jenže když jsem se na něj ještě podíval viděl jsem ho trochu smutnějšího. ,,Co se děje?" Zeptal jsem se ho. Kýval hlavou jakože nic a dal mi pusu na tvář. ,,Dobře no. Ale možná budu už muset jít. Kvůli Connorovi. Asi by měl strach ještě z minulosti." Hned co jsem řekl jméno svého bratra Mike otevřel víc oči a polkl. Věděl jsem, že se oni určitě musí znát. Tohle přece nebylo normální. Jenže se mi nezdálo, že by se měli zrovna rádi. Musím to zjistit.

ONI si hráliKde žijí příběhy. Začni objevovat