Chci to

181 8 2
                                    

Vyšel jsem z koupelny a hleděl jsem na fotku, která byla na zdi. Byl na ní Mike jako malý. Jak roztomilé. ,,Bavíš se?'' Ozvalo se za rohem. Lekl jsem se a rychle jsem se otočil. Stál tam Mike a koutkem se pousmál. Znervózněl jsem. ,,N-ne promiň já fakt...'' Nedořekl jsem to a Mike mě přitiskl ke zdi. Dal mi asi pět polibků na pravou tvář a další tři na tu levou. Přizavíral jsem oči a smál jsme se u toho. ,,Jsi jenom můj. Můj majetek." Zakoukal se mi do očí a jedním okem mrknul. To mě tak potěšilo, že jsem mu omotal ruce kolem krku a skočil jsem na něj. Doslova. Moje nohy byly kolem jeho pasu a naprosto mi to vyhovovalo. ,,Proč tě tak miluju?" Poslední otázka na kterou jsem se ho stihl zeptat než mě skoro ulíbal.

Měl jsem pro něho slabost a tak jsem napsal mamce, že u někoho přespím. ,,Co se koukat na film? Dneska by mělo něco dávat." Zeptal se mě asi v šest hodin Mike. ,,Aby to nedopadlo jako minule lásko..." koutkem jsem se usmál a on se ke mně přibližoval. ,,A tobě by to vadilo?" Zase nahodil ten svůj pedofilní výraz a já kýval hlavou, že by mi to rozhodně nevadilo. Sedli jsme si na gauč a on zapl televizi. Opravdu něco dávalo. Byla  to nějaká nová komedie a docela mě bavila.

V tom mě přerušil můj mobil. Někdo mi volal. ,,Omluv mě, hned jsem tu." Zalezl jsem do koupelny. Volal mi Edward. ,,Ano Eddie?" ,,Ahoj! Hele vím to." Začal jsem být nervózní. ,,Co?"

-hovor ukončen-

Začal jsem se bát. Jediné co mě mohlo uklidnit bylo objetí od Mika. Šel jsem zpět a sedl si na gauč. ,,Zvykl jsem si na tebe." Zašeptal Mike. Pak jsme se začali smát u komedie.

Bohužel mi začal psát Edward abych přišel do parku což je kousek od Mikova domu. ,,Hele Miku... musím na chvilku odejít... Ale vrátím se..." snažil jsem se vysvětlit Mikovi. ,,Dobře, ale ne že se nevrátíš!" Smál se Mike. Oblékl jsem si mikinu a šel. Vyšel jsem a vůbec jsem nevěděl o co jde a jak Edward ví, změny jsem tady. Viděl jsem jak Edd sedí na lavičce. Sedl jsem si pomalu k němu.

,,Tak?" Řekl jsem potichu a díval jsem se mu do obličeje. Byl úplně zaseklý a jako kdyby byl v šoku. ,,Viděl jsem vás..." měl jsem pocit, že se mi zaseklo srdce. Mlčel jsem. Ale hned jsem odpověděl. ,,No víš... asi mě teď moc nemusíš, já..." Ale on mi skočil mi do řeči. ,,Jak dlouho tohle rozjíždíte? ...
Já... to jsem nečekal... Proč nebo..." nechápal jsem proč tak křičel. Ale co to? Jemu slzí oči? ,,Jsi v pohodě?" Zeptal jsem se ho pro jistotu. ,,Já... promiň..." stoupl si a hned odešel. ,,Eddie počkej!" Nic.

Po někola minutách jsem se vrátil k Mikovi. Dal jsem si věci na věšák. Všude ticho. Bál jsem se, protože jsem ticho nesnášel. Dorazil jsem do pokoje Mika. V tom jsem byl v šoku. Všude květiny a svíčky jako ve filmu. Za mnou se objevil Mike a zezadu mě obejmul. Nemohl jsem zavřít ústa, bylo to neskutečně krásné. ,,Pane bože... to je nádherné!"

Jeho sladké polibky byly čím dál tím víc vášnivější. Něžně mě položil na postel a ruku mi vsunul pod triko. Triko jsem si sundával a on mi v tom pomohl. Jazykem mi dráždil bradavku a hrál si s ní. Někdy přestal aby mě provokoval, ale já už mu dvakrát řekl ať to nedělá. Prý jsem roztomilý když odmlouvám. Tentokrát mi Mike kalhoty stáhl dost rychle. Osahával mě přes trenky a mě to nedalo jinak než začít vzdychat. Docela mě to rozžhavilo a tak jsem ze sebe vypustil jednu větu. ,,Miku... já to chci..." zasténal jsem. Mike se jen pousmál s takovým tím pohledem ,,konečně". Dopadli jsme oba dva nazí. Netrvalo to dlouho a po těch všech polibků mi zvedl nohy a dal je od sebe. Vnikl do mě. Začal našteští pomalu. Potichu jsem sténal a jeho to vzrušovalo. Potom už začal zrychlovat a přirážet a já sténal víc a víc. Chvíli to hrozně bolelo, ale pak už to polevilo a vyvolalo to pocit slasti. Takže jsem si to nakonec užíval.

Probouzel jsem se, díky lampičce vedle mě. Zdálo se, že se venku stmívá a to ve mně vyvolalo pocit, že vlastně musím domů. Pomalu jsem si sedl a zakňoural jsem. ,,Auuuu..." Ze dveří vykoukl Mike a začal se škodolibě usmívat, protože to kňourání bylo jen kvůli němu. Sedl si vedle mě a hladil mě na zádech. Políbil mě a dal mi najevo, že budu muset jít. To jsem taky pochopil a zvedl jsem se. Věci jsem měl pohozené všude po pokoji. To muselo být až vášnivé. Oblíkl jsem se a šel z jeho bytu s jeho doprovodem. U hřiště jsme se zastavili a on si stoupl naproti mě. Protože byl vyšší asi o hlavu musel jsem se koukat trochu nahoru. Chytl si mě za boky a políbil mě na čelo. ,,Robbie, hrozně moc tě miluju..." ,,Já tebe taky." Zčervenal jsem. Naše rty se opět setkaly a takhle skončilo naše loučení. Teď ještě domů. Stejně bych měl zavolat Eddiemu. A nebo to vyřešit zítra ve škole.

ONI si hráliKde žijí příběhy. Začni objevovat