Mert kapıya dayandı tıkladı ve ayça açtı açınca şok oldu kafasını öne eydi hafif güldü sonra mertin farketmemesi için başını kaldırıp sinirli yüz ifadesini kullandı sen dedi mert ise evet ben kusura bakma gönlünü almak zorundaydım o yüzden takip ettim dedi ayça birden sinirlendi sen kimsinde takip ediyosun ya ukala anca kendini düşünen aptal dedi mert haklısın çok sinirlendirdim seni ama inanki bilerek yapmadım o an damladan ayrılınca senin yapdıgını düşünüp sana bagırdım dedi ayçada mutlumusun ha mutlumusun beni sinirlendirdigine bıktım ya sevmek suçmu bilmeden sevdim bilmeden bana bağıramassın sen zenginim diye herşeyi yapcagını sanma dedi mertte zenginlikle ne alakası var benim öyle bi niyetim bile yok uydurma ben sadece gönlünü almak istemiştim dedi ayçada alma istemiyorum defol git şurdan dedi mertte iyi be gidiyorum bağırma seni düşünende kabahat bidahada gelmiyorum dedi ayça git diye bağırdı mertte giderim bak dedi ayçada kafasına terlik atıp kapıyı suratına çarptı ve aglayarak odasına gitti bide ayçanın ceren diye arkadaşı vardı hemen onu arıyıp nolur hemen gel çok sinirliyim dedi sonra ayçanın arkadaşı ceren hemen geldi ve ayça bütün sinirini ona döktü daha sonra mert gitcem diyip ayçanın kapısında bekliyordu
1 gün sonra
Mert tekrardan ayçanın evinin önüne geldi ayçaaa diye bağırdı ayça camdan çıkıp ne var ya ne var artık git başımdan dedi ve camı kapattı mert konuşmadı sonra mert eline taşı aldı ve cama fırlattı ve cam paramparça ayça bi sinirle çıkıp mertin yanına geldi napıyosun ya sen napıyosun git diyorum başımdan niye anlamıyorsun dedi mertte ee bagırdım çıkmadın bende taş attım dedi ayçada iyi halt ettin dedi mertte nolur affet beni dedi ayça hayır ya affetmiyorum gidermisin şurdan bi sevgilinin yüzünden bana bagırdın sen dedi mertte gerçekden bilerek olmamıştı o sinirle dedim dedi ayçada tamam git artık görmek istemiyorum seni uzatma artık bidaha karşıma çıkmıycaksın unutup gidicez git şimdi dedi mert hayır affetmeden asla gitmem dedi ayça onu itti git git git dedi mert sen kaşındın diyip ayçayı kucagına alıp arabasına fırlattı ayça manyak! napıyosun ya sen delimisin dedi mert deli deyilim affetmeden indirmiycem arabadan dedi ve ayçayı hiç bilmedigi yola götürdü ayça napıyosun ya durdur şu arabayı ya sen ne biçim insansın lafdan sözden anlamazmısın dedi mert ben seni götürücem eve ama affedene kadar hayır dedi ayça hala inatçılık yapıp affetmiyorum! Dedi mert iyi sen bilirsin bende seni götürürüm dedi hiç bilemedigi biyere götürdü köye benziyordu biraz ama mert bu yolu hiç bilmiyordu içinden eyvah yolu bilmiyorum kesin ayça yine kızıcak off hiç affetmiycek en iyisi çakdırmamak dedi ve derdemez benzinleri bitti ayça nouldu dedi mertte şeyyy ee benzin bitti dedi ayça neee! Diye bağırıp ya gitmeyelim dedim lafdan anlamıyorsun al bakalım bu kimsenin geçmediği yerde nerden bulucaz dedi mertte arabayı bırakıp yürüyerek gideriz dedi ayça yoo ben gitmiyorum senle hiç biyere dedi buyara nasıl geldin dedi mert acaba kendi yapdıgın şeyi ne çabuk unuttun kilitledin beni kilitledin dedi mertte tamam çözelim gidelim dedi mert Çağlayı çözdü ayça hayır dedi mert evet dedi ayça hayır ya hayır ben burda kalıcam dedi mert iyi sen bilirisin ben gidiyorum yesin seni köpekler dedi ayça tedirgin oldu gidersen git beni kimse yemez korkutmaya çalışma dedi mert iyi sen bilirsin deyip arabadan indi yürümeye başladı aslında mertte yolu bilmiyordu biraz uzaklaşdı ayça arabada oturuyordu ama birazda korkuyordu birden köpek sesi geldi ayça cırlayınca arabadan fırladı koşarak nereye gittigi bilmeden önünü görmeden korkudan koşmaya başladı arkasındada köpekler ayçayı kovalıyordu ayça merti görmeyip merte çarpıp yere düştüler ayça sinirlendi hani gitmiştin sen önüme niye fırlıyosun dedi mertte ben yolumda yürüyordum sen korkudan nasıl koşdugunu bilmedigin için dedi ayça aman aman hemen bi laf yetiştir dizimi acıttım kanıyor dedi mert hadi kalk kalk bişey olmaz dedi ayça kalkdı yürümeye başladı ama biraz yürüdükten sonra ayça ayağından darbe aldığı için yürüyecek hali yokdu ayağı çok açıyordu her bastığında ayça mert diye seslendi efendim ayağım çok acıyor basamıyorum dedi mert bişey olmaz azcık kaldı geldik dedi ayça yürüyemiyorum ya bilerekmi yapdıgımı saniyorsun dedi mert ise yoo off taşıtcaksın kendini bana dedi ayçada yoo taşıtmıycam burdan bekleriz dedi mertte hee oldu diyip ayçayı kucağına aldı bi ormanın içine dalmışlardı ayça bura neresi dedi mert şey ayça ben sana söyliycekdimde şimdi kızcan diye demedim dedi ayça söyle dedi mertte ben bu yolları bilmiyorum nereye gittigimizide bilmiyorum dedi ayça merte tokat attı nasıl ya dedi sen nasıl birisin hani biliyodun yalancı dedi mert özür dilerim biyandan sürdüm arabayı buraya düşdük dedi ayça off yaa off şu başıma açtıklarının farkındamısın bide benim affetmemi istiyosun dedi mertte ya valla özür bilmiyordum dedi ve mert Çağlayı taşırken hiç görmediği tuzaga basdı ayağı ve yukardan dogru inen bi torbanin üstüne düştüğünü farketti ve koşmaya başlıcakdıki agya saplanmışlardıAcaba bundan sonra neler olucak çağla devamında affedicekmi yoksa ona hala sinirlenicekmi ?