5. kapitola

225 18 7
                                    

z pohladu Jacka:
Cestou na políciu ma pochytí neistota. Veď čo tým polišom povieme? Prepáčte, ale akých máte podozrivých z útoku na školu? Viete počas radiacie sme dostali nadprirodzené schopnosti a dnes po nás niekto strieľal.
Jasne viem, že to im povedať nemôžeme. Veď by nás poslali do blázinca! Každopádne som to navrhol ja a tak si to aj zliznem.
"Neboj sa. To bude v pohode." povie Amy, ktorá si zrejme všimla moju sklesnutú náladu.
Potom zmĺkne, lebo pred nami sa týči mbudova, na ktorej je napísané Policajná stanica. Vojdeme dnu. Za stolom sedí nejaká sekretárka.
"Čo chcete?" spýta sa otrávene. Asi tú prácu nemá moc v láske.
"Dobrý deň. Chceli by sme sa spýtať na podozrivých z prípadu útoku radiacie na Loangbordskú strednú školu. Viete, boli sme tou radiáciu napadnutí a veľmi radi by sme sa dozvedeli, kto nás dostal do nemocnice." povie Chris. Ani som nevedel, že má také dobré komunikačné schopnosti. Tak či tak, sekretárka mu to zožerie. Zavedie nás za nejakým policajtom, ktorý má nastarosti výsluch podozrivých. Je tlstý, holohlavý a škaredý. Sekretárka mu vysvetlí, o čo ide.
"Tak vy chcete vidieť podozrivých? Dobre poďte za mnou." povie opilo. Vezme nás do chodby, kde sú miestnosti, kde zadržiavajú podozrivých. Na boku každej je malé sledovacie okienko so žalúziami.
"Toto je Alexandrine Sweetová." povie, dvihne žalúzie z prvého okna a ukáže na dievča. "Priznala sa, že túžila zistiť vzácne informácie z počítačov na škole. K tomuto zločinu sa nepriznala." povie ten muž. Ta baba vôbec nevyzerá nebezpečne. Určite to nebola ona.
"A toto je Justin Jazz." povie pri ďalšom okienku. "Je to kriminálnik, už raz sedel a na čas útoku nemá alibi. Okrem toho sme ho videli pred útokom pri škole. Ale to je primálo dôkazov."
Ten zase vyzerá, že na taký sofistikovaný útok je príliš tupý. Výrobca zbrane musel byť veľmi inteligentný.
"Tento je posledný zadržaný. Volá sa Hector A. Lions. S útokom ho spája len to, že vie také zbrane ovládať a nemá alibi." povie pri treťom okienku.
"Tak to ste ich veľa nenašli." poznamená Max. Všimnem si však, že tesne pred tým, ako stiahneme žalúzie, na nás ten obvinený nepriateľsky zagáni.
"No... tak my už radšej pôjdeme. Ďakujeme za všetko." poviem a ženiem ostatných k východu. Na tom poslednom sa mi niečo nepáčilo.

"No, veľa ich nezadržali." povie Amy smutne, keď sa vrátime do môjho labáku.
"Ale ten posledný sa mi nejako nezdal. Pred odchodom na nás pozeral, akoby sme ho zavraždili." zdôverím sa im.
"Áno aj mne prišiel nejaký podozrivý." súhlasí so mnou Chris.
"Pamätá si niekto z vás jeho meno?" opýta sa Amy.
"Prečo?" nechápem.
"Lebo si o ňom môžme niečo zistit na internete." odpovie mi.
"No, ja si ho pamätám. Volal sa Hector A. Lions." povie Max. Nechápem, ako si také zložité meno mohol zapamätať. Asi si to zapisovali.
"Dobre." povie Amy a zapne môj laptop. Prekvapí ma, že heslo zadá bez problémov.
"Ako ho vieš?" spýtam sa prekvapene.
"Sledovala som, ako ho zadávaš." Potom otvorí internet a začne rýchlo ťukať. Otvorí jeden priečinok a nahlas číta: "Hector Alexander Lions má 28 rokov a IQ 158. Žiaľ, nevyužíva svoj talent na dobré veci. Pred troma rokmi otrávil troch ľudí a zavreli ho. Nikdy mu to však dobre nedokázali a tak ho po dvoch mesiacoch prepustili. Ide mu to najmä s elektronikou. Nikto nevie, čo vlastne môže zostrojiť."
"Rozhodne je to človek, ktorého hľadáme. Všetko sedí. Nevieme, čo vlastne chce, ale musíme byť opatrní. Nikomu o schopnostiach nehovorte. Ani rodine. Možno nás už sleduje." poviem.
"Ale čo škola? Máme tam vôbec ísť?" opýta sa neisto Max.
"Ja myslím, že by sme mali ísť. Musíme byť čo najnenápadnejší a bude podozrivé, ak do nej nepôjdeme." skonštatuje Amy.
"Dobre, tiež si to myslím. Poďme normálne domov. Ale kto uvidí toho muža, okamžite dá ostatným vedieť. Teraz ho zadržiava polícia, ale pre istotu. A musíme sa skúsiť naučiť ovládať naše schopnosti." súhlasím s Amy.
Na mojej tlačiarni potom 5 - krát vytlačíme fotku toho muža, ktorú sme našli na internete. Každý si vezmeme jednu. Tu poslednú prilepím páskou na stenu.
"Hector A. Lions je na prvom mieste v našom zozname najhľadanejších!" vyhlásim.

Tak a je tu nová časť. Už to dúfam začalo byť aspoň trochu napínavé. Nebojte, bude to ešte viac. Tak či tak, ak sa Vám to páčilo, dajte VOTE, alebo napíšte komentár.😀

Štvorica nepredvídateľných (dokončené)Where stories live. Discover now