Cobra. Psal se rok 1996 a tohle jméno bylo jedno z nejobávanějších téměř na celém ostrově Honšú, a pokud ne, tak aspoň v Kyotu. Některé skupiny lidí ho nazývaly "druhý Hitler", protože byl schopný stejně ohavných činů na lidech jako on, jiní ho obdivovali, ale všichni se ho báli. Vyrůstal jako obyčejný kluk v obyčejné rodině, kde byl bohužel nechtěné dítě, což možná přispělo k jeho psychické labilitě v dospělosti.
Někdo si možná říká, že je nemožné, aby se tolik lidí bálo jednoho muže, ale ani on sám si nedovedl něco takového představit.
Začínal tak jako všichni - jako drobný dealer, který se klepal, aby ho neviděl někdo známý nebo policie. Samozřejmě, že začínal s marihuanou, čož mu pomohlo do tohoto businessu. Zůstal u toho dlouho, protože se mu líbilo, kolik lidí mu klečí u nohou a kolik mu to vydělávalo, jenže pak přišel čas, kdy mu to začalo přestávat stačit. V té době se lidé v jeho okolí opravdu báli, protože jeho sebeovládání a praktiky mučení se stupňovaly.
Samozřejmě vám popíšu i jedny z prvních případů, ale byl jich takový počet, že bych k tomu potřebovala prsty všech svých známých, a že jich není málo.
První člověk, kterého zabil, byl stěžejní pro jeho osud, a kdyby si uvědomil a přiznal svou chybu, možná by se po smrti nesmažil v pekle za osudy tolika nevinných lidí.Asi jste pochopili, že první kapitola nese Cobrovo příjmení a je takovým úvodem k celému příběhu. Nechci to nazývat prologem, protože tam se stane důležitá věc, od které se odvíjí další kapitoly, aspoň pro mě to takový význam má, kdežto tohle jsou hlavně informace o jeho době.
Ještě jednou chci upozornit, že příběh je spojen s Tajemnou dealerkou, která je teď už dopsaná.
Doufám, že Vás příběh zaujal,
Vaše Noriko :)
ČTEŠ
Ztracení
General FictionZASTAVENO! Nebude dokončeno. Ztracení. Tak se říkalo lidem, kteří zmizeli a o kterých se po této události nesmělo mluvit. Za tím vším stál drogový dealer Cobra, který měl spoustu tajemství, která v tomto příběhu aspoň částečně odkryjeme. Jeho činy p...