3. A lie (3/4)

2 0 0
                                    

Veselé Vánoce, lidičky ;)

"Takže budu dealer?" Tao se nechápavě díval na Paina, jakoby mu snad před chvílí ta slova nepotvrdil už dvakrát.

"Ano." Pain si povzdychl, ale jinak na sobě podráždění nedal znát. "Teď se jdi seznámit s ostatními, brzy se podíváme, co umíš." Odešel a nechal Taa ještě zmatenějšího, než byl předtím. Zdálo se, že je to jeho zvyk, nechávat lidi v nejistotě.

***

"Pane... V hlavní místnosti vás nejspíš pomlouvají."
"Jak jsi na to přišel?" Pain se uchechtl.
"Když tam přijdu, zmlknou, nemůžu to vědět jistě. Ale kdyby se bavili o počasí, nechovají se tak." Vypadalo to, že ho ty řeči o Painovi opravdu trápí.
"Dobře. Co navrhuješ?" zeptal se Pain. Nemohl tam přeci přijít a čekat, že se mu přiznají.
"Ten nový, Tao, sedí s nimi. Třeba by nám to řekl." Pokrčil rameny.
"Tak ho přiveď." Pain se po zavření dveří uvelebil v pohodlném křesle a očekával příchod jeho nejvěrnějšího pomocníka s novým přírůstkem.

***

"Tao," ozvalo se jeho jméno. Ohlédl se po dotyčném a uviděl známou tvář. Jeho přirozenou reakcí byl úsměv.
"Zero." Kývl na něj a poklepal na místo vedle sebe, ovšem odpovědí mu bylo jen zakroucení hlavou.
"Potřebuje tě šéf," oznámil mu a trhl hlavou dozadu, aby mu bylo jasné, že to nepočká.
"Mě?" podivil se, ale přeci jen vstal a následoval růžovovláska. Odpovědi se mu nedostalo.
"Pane," oslovil ho po zaklepání. Postrčil Taa do místnosti a sám se vrátil k ostatním.
"Proč jsi ho tam vedl?" zavolal na něj jeden z mužů.
"Je to drbna. Má šéfovi všechno vyžvanit. Sám jsem slyšel, jak mu všechno vyslepičil, když jsme se s Golem včera poprali." S nezájmem pokrčil rameny a šel si po svých.
Muži si chvíli něco šuškali, pak se zvedli tři z nich a vydali se k místu, odkud teď Zero odešel. Po chvíli se vrátili s vážnými výrazy na tvářích.
"Budeme si toho skrčka muset podat," rozhodli. Pojmenování od nich nesedělo, protože Tao se na většinu z nich mohl dívat svrchu.

ZtraceníKde žijí příběhy. Začni objevovat