3. His name (4/4)

2 0 1
                                    

Vážně se omlouvám, že jsem dlouho nic nevydala a že to tak asi půjde ještě nějakou dobu, snad na příběh do té doby, než začnu znovu pravidelně vydávat, nezapomenete.

Stará továrna, ve které sídlili, by mohla poskytnout prostory pro natáčení hororu. Její chodby se prolínaly podle libosti a připomínaly bludiště, a když jste tím bludištěm procházeli, nad hlavami vám nepravidelně problikávaly žárovky rozmístěné dostatečně daleko od sebe, aby vytvořily tajemné stíny.

Tao byl právě postaven tváří v tvář muži, ze kterého leckomu běhal mráz po zádech. Ten seděl ve svém pohodlném křesle a upřeně ho pozoroval - snažil se o něm zjistit každou slabinu. Nakonec toho moc nezjistil. Tenhle kluk byl tolik raněný, že už to víc nešlo. Ani mu ublížit nechtěl, ale musel, kvůli své autoritě.

Vysvobozující plán mu přinesl až pes, který přišel Taa radostně přivítat. Nemusel přeci ublížit přímo Taovi, aspoň ne fyzicky. Přitáhl si zvíře k sobě, v ruce se mu objevil nůž, těsně přitisknutý k hrdlu kňučícího psa.

"Řekneš mi, co si o mně povídali?"

"Není to trochu chabé vyhrožovat mi podříznutím svého mazlíčka?" Tao se uchechtl. Pain ztratil naději, ale Tao k jeho překvapení pokračoval. "Ale řeknu vám to, z dobrosrdečnosti."

Pain nemohl uvěřit svým uším. On mu tu s klidem vyzradí na své kamarády všechnu špínu, co ví. Nakonec se nerozhodl špatně, když ho sem vzal, v budoucnu se mu bude hodit.

"Poslouchám." S tím slovem stáhne nůž ze zvířecího krku a pohodlně se opře ve svém křesle. I Tao si poposedl a začal mluvit.

***

"Braň se!" vykřikl na klepajícího se kluka rozhořčeně Zero, který měl za úkol vycvičit nováčka. V Taovi v tu chvíli trhlo, i když nebyl rozkaz směřován na něj. 

Na začátku se ten kluk bránil celkem dobře, jenže oni na něj nasadili dvoumetrového chlápka, horu obalenou tunou svalů, která ho ze začátku jenom šetřila, protože se asi chtěla pobavit. Proti němu nemohl mít někdo, kdo dosahoval sotva metru šedesát, šanci.  

"Ty." ukázal na Taa. "Koukej ho vystřídat!" přikázal. V Taovi se sevřely vnitřnosti, ale šel.

Postavili se naproti sobě a podali si ruce. Tao měl ruku v jednom ohni, ke všemu mu ji ta gorila drtila, jak dlouho jen mohla, ale snažil se nedat na sobě znát strach nebo slabost. Zero dal pokyn a oni kolem sebe začali kroužit. Tao věděl, že není moc chytrý, před tím, než s ním přestali ostatní komunikovat, s ním prohodil pár slov. Jeho slabinou bude tedy strategie, kterou si Tao připravoval během toho, co pozoroval zápas toho kluka. Nejvíc sázel na moment překvapení, musel vypadat jako ten kluk, musel vypadat, jako by už to vzdal. S tím se jeho ego těžko vyrovnávalo, ale on věděl, že nic lepšího nevymyslí.

Když u sebe byli dostatečně blízko, vyrazil. Prudce a nečekaně. Odrazil se od země, po které se následně sklouzl až za protivníka, kterému skočil na záda. Pak ho začal škrtit. Protože ruce byly jedinou částí těla, ve kterých měl sílu. Byl by ho i udusil, kdyby je Zero nezastavil. Čekal, že mu vynadá, tak sklopil hlavu, aby se nemusel tomu šílenci dívat do očí, až na něj bude křičet.

"Koukni se, co jsi udělal," řekl klidně. To donutilo Taa zvednout pohled a podívat se na Zera, který potěšeně sledoval pomalu se vzpamatovávající se gorilu. "Myslím, že pro tebe mám jméno." Usmál se ještě víc. "Cobra."

Co říkáte na nový cover?

Co říkáte na nový cover?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
ZtraceníKde žijí příběhy. Začni objevovat