Capitolul 3

66 5 5
                                    

Eram inconjurata de transpiratie , iar patul devenise o inchisoare.M-am ridicat si am inceput sa respir scandat.Mi-am trecut incet mana prin par si m-am dus inspre geamul deschis.Luna isi lasa incet lumina asupra mea , parca vrand sa ma linisteasca.M-am dus inspre noptiera si am aprins veioza.Ceasul meu alb cu argintiu , arata ora 1 dimineata.Nu stiam cum de am dormit asa de mult , insa am facut-o.

Am deschis usa baii si am inceput sa ma dezbrac.Mi-am prins parul intr-un coc , cat sa nu imi ud parul si am intrat in dus.Apa calda imi mangaia corpul , relaxandu-mi fiecare muschi.Ce se intamplase in visul meu?Ma cunostea , iar eu il cunosteam.Stia ca il cunosc.Dar de unde?

-Diana?

Am alunecat in dus , lovindu-ma la spate.Mama era in spatele meu cu ochii umflati de somn.

-Vai doamne!Puiule , esti bine?ma intreaba mama in timp ce ma ajuta sa ma ridic

-Da , da.Credeam ca dormi.

-Pot sa spun acelas lucru despre tine.Ce s-a intamplat?Am auzit apa.

-Mama , stiu ca nu ma crezi , insa baiatul acela...A vorbit cu mine!

-Ah , draga mea , acel baiat este un baiat din visele tale.Nimic altceva.Acum de ce nu te pui inapoi la somn.

-Macar pot sa merg la spital?

-Sigur ca poti sa mergi.Insa trebuie sa mergi cu mine , daca vrei.Acum , inapoi in pat!

-Bine.Noapte buna!

-Noapte buna , scumpo!

Mama a plecat din baie , amintindu-mi ca am doar un prosop pe mine.Mi-am pus alte pijamale formate dintr-o camasa roz si pantaloni bufanti aceiasi culoare.Mi-am inchis geamul si m-am bagat inapoi in pat , incercand sa adorm.

                                                                           *  *  *

"Ring! Ring!.."

Am oprit alarma , daramand din greseala si ceasul.Zgomotul ceasului facand cunostinta cu podeaua ma speriat , trezindu-ma.M-am ridicat din pat si m-am dus inspre geam.Totul era acoperit intr-un alb frumos.Copii erau pe afara jucandu-se alaturi de parintii si prietenii lor , semn ca scolile erau inchise astazi.

Mi-am bagat o mana prin par si m-am gandit la visul meu.Oare ce a vrut sa spuna?Cum de ma cunoaste?Mi-am lasat grijile deoparte pentru moment si m-am spalat pe dinti.

In timp ce coboram scarile , am auzit-o pe mama tipand catre tata.

-Tu nu intelegi?!O sa vina dupa ea!Nu putem sa o lasam sa stie!

-O sa afle oricum.Crezi ca el o sa se lase?Sigur i se intampla ceva.Ne-a promis ca nu o sa ii spuna nimic.

-Si ce ar trebui eu sa fac daca pateste el ceva?Nu e copilul meu.

-Nu e copilul tau , insa s-a dus acolo pentru a o proteja!Doamne , cateodata nici macar inima nu cred ca ai.

-Eu am inima.Si vreau sa imi protejez copilul.Daca trebuie sa il scot de la aparate , atunci asta voi face.

-El va muri si nu va mai fi nimeni acolo sa o protejeze.Te-ai gandit la asta?

-Normal ca m-am gandit.De ce crezi ca tata a intrat in coma?

-Nu pot sa cred ca ai facut asa ceva..

Cu siguranta vorbeau despre Luca.Mama mea vroia sa omoare pe cineva.Poate de asta imi cerea ajutor.Dar cum?Cum imi intra in vis?

-Neata!

-Neata , scumpo!imi zice tata sarutandu-ma usor pe cap

-Azi a nins afara.Scoala e inchisa.

Si visele ucidUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum