Artık evlenmek için babama sorma vakti gelmişti.Babama sordum "Baba sana söylediğim çocuk Erdem.Bana evlenme teklifi etti."Babam "Ee evlenebileceğini mi sanıyorsun?" dedi.Ben "Tabii ki de evet.Hayallerimin peşinden gidiceğim baba.Evleneceğim." dedim.Babam "Evlenemezsin.Ben o adamı senin kocan olarak istemiyorum.Sen daha iyilerine layıksın.O seni çalıştırmaz,okutmaz.Ben senin okulunu bitirmeden evlenmeni istemiyorum." dedi.Ben "Annemi dinleyeceğim.Annem bana hep hayallerinin peşinden git derdi.Bende onun istediğini yapacağım." dedim.Babam " O halde bende seni evlatlıktan reddediyorum İrem Hanım." dedi.Ben ağlayarak odama gittim.Babama odadan "Yarın Erdemle istemeye gelecekler sakın kötü birşey yapma!" diye bağırdım.Babam "Madem evleneceksin,madem istemeye de gönlü var gelsin bakalım." dedi.Ben odadan koşarak babama sarıldım.Babam "Dur kızım o kadar da değil eğer Erdem'i seversem veririm." dedi.Ben hemen odaya gidip Erdem'i aradım ve "Erdem yarın akşam geliyorsunuz çiçek ve çikolatayı sakın unutmayın!" dedim.Erdem " Sakin ol sevgilim." dedi.Ben çok mutluydum.Senem ile de küsmüştük.Ertesi güne çok az kaldı.Babam ile ilgili hiç bir sorun da gözükmüyordu.Babam "Bana ne zaman geliyor bunlar?" dedi.Bende "Bilmiyorum babacığım.Bende dört gözle bekliyorum." dedim.Babam "Ara şunları gelsinler!" dedi.Bende "Tamam baba daha ben hazırlanacağım ondan sonra onları çağrırım.Zaten onlar da hazırlanıyorlardır." dedim.Babam "O halde sende hemen hazırlamaya başla." dedi.Babam yine o katı kurallarına başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlerden Aşk
RomanceMerhaba bu hikayeyi seveceğinizden emin değilim ancak yapacam.Kendimi tanıtmadan kitap yazmak istiyorum.Sadece adım Sude.