18.Başka Biri,Bambaşka Biri

21 3 0
                                    

Bugün ben başka biriyle evleniyorum.Evet Erdem başkasıyla.Sırf kızımız babasız kalmasın,onunla dalga geçmesinler diye.Ama ben yine hamileyim.Merak etme sevgilim.Başka birinden değil bu da senden.Hem de erkek sevgilim.Ama o senin gibi yapmayacak.Senin gibi sevdiği kadını kandırıp canına kıymayacak,yaptırmayacağım.Ben beyaz bir elbise giydim.Saçlarım yine açık sevgilim.Sen öyle seviyorsun diye saçlarım yine açık sevgilim.Makyajim yine hafif sevgilim.Sen hafif seviyorsun diye yine hafif.Bu sefer düğününde Senem yok ama merak etme sevgilim.Sen istemezsin diye yok sevgilim.Bu adam beni üzmez sevgilim.Sen üzdün beni sevgilim.Belki istemeyerek ama üzdün sevgilim.Sen istemezsin diye bu adam beni üzmeyecek sevgilim.Burçak beyaz gelinlik giydi sevgilim.Sen seversin diye giydi sevgilim.Sen istersin diye.Bu seni üzmesin sevgilim.Sen kalbimdesin merak etme,hep kalbimdesin sevgilim.Sevgilim.Ağlattın belki kırk kere ama kalbimdesin sevgilim.Belki bana söylemedin hastalığını sevgilim ama belki de seninle evlenmem diye söylemedin sevgilim.Üzülme ben üzüldüm yeteri kadar sevgilim.Benim üzüntüm dünyaya bedel sevgilim.Güzel bir damat seçtim kendime sevgilim.O babalık yapıcak bizimkilere biliyor musun sevgilim?Sen yapamadın,gittin belki ama o yapacak sevgilim.Sen belki sahip çıkamadın ama o bana sahip çıkacak sevgilim.O sahip çıkacak.O babalık yapacak sevgilim.Yapacak.Adı Mesut sevgilim.Belki ondan da çocuğum olur sevgilim.Ama Burçak ve Erdem'e o babalık yapacak sevgilim.Erdem kim dersen sen gittin ama ben Erdem diye seni hatırlamak istiyorum sevgilim.Olacak oğlumun adını Erdem koyacağım sevgilim.O seni yaşatacak ama adını.Kaderini yaşamasına izin vermeyeceğim sevgilim.Şimdilik hoşçakal Sevgilim Erdem...

Günlerden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin