Sevgilim ne oluyor böyle bana?Babam...Babam da bıraktı beni gitti.O da artık hayatımdan çekip gitti.Oysa ki ne kadar üzülmüştüm sen gittiğinde,annem gittiğinde.Babam neden gitti ki?O neden bıraktı ki beni?O da mı sevmemiş beni hiç?Böyle herkes gidecek mi?Herkes gider mi?Babam beni ne severdi oysa...Hele ben ne severdim onu...Biz çocukken hep onunla yarış yapardık en çok ben seviyorum yarışı.Hiç kazanan belli olmazdı ama biz hep kendimizce kazanırdık.Ben küçükken babama aşıktım.Benim babam,benim aşkım gitti.O da bıraktı beni en sonunda Kimse bana dayanamıyor.Ben sizi çok mu üzdüm de yapıyorsunuz bunu bana?Baba bari sen yapmasaydın.Herkes beni bırakıyor teker teker.Artık ben de gideceğim.Az kaldı benim de yanınıza gelmeme.Dayanamıyorum sevgilim ben de geleceğim artık yanınıza.Babamı şimdiden özledim,seni şimdiden özledim sana zaten doyamadım,annemi şimdiden özledim sevgilim.Ben özlemlere dayanamam.Ben yapamam.Ben güçlü bir kadın değilim sevgilim.Geri gelin bana sevgilim.Özlüyorum seni,sizi sevgilim.Yapamıyorum sevgilim...Bırakamıyorum sizi,anılarımızı sevgilim.Yapamıyorum.Olmuyor.
Dayanamıyorum.Nurtanem yapamıyorum.Güçsüzün tekiyim ben birtanem.Bekle beni bir gün ben de geleceğim.Sabret az bir vakit kaldı. Burçak okula başlasın geleceğim yanına sabret geliyorum sevgilim,nurtanem,birtanem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlerden Aşk
RomanceMerhaba bu hikayeyi seveceğinizden emin değilim ancak yapacam.Kendimi tanıtmadan kitap yazmak istiyorum.Sadece adım Sude.