Erdem o güzel siyah takım elbisesini giymişti.Ben beyaz sar bir elbise giydim,saçımı sadece basit bir topuz yaptım ve ayağıma da sade beyaz bir stiletto giydim.Elimde güzel mi güzel pembe çiçeğim...Erdem beni almaya gelmişti.Herkes çok mutluydu,hele ben heyecandan her an bayılabilirdim.Erdem biraz üzgündü.Erdem'e "Neden üzgünsün sevgilim?" dedim.Erdem halen boş boş bakıyordu.Bana "Iyiyim sevgilim hiçbir sorun yok." dedi.Ben aslında bişeyler olduğunu sezdim ama nafile.Ben mutluluğumu bozamam.Ben hemen makyajımı yapmaya başladım.O güzel bordo rujumu,siyah eyeliner'ımı,uzun maskaramı,kırmızı allığımı ve pudramı sürdüm.Herkes bana bakıyordu.Nikah salonuna gittiğimizde birkaç misafirimiz bizi bekliyordu.Biz masaya oturduk ve başladık nikah memurun beklemeye.Nikah memuru kadındı.Adı da Meral idi.Meral Hanım önce Erdem'e "Damat bey adınız ve soyadınız lütfen?" dedi.Erdem"Adım Erdem soyadım Yener." dedi.Nikah memuru mikrofonu bana doğru yöneltti "Gelin hanım sizin adınız ve soyadınız lütfen?" dedi.Ben "Adım İrem soyadım Sak." dedi.Meral Hanım "İrem Hanım,siz Erdem Bey'i iyi günde,kötü günde,hastalıkta,sağlıkta yanında olmak için eş olarak kabul ediyor musunuz?" dedi.Ben bir an daldım ama sonra Erdem bana "İrem iyi misin sevgilim?" dedi.Ben sonra "He evet iyiyim sevgilim." dedim.Daha sonra Meral Hanım "İrem Hanım evet mi hayır mı?" dedi.Ben sonra "Tabii ki evet Meral Hanım!" dedim.Meral Hanım daha sonra "Erdem Bey,peki siz İrem Hanım'ı iyi günde,kötü günde,hastalıkta,sağlıkta yanında olmak için eş olarak kabul ediyor musunuz?" dedi.Erdem "Tabii ki evett!" diyerek haykırdım.Meral Hanım "Bende sizi belediyenin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.Gelini öpebilirsiniz." dedi.Erdem duvağımı açtı ve beni dudağıma bir buse kondurdu.Ordan çıktığımızda artık Erdemle evliyim ancak düğün olmadan aynı evde kalmazdık.Zaten iki gün sonra da nişanımız vardı.Biz biraz sıralarını karıştırdık ama biz böyle istiyoruz işte.Eve gittiğimizde yine makyajımı çıkarttım ve saçımı bozup banyo yaptım.Banyodan sonra yine mayışıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlerden Aşk
RomanceMerhaba bu hikayeyi seveceğinizden emin değilim ancak yapacam.Kendimi tanıtmadan kitap yazmak istiyorum.Sadece adım Sude.