21.Gidiyorum

11 2 0
                                    

Sevgilim.Bugün ben de geliyorum yanına çünkü ben artık gerçekten dayanamıyorum.Özlüyorum seni,annemi,babamı...Geliyorum artık bugün yanınıza sabret sevgilim şimdi yeni uyandım panoya not yazacağım Mesut görsün.Bugün Burçak okula başladı.O yüzden gidiyorum.Bu garip bir veda olacak aslında çünkü Burçak hep içimde.Erdem ben son göz ağrım...Gidiyorum ben.Elime bir kağıt ve bir kalem aldım bu yazdığım günlükten bir kağıt kopardım ve kağıda şunları yazdım "Aşkım.Çocuklarıma sahip çıkan,bana sahip çıkan adam.Öyle zor anımda geldin ki yanıma,bana herşeyi unutturdun.Sakın arkamdan üzülme,en azından üzülmemeye çalış.Kendine iyi bak.Dostlarım hiçbir zaman yanımda olmasanız da hissediyorum siz benim hep yanındasınız.Sizler çok iyisiniz siz içimdesiniz.Sizin gibi arkadaşlar insanın başına kolay kolay gelmez.Soruyorum şimdi size;Sizin bu kadar berbat bir haliniz olsaydı,ne yapardınız?Bu dünyada bana rahat yok.Ölümdür belki de kurtuluş.Hiç canınıza tak ettiği oldu mu bazı şeylere?Hayatı hergün değişen ve karmaşıklaşan dertler yumağı olarak gördüğünüz sabahlara kadar gözünüzü hiç kırpmadan efkarlı ve çaresiz bir vefasız düşündüğünüz?Ahh keşke diye çektiğiniz.Sonra ağladığınız yorulana kadar bitiverir diye...HERKESE ELVEDA...KENDİNİZE İYİ BAKIN!" Bu notu da yazdıktan sonra panoya koydum ve Burçak uyanmadan yanağına küçük bir buse kondurdu.Ordan.Daha sonra Erdem in yanağına da küçük bir buse kondurdum.Daha sonra telefonumu alıp evden çıktım ve arabama bindim.Kendime güzel ve derin bir deniz bulmak istedim.İçimden bir ses Şile'nin herhangi bir yüksek uçurumdan atlayım dedi.Evdeku herkesi son bir kez öperek evden ayrıldım.Uçurumda biraz düşündüm atlasam mı diye.Dedim ki yeter artık bıktım atlayacağım.Ben artık yapamıyorum.Ben artık dayanamıyorum.Ben sensizlikten,annemi özlemekten,babamı özlemekten bıkmıştım.Artık kararını verdim.Buraya atlayıp kendimi de öldürecektim sırf senin yanında olabilmek için sevgilim.Beni özledin mi sevgilim?Sabret geliyorum meleğim.Daha sonra tam atlayacakken Mesut aradı "Erdem ağlıyordu yanına gittiğimde kıpkırmızıydı.İrem hemen eve gel!" dedi.Sevgilim Erdem'e ne oldu dersin?Adı gibi sana benzedi galiba sevgilim.Artık denize atlamamak için hiçbir engelim kalmamıştı sevgilim.Artık uçurumun kenarındaydım.Birkaç adım sonra denize uçacaktım.Son üç dört adımım kalmıştı.Biraz daha yürüdüm.Biraz gözlerimi kapadım ve sadece sesleri,hayvanların,böceklerin seslerini dinledim.Daha sonra kendimi atıyorum ki yine Mesut aradı ve telefonun sesiyle irkildim ve istemeden düştüm sevgilim. Aşkım, bir tanem, sevgilim, herşeyim bekle sevgilim geliyorum sabret...

Günlerden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin