7.İstediler

41 7 0
                                    

Babam heyecanla,ben dört gözle onları bekliyordum.Üstüme siyah dar elbiselerimi giydim ki siyah gözlerim daha da ortaya çıksın.Saçımı da yandan dağınık bir topuz yaptım,ayağıma da siyah bir stiletto giydim.Hafif bir de makyaj tamamdır.Ben artık hazırdım.Babam da o güzel siyah takım elbisesini giymişti.Babam kapıya,ben pencereye odaklanmıştım.Pencereden onları gördüğüm andan "Baba hemen kapıyı aç!Geldiler!" dedim.Babam hızlıca kapıyı açtı.Erdem'i görünce içim bir tuhaf oldu.Artık evlenmek için hiç bir engelimiz kalmamıştı resmen.Erdem'in babası konuya girdi ve babam "Verdik gitti!" dedi.Ben babama koşup sarıldım ve hemen elini öptüm ondan sonra Erdem'in babasının elini ve annesinin elini öptüm.Daha sonra da Erdem'e sarıldım.Ben hemen Kahveleri getirdim.Babamın sade Erdem'in bol şekerliydi.En azından onlarınkini ezbere biliyordum.Ancak bir kahvede değişiklik olacaktı.Erdem'in kahvesinde acı biber,zerdeçal,tuz ve fesleğen vardı.Erdem kahve içerken cool bir hava takılacakken bir anda kahveyi püskürttü ve "Eh bu nasıl kahve be!" diye bağırdı.Ben kaş göz yaptım ve "Yani çok güzel ama acı." dedi.Babam ve onun ailesi biraz gülümsedi.Annesinin gözleri halen benim üstümdeydi.Halen "Ne güzel kız." deyip duruyordu.Babası da "Öyle bence de ne kadar tatlı hoş bir kız." dedi.Ben mahçup bir şekilde "Teşekkür ederim efendim." dedim.Daha sonra Erdemler eve gitti.Babam "Hadi yine iyisin istediğin oldu." dedi.Abim Uğur da sözümüze katılacaktı ama geç kaldı.Tam onlar gittikten beş dakka sonra abim Uğur geldi.Ben yüzüğümü gösterdim.Abim Uğur " Hadi yine iyisin kız." dedi.Akşam olduğu için çok yorgundum.Bu yüzden hemen odama gidip puantiyeli pijamalarımı ve pandufumu giyip yattım.

Günlerden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin