s e x

26 2 3
                                    

Det var jättestelt att jag hade somnat i Edwards knä. Det var ju inte så att jag hade känslor för han.
"Kan jag få din snapchat sötis?" sa han.
"Okej. Du kan skanna snapkoden" sa jag och tog fram mobilen. Jag tryckte in min kod och gick in på snapchat. Här sa jag och han skannade koden.

"Emelie det ringer i din telefon" skrek Edward. Jag och Amanda var uppe på hennes rum och killarna var nere. Jag sprang ner och kollade vem som ringde. Det var pappa. Jag tänkte att det var bäst att svara.
"Hej, det är Emelie" sa jag.
"Hej, det är pappa" sa han. "Jag tänkte att vi skulle ha lördagsmys du och jag, med tacos och godis" fortsatte han.
"Okej jag kommer om en timme" sa jag.
Klockan var ju bara 17.30. Jag och Amanda satte oss i sofforna. Amanda bredvid Anton och jag satte mig i samma soffa som Edward. Helt plötsligt kommer han närmare mig och kramar om mig.
"Jag gillar dig" viskade han.
"Inte jag " svarade jag.
Han gav mig en lätt kyss på kinden jag puttade undan honom. Amanda och Anton såg inte efter som det satt och kramades. Men det blev ändå en stel stämning mellan oss. Försöker han playa mig är mina tankar nu. Jag vill inte falla för honom och om jag gör det kommer säkert han dumpa mig.

"Jag måste gå nu" sa jag.
"Okej" sa Amanda.
Vi gick ut i hallen och jag satte på mig mina skor och min jacka.
"Hejdå" sa jag och kramade Anton.
"Hejdå" sa han.
"Hejdå" sa Amanda och kramade mig.
"Hejdå" sa jag och gick ut genom dörren. Edward kollade ledsamt på mig, men jag bara ignorerade. Jag tog min Longboard och åkte hem.

"Hej" sa jag och öppnade dörren.
"Hej maten är precis klar" sa pappa.
Jag tog av mig skorna och jackan och gick in köket. Jag började ta mat.
"Var det kul hos Amanda?" frågade pappa.
"Ja, det var det" sa jag och fortsatte äta.

Hej! Hoppas ni gillade kapitlet! Jag försöker uppdaterad så mycket jag kan på denna boken. De andra böckerna kommer jag inte skriva så mycket på då jag inte har någon inspiration. Sen är det väldigt mycket som händer nu.
Ha en bra dag!❤

Stay with me~O.MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora