Evet şuan marketteydik. Beacon Hills Moria Super Market... Theo yardımına ihtiyacımız var demişti ve beni markete getirmişti? Ayrıca şuanda koca rafların arkasına saklanmıştık ve Theo birini izliyor gibiydi.
"Theo!" diye fısıldayarak bağırmıştım. Evet biliyorum saçma gözüküyor...
"şhhh"
Ve gözlerimi devirip kendimi konserve bezelyelerin rafına yaslamıştım. O sırada bir titreşim hissetmiştim. Mesaj gelmişti. Stiles'ten. Tuş kilidini kaydırıp baktığımda ekranın tam güç parklaklığı gözümü almıştı ve gözlerimi Theo'dan tarafa çevirdiğimde göz ucuyla yandan yandan telefonumdaki mesajı okumaya çalıştığını gördüm ve ekran parlaklığını kıstım. Ve dudaklarımın kenarlarında çocuklar zıplıyormuşçasına yukarı kıvrılma isteği vardı. Yapamadım ve ciddiliğimi bozmak istemedim. Ee... Çakalız falan ama ciddiyeti bozmamak gerekiyor. Stiles, Lydia'nın bize geldiğini fakat kapıda kaldığını söylemişti ayrıca kızın şarjı bittiğinden ötürü stiles onu bizim evin önünde görmüş. Cevap yazıp telefonumu kapattığımda Theo'nun yan gözle bana baktığını gördüm.
"İşte orada!" O tarafa doğru baktığımda Elinde sebze ve meyve poşetleri olan Kira'yı gördüm. Aniden boynuna atladım ve
"BANA BAK SENİ LANET NE DİYE BENİ BURAYA ARKADAŞIMI İZLEMEYE GETİRDİN. TANRI ŞAHİDİM OLSUN Kİ ONA ZARAR GELİRSE SENİN BOYNUNU KIRARIM!" Dedim.
"Sakin ol Malia. Sert olmak istiyorsun demek ki, benim için farketmez. Ama buraya gelip Kira'yı izleme amacımız farklı." Hemen üstünden kalktım ve üstümü silkeleyip düzelttim.
"Neymiş o zaman?"
"Kira... Bizi Skinwalkers'a götürecek..."
" Peki neden Skinwalkers'a gitmek istiyorsun?"
"Kardeşim... Kız kardeşim..."
Dedi ve be tam ayağa kalkacakken sırtımda kesici ve yakan bir pençe hissettim arkamı dönüp baktığımda bu tabii ki de o kanima kızdı. Ve ben daha atak yapamadan vücudum kas katı kesildi ve Theo
"Ne yaptığını sanıyorsun seni gerizekalı!" deyip kıza bağırdı ve beni kucağına aldı...
Kira'nın arkasından beraber arabaya bindik ve Theo kanima olan kız dışında hepimizi arabaya aldı beni arka koltuğa uzandırdı ve uyumamı söyledi. Ben ise sessizliğin ve yorgunluğun verdiği etkiyle uyuya kaldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET|THALIA
Fanfic"Daha yakına gelmen gerek." Bunu gözlerimin içine bakarak demesi de.... Bir adım daha attım. "Daha yakına.." dedi. Gözlerinin içine bakarak emin adımlarla ilerledim. Boynumu uzattım, saçlarımı geriye çektim. Boynumu tuttu ve gözlerime bakarak aşıyı...