hastane

98 6 0
                                    

Okumayanlar the secret i okusun yazarı @eminesss Gerçi gene hikaynin akışından çözersiniz ama.

Hastanede uyandığımda doktor ilker bey her şeyi anlattı ve uyandını herkeze söyliyim mi dedi bende öldü de dedim nasıl hayatta kaldın diye soruyorsanız ben uyurken kalbim sürekli durup çalışmış ilker beyde bu böyle olmıycak önce kanser hücrelerinden kurtulmalıyız demiş ve beni 3 saat süren kanser tedavisine almış %5 hayatta kalma şansım varmış ve ben o %5 i  kullanıp hayatta kaldım .

İlker -Neden onlara öldünü söylememi istedin
Azra- Ben o hayata geri dönemezdim artık yeni bir hayatım olucak...tek başıma...
Bir kaç gün sonra hastaneden çıktım onlar boş bir tabutla cenaze yaparken ben kredi kartındaki bütün parayı çekip kredi lartını kapattım kredi kartında o kadar çok para vardıki o parayla mahelle arası 1+1 olmasına rağmen geniş bir ev aldım ve içini eşyayla doldurdum kıyafet alış verişine gittim eski tarzımın tam tersi siyah ve kapşonlu kıyafetler alıp eve geldim artık okula gitmiyordum  annemden kalan para da bir gün biticeği için bir kıyafet dükkanda kasiyerlik yapıp, faturalarımı ödüyordum artık çok sıradandım sadece 1 arkadaşım can dostum vardı oda çalıştığım dükkanda Işık'tı çok güzel bir kızdı ben den 3-4 yaş büyük ve nişanlıydı.Işık ın koyu kahverengi saçları kahve rengi gözleri ve onları tamamlayan dolgun dudakları vardı ve fiziğide çok güzeldi .

Azra rolünde=erin hearterton
Işık rolünde=demet özdemir

The Secret 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin