A- Baba.
Der demez hemen bana sarıldı .
K-Buyur kızım , seni buraya hangi rüzgar attı.
A-Aaa babacım seni özlemiş olamaz mıyım .
K-Peki madem o zaman , ne içersin.
A-Bi cola alırım . :))
K- Peki .
Bi tuşa bastı ve kapıya bir kadın geldi.
K-Su hanım bize bi kahve bir cola alabilir miyiz.
S-Tabi kemal bey diyip gitti.
2 dakika sonra babamın kahvesi benimde kolam geldi konuşurken gene aynı konular açıldı!!!!!
K-Kızım bak anlıylırum eskiye dönmek istemiyosun ama bari bir iş veritim yardım edeyim gel evimize dönelim. (nasıl kafiye ama yazar çıldırdı)
A-Baba sürekli aynı konuları açmasan. :((
K-Azra kızım ben de anla ama. :((
Uzun konuşma sonucu.
A-İyi burda çalışmaya başlıyıp eve dönerim ama okula dönmem.
K-Tamam azracım.
Babamın gözünden 1 mutluluk göz yaşı aktı ve bana sıkıca sarıldı şimdi işin zor kısmı ! ışık !
Babamın office sini terk edip ışıkı aradım.
A-Işık nerdesin?
I-Geziyom ben de seni arıycaktım.
A-Şeeyyy benim eve gelsene konuşalım sen neden arıycaktın.
I-Bende aynı nedenle işte..
A-Tamam e evde görüşürüz.Telefonu kapadım hayatımda yaptığım en sitresli konuşmaydı ama acaba ışık bana ne diyecek.Derken eve vardım karşımda ışıkı görünce şaşgınlımı gizleyemedim. :()
Konuşmadan kapıyı açıp idama gidip oturduk.!Bi gariplik var ya burada!
I-Ee ilk sen. Derin nefes alıp
A-Ahh ışık şimdi bak sabah babamın yanına gittim çok ısrar etti bende ahh oraya babamın yanına taşınıyorum ayrıca babamın office sinde işe başlıyom.
Hayatımda hiç bu kadar hızlı konuşmamıştım.
I-Dertlerimiz aynı .
A-Nasıl...!....
I-Şey ulaş yeni bir şirket açmış ve ben orda çalışıcam.Veee......
A-Veeee....
I-Ankaraya taşınıyoruz.
A-Hmmm.
I-Ama üzülme düğünü burada yapıcaz hem bağımızı koparmayız tamam mı?
A-Tamam ne zaman gideceksiniz?
I-Yarın patronun haberi var sana uzun zamandır söyleyememiştim.yarın tam iş çıkışı zamanı
Sarıldık , onu uğurladım ve kocaman bir iç çekip pjamamı giyip uyudum.Sabah kalkınca bir sorunum daha oldunu fark ettim.Patronuma ne diyicem.
Rutin işlerimi halledip siyk diz üstü kolsuz ince ama içi gözükmeyen bir elbise eflatun kolye ve bilezik le eflatun far kalem çekil eflatuna yakın bir pembe ruj , fil dişi rengi spor çanta alıp işin yolunu tuttum burası sıcakmı oldu ne , vardım sonunda müdürün kapısını tıklatıp girdim.
P-Noldu azra bir sorun mu var ? Geç otur Azra.
A-Aslında evet ışıkla aynı şey için geldim.
P-Peki bahanen.
A-Babamın officesinde çalışmaya başlıycam.
P-Peki bugünde kal yarın gide bilirsin.
İyi günler diyip çıktım.İş bittikten sonra eve uğramadan hemen hava alanına koştum.
I-Kızım bu ne hal bir soluklan!
A-Ayy birazcık koştumda.
I-Eminim bir azdır.
U-Çok erken geldin Azra daha uçağın kalkmasına yarım saat var.
A-Yarım saat çok bi süremi benim can dostumla vedalaşmak için!
U-Sanırsın çocukluk arkadaşı .
A- Çocukluk olmasa da nerdeyse 1 yıldır kankayız.
I-Evet ulaş o benim canım kankam.
U-İyi tamam şurada oturalımmı?Çünkü burada dikilmekten ayaklarım ağrıdı.
A-Tm
Oturduk sohbet ettik sonra..
-8 numaralı ankara uçağı yolcuları lütfen uçağınıza bininiz.
Sarıldık ikimizinde gözleri yaşardı ve vedalaşıp gitti gerçekten duygulanmıştım.Eve gittim gee olmuştu pijamalarımı giyip yattım yarın büyük gün bakalım beni neler bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Secret 2
RandomAzra - yeni bir hayata ne dersin bu sefer aşksız , parasız ve unutulmuş... Bu benim yeni hayatım!!!