Eve geldiğimde şunu düşüm şimdi ne olacak o lanet olsı hayata gerimi dönecem !hayır!çok erken uyuanmıştım saat daha yeni yediye geliyodu buzdolabınâ baktım hay aksi yiyicek herşey almışım ama süt , meyve suyu , su ve gazoz unutmuşum hemen siyah tayt üstüne beyaz yarım kollu ve önü açık poponun 1 karış altında biten gri hırka giyip baranın beni birkaç gün önce gördüğü markete gittim(kıyafet multide) birde ne göriyim marketin önünde beni beklemekte olan yerde bitkin düşmüş baran.:()
B - Geliceğini biliyordum...
A -Bu ne hal ne zamandır burdasın sen?!?
B -İlkerbey herşeyi anlattığından beri...
A -Ses kaydını dinlemedin mi!
B -Ne ses kayıdı?
A -Yakında öğrenirsin.
Tam başka markete gidiyordum.
B- Durrr...
A -Ne var!!!!
B -Beni evime bırakır mısın?
A-Off tamam..!..
Koluna girip bir taksi çevirdim baran adresi söyledi onu evinin kapısında bıraktım ve geri döndüm marketten alışveriş yapıp eve gittim. Kahvaltımı yapıp iş için hazırlanmaya başladım ispanyol
Paça üzerine dar uzun kollu altın rengi dümeli beyaz bir gömlek giydim altın rengi sivri burun topuklu giyip makyaj yapmadan salık saç ve altın rengi askılı mini bir çantayla gittim.Işıka herşeyi anlattım.
I -Artık saklanmak yok ha!
A-Hayır hala saklanıyorum ama yaşadımı biliyorlar .Ama artık onları görmeye gitmiycem....
O sırada ilkerbey~~~
Herkezi saat 10 da evime davet ettim azra ile olan konuşmamı anlatıttım baranda bu sabah olanları anlattı sonra onlara ses kaydını dinlettim herkez Donakaldı
B-Hepsi senin suçun baran!!!!
K-Sakin ol beren.
B- Nasıl sakin oluyım onun yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ba-Özürdilerim.
Beren ve karan çıkıp gider sonrada baran onun ardından azranın babası kemal bey.....
O sırada azra~~
Paydost zamanı gelmişti babamın karşısına geçip geçmemede kararsız kaldım eve gidip sabah ki gibi giyinip annemin mezarına gidip onla konuştum babamı daha sonra görmeye karar verdim şimdi olmaz.
Eve giderken parti süsü aldım niye derseniz ulaşın doğum günü var ışık ve ben dizayn ettik ulaş gerizekalısı doğum gününü unutmuş.Buraya çok yakın bir kafede kutlıycaz ulaşın ve ışıkın arkadaşları olucak sadece ve doğum gününden iki gün önce kutlıycaz çünkü iki gün sonra bide ailesiyle kutlıycaklar.Ben bu aralar çok halsiz ve bitkinim ama hasta değilim o yüzden ışık herşeyi hallediyo parti süslerini alıp ışık a verdikten sonra eve gittim tam ptt yapakken telefon çaldı ilkerbey arıyodu telefonu açtım.
A-Alo ilker bey.
İ-Azra şu anda benim evimde baran var seni görmeden birşey yiyip içmezmiş gerçekten kötü gözüküyo ne yapalım?
A-Bi dakka benim bir fikrim var.
Telefonu kapayıp kendi fotomu çekip ilker beye gönderdim altınada not olarak bu fotoyu baranın ve herkeze göndermesini istedim çektiğim tarihide göster diyip sakinleşmeye çalıştım.Ve sakinleşip ptt yaptım bi güzel.
O sırda ilkerbey~~~
Mesajı atar atmaz herkez evime toplandı kemal bey , karan , beren ve zaten burda olan baran.Herkez hepbir ağızdan konuşuyodu.
İ-Durun.Herkez hepbir ağızdan konuşunca bir şey anlaşılmıyor.
B- Bu foto bu günmü çekildi.
İ-Evet , üst köşede tarih var.
K-Arka plandaki koltuk ve pencere var onun evimi?
İ-Evet kendi evinde.
Ba-Onu ikna edemedinmi?
İ-Hayır eski hayatına dönmeyi reddediyor.
Biraz daha sohbet ettikten sonra beren atarlanıp gitti sonra herkez dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Secret 2
AcakAzra - yeni bir hayata ne dersin bu sefer aşksız , parasız ve unutulmuş... Bu benim yeni hayatım!!!