ankara

53 4 1
                                    

     2 ay sonra ~~

İşim çok iyi gidiyor hayatım artık normal bir insanın ki gibi her akşam ışıkla görüntülü konuşuyorum oda iki gün sonra evleniyor ama ankara da evlendiği için bende ankaraya gidicem.Hayatım iyice düzene girdim ama biraz asosyalleştim iş dışında asla dışarı çıkmıyorum.Kendimi sebepsiz yere eve kapattım .Bir saat sonra uçağım kalkıyo ışık ın düğün provaları için ankaraya gidiyorum tabi babamdan izin aldım 3 gün orada kalıcam düğünden sonra eve dönücem.Birden telefonun çaldı .
       
         I-Azra uçağa bindin mi?
        A-Işık babam bukdar aramadı daha iki dakika önce aradın dediğim gibi , yarım saat sonra uçak kalkıyo.
        I-Ayy çok heyecanlıyım yerimde duramıyorum.
       A-Ulaşa söyle ben gelene kadar seni zapt edsin.Ee söyle bakalım tüm hazırlıklar tamam mı?
        I-Her şey hazır yer , gelinlik , şahitler  vesayre her şey tamam .Ama seni şahit yapmadım diye darılmadın dimi annem çok ısrar etti çünkü , ben olcam ben olcam diye!
        A-Yok hiç darılırmıyım hadi yakında anonslar başlar ben kapatıyorum.By.
       I-Öptüm .Byy.

Gerçekten kapatır kapatmaz anonslar başladı.
        
         -3 numara lı İstanbul  ankara uçağı yolcuları lütfen uçağanıza bininiz.

Uçağa binip kulaklımı taktım.Kalktığımda herkez uçaktan iniyordu galiba biraz dalmışım neyse.Bavulumu alıpindiğimde ışık beni bekliyordu bu kız ben yokken kendine iyi bakmış!Ayrıca saçlarıda biraz rengi açılmış.Beni görünce sevinç çığlığı atıp bana sarıldı.
       
        I-Biraktığımdan daha iyi sin.
        A-Sende öyle.
        I-E gelinlik le güzel görüne bilmek için biraz çaba sarf ettim.

Muhabbet ede ede vardık ışıkla ulaşın evine akşam olmuştu yemekte hasret giderip dertleştikten sonra misafir odasına yerleşip uyudum.

Sabah kuş cıvıltılarıyla uyandım desem yalan olur çünkü ışık ın kulamın dibinde kalk hadi! diyişiyle uyandım.

          I-Kızım kalk bu gün çok önemli bir gün.
          A-Yaa bugün değil yarın evleniyorsun bırak uyuyım yol yorgunuyum ben.!.
          I-Yuhh be öğlen oldu öğlen sen uyurken ben bütün işleri hallettim bile tek gelinlik provası ve sana elbise almak kaldı.Ama ondan önce hadi birşeyler atıştırıp hazırlan.

Atıştırmak kelimesini duyar duymaz mutfağa ışınlandım.

         A-Işık bana kıyafet almaya gerek yok ben bişsyler uydururum.
        I-OLMAZ!BENİM DÜĞÜNÜM KUSURSUZ OLMALI!BEN NE DİYOSAM O!

Bu konuşma dan sonra korkudan konuşamadım e kızda haklı hayatında kaç kere evleniyo.
Atıştırdıktan sonra asker yeşili kolsuz üst , beyaz tayt giyip makyajsız salonda ışığı bekledim o beyaz kolsuz dide biten tül elbise giymiş kolay çıkarıp giyilenlerdrn nedenini anlıyorum.

İki saatlik yürüyüş sonrası sonunda! Gelinlik prova yerine gelebildik ışıkın gelinliği gerçekten güzeldi (multi) .Onun üzerinde de sahiden bir güzel duruyordu .Provadan sonra !zorla! Beni düğünlük elbise satan bir yere soktu ilk fuşya rengi tül bir elbise verdi elbise bana hiç yakışmadı sonra beyaz yeşil  dizde biten dekolteli bir elbise verdi buda hayır! Artık dayanamadım kabinden çıktım kendim elbise aramaya başladım ve bir elbise beni büyüledi hemen bedenime göre olanı alıp kabıne gittim siyah kolsuz üstlü siyah kısımları göbeğin biraz altında bitiyor devamı yere kadar parlak sarı papatya rengi bir elbise üstüme kutu gibi oturdu ve ben gerçekten beğendim kalbinden çıkınca görevli eleman gölümseyip onay verircesine kafa sallanı ışık a döndüğümde oda onay verince çok sevindim.Elbiseyi alıp taksiyle ışığon eve gittik eve gider gitmez ikimizde yataklara yığıldık zaten hava kararıyor diye uyuduk.

The Secret 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin