Bugün büyük gün rutin işlerimi halledip kahvaltı yaptıktan sonra hemen gardırobun önüne geçtim(medya)ve çok şirin siyah fiyonklu yakalı bir elbise giyip siyah mini el çantası , tepeden at kuyruğu beyaz saat , siyah beyaz fiyonklu sandalet , pudra , gri far , kan kırmızısı ruj ve hazır babamı arayıp araba gönderttim ve officesin önündeyim derin nefes alıp "işte başlıyoruz"diyip içeri girdim hemen soluğu babamın kapısının önünde aldım.Kapıyı tıklattım.
A-Baba
K-Kızım , çok duygulandım benim kızım büyümüşte iş kadını mı olmuş.
A-Baba ben şimdi ne yapıcam buradaiş olarak.
K-Seni ufakta başlatmayı düşünüyorum kapının önünde sekreterlik yap diyorum ben , sen ne diyorsun.Gelenleri bana haber vericeksin .
A-Olur . Tamamda hep senin yanınana gelip gidemiceme göre nasıl olucak.Hem kapıda zaten bir kadın var?
K-Şurdan kalem kağıt al işin ayrıntılarını söylüyorum yaz.Ve onun bugün son günü başka bir firmayla anlaşmış.
Masada gösterdiği yerden kağıt ve kalemi alıp yazmaya başladım.
K-Masada office için telefon olucak 1'i tuşluyınca ben , ben toplantıda isem 3 numara asistanım. 4 güvenlik acil durumlar için 5 çay kahve ve birşey döküldüğünde görevli çağırmak için.6 müdür yardımcısı önemli iş adamları gelirde ben olmassam.Bu kadar .
Hepsini yazmıştım ama aklıma bir soru takıldı.
A-Peki babacım 2 kim tek onu söylemedin.
K-O senin numaran ayrıca iş yerinde babacım değil Kemal bey.
A-Peki Kemal bey madem bu kadar ve bugün benim yerinde biri var ben eve gidiyim.
K-Peki Azra hanım.Gülüp çıktım.Oficceden çıkarken bu halde ben nereye gidiyim diye düşündüm sonunda babamın evine yani yeni evime gitmeyi akıl edip yola koyuldum.
Eve girip odama çıktım bir köşede baranla fotorafımızı gördüm içim acıdı kalbim tekrar kırıldı diğer bir fotoğrafta beren karan ve ben omuz omuza okulun bahçesinde kahkaha atarken fotorafımız o günleri çok özlüyorum ve baranla tanıştımğım
güne lanet okuyorum.Bir diğer fotoğrafta babam ve gerçek annem var annem hamile karnı şiş çok duygulandım bak şimdi sonra küçüklük fototaflarımı sakladığım kutuyu hatırlayıp hemen yatağın altından o kutuyu çıkardım.Babamla lunaparkta lisenin ilk günü berenle yan yana otururkenki fotoğraf diğer bir fotoğrafta 10 yaşındayım yazlıkta yazlıktali arkadaşla bahçeyle uğraşıyoruz ve en önemlisi hepsinde mutluyum ne oldu bana?son bir yıldır hiç güldümü hatırlamıyorum eski deli çılgın etrafına gülücükler saçan Azra ya ne yaptılarsa soğuk çok nadiren tebessüm eden bir ruhsuz bir bedende hapsolmuş Azra getirdiler?
Beyin iptal beyin vefat beyin yanık bir saattir bir kutuya bakarak aynı şeyleri düşünüyorum.
Sonunda kutuyu kapatıp eski yerine kayup eskilerden bir pjama giyip yatağa oturup odamı incelemeye başladım gene başladığım yere dönmüştüm bu hayattan kaçış yoktu ama bu yeniden aynı hataları yapıcam demek olmuyor.Yine eskisi gibi olucam demek olmıycaktı.
Göz kapaklarımın dayanamıycanı anlayıp yatağa yayılıp örtüyü üstmü çektim.Ve göz kapaklarına kapanmaları için izin verdim.Kapı seslerinden uyandım babamın geldiği anlaşılıyo hemen toparlanıp kapıya koştum.
K-Canım kızım benim kapıdada karşılarmış.
Sarıldık.
A-Evet bundan sonra böyle.
Gülüp içeri geçtim babam da giyinmek için kendi odasına .Saate baktığımda akşam 8 idi sahi ben kaç saattir uyuyorum . Neyse acıkmışım mutfağa gittim buz dolabında malzemeleri çıkarıp pilav ve patates çorbası yaptım ve sofrayı hazırladım.
K- Oo bu benim madam mı yahu hamarat azram benim.
A-E babacım artık alış ben varım artık .
K-Evet bitanem artık bu evde iki kişiyiz hadi soğutma.
A-E nasıl buldun .
K-Valla model bayram etti senin yemeklerini özlemişim.Ee yarın için heyecanlımışın ilk iş günın gerçi tam olarak ilk olmasa da.
A-Ama benim canım babamın officesinde çalışmaya başlayalı ilk gün olucak.
Yemeklerimizi bitirip kanepede sarılarak televizyona bakarak hasret giderdik sonra tam yatıcaktım önce makyajımı çıkatmadımı hatırlayıp çıkardım sonra babamın odasına gidip .
A-İyi geceler babacım .
K-Sanada birtanem iyi uyu yarın yorucu bir gün olucak.
Tebessüm edip idama gidip tavanla bakıştıktan sonra kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Secret 2
عشوائيAzra - yeni bir hayata ne dersin bu sefer aşksız , parasız ve unutulmuş... Bu benim yeni hayatım!!!